Capitolul 9

4 1 0
                                    

Acum că realizez cat de important este pentru el tronul, îmi e teamă să-l mai numesc prietenul meu. Am realizat că în palat e imposibil să ai un prieten adevărat. Tot ce ai aici sunt doar cunoștințe sau persoane pe care le poți folosi în interesul propriu. Realizez de asemenea că sunt importantă pentru el, nu am spus că nu-l cred, însă trebuie să fiu foarte precaută pentru că deja sunt prinsă la mijloc. Prințul moștenitor a avut o întrevedere doar cu mine, a vorbit doar cu mine, s-a asigurat că vom avea o conversație între patru ochi, în afara oricărui pericol de a fi ascultată, ceea ce-l face o persoană care vrea de asemenea să ma aibă în preajma lui, poate chiar de partea lui. Cat despre prințul Ares, până și el a vrut să-mi dea o însărcinare.

Dumnezeule, am uitat complet de motivul certării noastre.

- Trebuie să ne întoarcem.

Reacția prințului e una plină de surprindere, însă nu mă uimește. Sunt conștientă de ceea ce tocmai am cerut, însă totodată sunt sigură că fugind de pericol nu înseamnă automat că acesta va înceta. Ares mă vrea pentru o anumită însărcinare, însă nu am de gând să spun nimănui ceea ce am vorbit noi înainte să mă aleg cu încrestarea umărului.

- Sper că glumești.

- Fugind de prinț nu vom face decât să-l stârnim mai tare. Dacă vrei cu adevărat tronul, trebuie să te arăți o personalitate mai puternică. Ai zis că vrei o părere feminină, nu a unui prieten. Dacă voiai să mă ții lângă tine ca un prieten, nu-mi dezvăluiai că-mi cunoști adevărata identitate. Trebuie neapărat să ne întoarcem și să găsim o cale de a-l înfrunta.

- Artemis, nu știi ce zici.

Acesta îmi lasă încheieturile libere, iar eu citesc rapid în privirea lui scântei de gelozie și nervi. Sunt perfect conștientă că are acces la fiecare gând al meu, însă în momentul de față pare că e concentrat pe total altceva, încât nu mă tem că aceste gânduri vor ajunge la el. Sunt perfect convinsă că am un as în mânecă dacă știu cum să mă comport. Trebuie să fiu eu însămi, trebuie să-mi găsesc resursele pentru a stăpânii ceea ce este în jurul meu. Viața mea e singura armă cu care pot să lupt în acest război cumplit dintre frați. E clar că voi fi prinsă la mijloc, fără ca măcar să am vreo implicare directă pe care oricum sunt sigură că nu o voi putea evita.

- Trebuie sa ne intoarcem, nu putem fugi acum. Mi-as fi dorit sa stiu motivul pentru care m-ai scos din palat in asa graba, insa vad ca eviti sa mi-l spui, sau atitudinea ta arata mai degraba ca nu poti sa imi spui...

- Ares ramane in palat o perioada.

Imi fixez privirea in ochii lui, socata. Cum adica Ares ramane in palat o perioada?

- Cat timp? De ce? ma grabesc eu cu intrebarile.

- Consiliul si tata au realizat ca Ares a capatat in ultimul timp prea multa putere fiind in afara palatului. Cu toate ca tata e constient ca l-a pierdut total si ca nu are nicio cale de a-si rezolva conflictele cu el, acum stie ca cel mai mare pericol nu doar pentru acest regat, cat pentru intreaga lume este doar prezenta lui Ares in afara palatului. Spera ca totusi printr-un grad minimal va reusi sa ii limiteze astfel actiunile si sa fie cu ochii pe el. Eu pe de alta parte sunt de o alta opinie, stand in palat, va gasi si mai multe puncte slabe ale conducerii actuale si va abuza de ele la momentul potrivit. Cred ca asta si-a dorit Ares de la inceput.

Ii dau dreptate printului. Prezenta printului cel mare la palat nu va fi deloc benefica pentru regat. Insa, cine sunt eu sa dau sfaturi?

- Ma tem pentru tine, Artemis.

Aceasta replica sincera ma face sa pun mana neranita pe umarul lui, aruncandu-i un zambet care voiam sa fie sincer, insa cred ca a fost unul dintre cele mai amare din viata mea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: a day ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Alegerea regineiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum