_malfoy_ Wcale nie chwalę się synkiem 🙄
❤polubione przez: cho_chang i 20 854 innych
Komentarze:_mionkaa_ Wcaaale
↪_malfoy_ No raczejmalfoy_blacknarcyza Przyjedźcie do nas z maleństwem! Hermionka weź również swoich rodziców!
↪_malfoy_ Mamo...
↪_mionkaa_ Siedź cicho blondynko, jasne wpadniemy 😊 zaraz zapytam się rodziców kiedy im pasuje i wpadamy_weasley_ Terrence się odezwał?
↪_malfoy_ Nie...8 wrzesień 2020
----
Myszki moje 🥺Życzę wam dużo zdrówka i szczęścia w Nowym Roku ❤
Teraz czas na małe podsumowanie roku...
Ogólnie to konto założyłam 12 grudnia 2020 roku
Z początku nie myślałam o pisaniu, w ogóle miałam pozostać pod pseudonimem alexis28076 (moja stara nazwa) i bez żadnych zdjęć ani list lektur.
Najpierw w marcu opublikowałam Magic Friendship 》Harry Potter Social Media《 aktualnie nie jest to kontynuowane ani nie znajdziecie tego na moim profilu, ponieważ skończyły mi się pomysły na tamten ig i niektóre aktualnie wykorzystuje w tym oraz drugim instagramie.
Następnie, również w marcu, powstało So we'll die together, baby, która jest już dostępna i jest poprawiona oraz zakończona.
Potem powstał właśnie ten Instagram.
W międzyczasie powstawały jakieś inne opowiadania, ale po napisaniu kilku rozdziałów po jakimś czasie je usunęłam, może kiedyś je poprawie i opublikuję 🤷🏼♀️
No i powstał kolejny Instagram z dramione, takie to mi się łatwo pisze w sumie.
Po tamtym ig powstało Last letters to lover
Teraz piszę całkowite opowiadanie pt. Ostatnie listywiem, wiem rozpisuje się, ale to robię podsumowanie mojego pierwszego roku jako autor.
Dzisiaj (tj. 31 grudnia 2021 roku) mam 8 obserwujących (każdego z was kocham całym serduszkiem ❤)
Jestem znana jako Alexandra, bądź alexaa_w
Mam zdjęcie profilowe (wykonane przeze mnie i jest to moje zdjęcie 🤭)
Jako zdjęcie w tle mam mojego psa (bo czemu by nie, to moje oczko w głowie)
W trakcie mam 4 powieści, zakończone mam 1.
Może kiedyś będzie ich więcej, kto wie
Mam jedną listę lektur Przeczytane 🙈No...
Buźki moi drodzy i do zobaczenia w nowym roku 😗
(możliwe że to samo znajdzie się w drugim ig)
CZYTASZ
✈︎Instagram • Dramione ✈︎
FanfictionNo nic dodać nic ująć kolejny Instagram dramione. Jeśli komuś pokazuje że jest zakończone to jakby co nie jest ✅powiem tylko tyle, że Hermiona jest w wieku Ginny, Luny i Astorii ✅czasy współczesne ✅Nie ma wojny ale domu konkurują ze sobą !!niektóre...