Ginny Weasley zaginęła ponad trzy tygodni temu. Nikt nie wiedział co się z nią stało. Dlaczego jej nie było, w jakich warunkach zaginęła?
Odpowiedź była taka, że te trzy tygodni temu Ginny wyszła na zakupy, z których nie wróciła. Wszyscy się strasznie martwili dlaczego młodej Weasley'ówny nie ma. Nikt nie wiedział, kto mógłby zrobić coś kochanej Ginny.
Chociaż...
Blaise miał swoje podejrzenia. Mianowicie podejrzewał, że w sprawie zaginięcia zaingerowały Marietta i Lavender, tak samo jak ponad rok temu z Terrencem.
Jednakże dwa dni po świętach Ginny opublikowała post na którym widać dwie postacie. Ją i Dean Thomasa.
Serce Blaise'a pękło na milion kawałków. On ją kochał, chciał z nią być, a ona robi takie coś. Oficjalnie Blaise Zabini załamał się.
Przyjaciele próbowali mu jakoś pomóc, ale on odizolował się.
- Znowu nic? - zapytała Hermiona trzymająca półtora rocznego syna.
- Nic...
- Blaise zniknął! - do salonu wbiegła Parvati.
- No co ty?!
- Chodź, sam zobaczysz!
Malfoy wstał z kanały i ruszył za Parvati do domu, w którym mieszkał razem z Ginny. Ponieważ każdy miał klucze do każdego domku weszli bez mrugnięcia okiem.
- Przyszłam zobaczyć co u niego i chciałam dać mu obiad, a ty go nie ma!
- Obejrzałaś cały dom?
- Tak.
Malfoy jeszcze raz się rozejrzał po salonie, gdy na stoliku kawowym leżała kartka. Draco wziął kartę do ręki i przeczytał co tam pisało.
Kochani przyjaciele,
Nie martwcie się mną, na razie muszę odpocząć od tego domu... Mam zbyt dużo wspomnień z... nią. Nie potrafię sobie wyobrazić, czemu to zrobiła. Pilnujcie Noah'ego i Jamesa.
Kocham was, B.Z
Malfoy zaklął pod nosem.
- I co teraz?
- Musimy szukać kolejnej osoby...
---
Macie szybką opisówkę, miałam napisać więcej, ale dzisiaj mam tak totalnie zawalony dzieńA więc Buźki przytulaski papatki
CZYTASZ
✈︎Instagram • Dramione ✈︎
FanfictionNo nic dodać nic ująć kolejny Instagram dramione. Jeśli komuś pokazuje że jest zakończone to jakby co nie jest ✅powiem tylko tyle, że Hermiona jest w wieku Ginny, Luny i Astorii ✅czasy współczesne ✅Nie ma wojny ale domu konkurują ze sobą !!niektóre...