Poszukiwania Blaise'a i Ginny szły pełną parą. Osoby pracujące w Ministerstwie Magii - a było ich trochę - w większości dnia przesiadywały w swoich biurach, aby wymyśleć w jaki sposób odnaleźć tę dwójkę.
Reszta, która pracowała poza MM starała się wspierać 'poszukiwaczy'.
Tak więc Harry Potter, Draco Malfoy, Terrence Higgs, Ronald Weasley, a także Tracey Davis oraz Parvati Patil spędzali ponad dwanaście godzin w swoich biurach. Ciężko było też na przykład Lunie czy Hermione, które zostały w domach z dziećmi. Oczywiście reszta też im pomagała, ale to jednak nie było to.
Luna nie miała aż takiego powodu do zmartwień, gdyż James miał jedynie trzy miesiące, więc nie czuła ona takich obaw, że jej syn będzie tęsknił tak bardzo za ojcem. Z kolei Hermiona czuła swego rodzaju niepokój, kiedy zostawała sama z siedemnastomiesięcznym Noah.
Malfoy starał się jak najlepiej wynagradzać swojej narzeczonej i swojemu synkowi czas, w którym nie było go w domu, ale jednak to nie było to samo.
Przez ciągłą pracę w MM ucierpiały również inne relacje...
Terrence, który spotykał się z Astorią od jakiegoś czasu, ostro się kłócili. Ostatnio do takiego stopnia, że nie odzywali się do siebie przez prawie tydzień.
A z kolei Tracey, która miała świetną relację z Cedriciem lekko się osunęła, co spowodowało, że chłopak przestał być taki pewny co do uczyć byłej ślizgonki....
Z resztą wcale lepiej nie było.
A najgorsze miało dopiero nastąpić...
---
Uznałam, że muszę coś wstawić i padło na krótki opis. Na razie strasznie się pogubiłam kto z kim i jak więc jak to przyswoję do swojej wiedzy zacznę tu dodawać co nieco więcejDrugą rzeczą jest to, że chciałabym serdecznie polecić Rodzinę Monet zakochałam się w tej książce tak bardzo, że od razy po skończeniu pierwszej częście zamówiłam dwie kolejne! 🫣 A w międzyczasie nadrabiam zaległą drugą część Start a fire. I muszę przyznać się, że zrobiła się ze mnie straszna książkoholiczka
A teraz Buźki przytulaski papatki do następnego! <3
CZYTASZ
✈︎Instagram • Dramione ✈︎
FanfictionNo nic dodać nic ująć kolejny Instagram dramione. Jeśli komuś pokazuje że jest zakończone to jakby co nie jest ✅powiem tylko tyle, że Hermiona jest w wieku Ginny, Luny i Astorii ✅czasy współczesne ✅Nie ma wojny ale domu konkurują ze sobą !!niektóre...