51. Prorog codzienny

391 5 0
                                    

Serdecznie witamy w kolejnym wydniu Proroga codziennego. Może zacznijmy od dobrych wieści.

1. Jak już dobrze wiemy na zakończeniu roku szkolnego w Hogwarcie Panna Hermiona Granger ogłosiła, iż wraz ze swoim partnerem - Draconem Malfoyem spodziewają się dziecka. Niedawno (25 sierpnia 2020 roku) na świat przyszedł zdrowy chłopiec o imieniu Noah. Gratulujemy młodym rodzicom oraz życzymy zdrowia!

Z ciekawości zostało zadane kilka pytań losowym osobom. Oto niektóre z nich oraz udzielone do nich pytania (więcej na stronie 23 już w sobotę!):

"Czy uważa Pan/Pani, że połączenie arystokratycznego rodu czystokrwistych z mugolską rodzina jest dobre?"
-"Owszem! Zawsze uważałam, że otwarcie na inne kultury czy inne pochodzenie jest dobre. Mam nadzieję, że inni będą brali przykład z tej dwójki."
-"Jak to ma być dobre? Z której strony? Jak to ma wpłynąć na społeczeństwo, skoro poprzez takie łączenia i mieszania czystokrwistość całkiem zaniknie?!"

"Co Pan/Pani życzyłby/-aby młodym rodzicom?"
-"Aby ich pociecha rosła zdrowa oraz, żeby mieli więcej takich uroczych maluszków."
-"Niczego! Chyba że mogę życzyć aby się rozstali!"

2. Cho Chang publicznie przeprosiła grupę przyjaciół! Co ją do tego pokierwało? Już odpowiadam! Na początku lipca Theodor Nott ogłosił, że spotyka się z jakąś dziewczyną, a nieco ponad miesiąc później okazuje się, że tajemnicza dziewczyną jest Cho Chang. Dziewczyna napisała, cytuję:

"Kochani, chce was publicznie przeprosić 🙏🏻 Nigdy nie myślałam, że jedna osoba może mieć tak wielki wpływ na mnie i moje działania. Przez siedem lat żyliśmy w nienawiści, a wszystko było to za sprawą Marietty Edgecombe. Dzisiaj, gdy nie mamy już kontaktu zrozumiałam swój błąd... A zrozumiałam go za pomocą Theodora Notta, który spotkał mnie kiedyś w mugolskiej kawiarni i po kilku godzinach rozmow doszłam do wniosku, że najwyższa pora się zmienić. Z Theodorem jestem od kilku miesięcy, związek ten jest w pełni szczery i pełen szczęścia. Mam nadzieję, że w tym radosnym okresie (bo w końcu Harry wraz z Luną pobrali się, a Hermiona z Draconem zostali rodzicami) będziemy mogli zacząć od początku. Jeszcze raz przepraszam was i gratuluję wam tych radości w życiu"

Sądzicie, że to szczere przeprosiny? A może kolejny podstęp?

3. Terrence Higgs widziany z tajemniczną dziewczyną w jednej z Londyńskich kamienic. Nie wiemy za wiele, ale wiemy, że tamtego wieczora męska część grupy przyjaciół (tj. grupa, która powstała w wyniku rozpoczętego sojuszu z inicjatywy Hermiony Granger oraz Dracona Malfoya, sądzicie, że wtedy już ich coś łączyło?) urządziła małą imprezę w związku z narodzinami syna Malfoya. Na owej imprezie Terrence Higgs zniknął, po pewnym czasie od rozpoczęcia iwentu chłopak był widziany z dziewczyną. Nic nie wiadomo na jej temat.

Dziękuję za uwagę. Dla Państwa Rita Skiper.

✈︎Instagram • Dramione ✈︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz