64. Opis

254 6 0
                                    

Astoria Greengras przez długi czas ukrywała co czuje do pewnego, byłego już, ślizgona. Wszystko jednak wzmocniło się, gdy na długi czas ów ślizgon zaginął.

Była nie spokojna. Nocami płakała, dniami udawała, że wszytsko jest dobrze.

- Astorio Greengras, jesteś dorosłą kobietą, wiesz czego pragniesz. - czy aby na pewno wiedziała czego pragnie?

Pragnęła spokoju. Być z kimś kogo kocha. A przede wszystkim z kimś kto kocha ją również.

Spanikowała.

Miała iść do Terrence'a i powiedzieć mu to prosto w twarz. Ale ogarnął ją lęk. Postanowiła więc dodać post na instagramie.

Pół godziny po dodaniu posta do drzwi jej pokoju ktoś zapukał. Wstała leniwie z łóżka, otworzyła drzwi, a jej oczom ukazał się Terrence Higgs.

- Ast...

- No tak. Widziałeś post...

Cisza.

Dwie pary oczu spoglądają na podłogę.

- Eh... dużo się dzieje u nas - zaczął - a ja chcę, żeby działo się jeszcze więcej.

- Co? - Astoria podniosła głowę.

- No.

Z nienacka pocałował brunetkę.

- Terrence?

- No co?

- Kocham cię.

Chłopak zaśmiał się. Zeszli na dół gdzie czekali ich przyjaciele.

- ZGODZIŁA SIĘ! - wykrzyczał.

Wszyscy się ucieszyli. Zaczęli świętować. Każdej osobie brakowało tej atmosfery, którą odczuwali teraz.

----
Dawno mnie tu nie było

Cóż wyszłam z wprawy 😵

A tak wgl chciałam się pochwalić że ostatnio wybił rok od kad pisze na wattpadzie!

Buziaczki przytulaski trzymajcie się w tym tygodniu!

✈︎Instagram • Dramione ✈︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz