הרופא השתעל והמשיך לדבר, פניו היו חיוורות.
"הארגון שלנו, ארגון "עולם לאחר האנושות" שם לעצמו למטרה לטהר את העולם מנגע האנושות, שהרסה אותו, השמידה יותר צורות חיים מכול אירועי קטסטרופה טבעיים, ורמסה ברגל גסה את כל מה שטוב ויפה בכדור הארץ".
דיוויד חש שראשו מסתחרר.
"כדי לבצע את שליחותי, עשיתי כל מה שנדרש. פיתחתי וירוס שדומה במאפייניו לשפעת, אבל הוא משלב אלמנטים מוירוסים קטלניים יותר. השתמשתי בציוד ובחולים של תחנת החלל כדי לשכלל את הוירוס ולהגיע לתוצר הסופי, ואני שמח לבשר שהצלחתי."
התמונה זעה וקפצה כשהרופא השתעל ונחנק. דיויד עצר את הווידאו וחשב.
"אני הייתי החולה הקבוע היחידי שאיתו עבד דוקטור פרידמן" הוא המשיך לקרוא לו בשם שהכיר, "אז כנראה שהוא מדבר עלי" פתאום דברים החלו להתקשר. המחלה, שדוקטור פרידמן טען שהוא חולה בה. הבידוד. הזריקות. דיויד חש את בטנו מתקשחת, כאב חד וחותך החל נע מקיבתו והתפשט לכל גופו.הוא לחץ על כפתור והווידאו המשיך.
"כמובן שגם אני חליתי, אבל זה היה סיכון מחושב, ואני שמח למות למען המטרה" מבטו של הרופא הופנה לעבר המיכלים "לא הצלחתי להגיע לכדור הארץ ולשחרר את הוירוס שם, אבל נחלתי הצלחה לא מבוטלת בתחנת החלל, ואני חושב שהעליתי בחכתי שלל נאה".
הרופא ניסה לצחוק, אבל נחנק.
"אני מתכוון כמובן לבאי ועידת האומות המאוחדות. ראשי המדינות. האחראים הראשיים לפעולות הזדוניות וחסרות הרחמים של האנושות. עשרות הזדמנויות היו להם לשנות את דרכיהם. להתחיל לדאוג לכדור הארץ. אבל בכול הפעמים הם בחרו לדבר הרבה ולעשות מעט."
דיויד עצר שוב את הווידאו. הוא נזקק ללגימת מים.
"את שידרת את זה?" הוא שאל את אנה.
"כן".
"מתי?"
"קצת אחרי שיצאתם מהתחנה והחללית החלה להתרחק מכדור הארץ."
"ספרי לי מה קרה אחרי שננעלתי במיכל" ביקש דיויד.
"דוקטור פרידמן ניסה לשנות את המסלול אבל לא היו לו הרשאות מתאימות" אמרה אנה. "הוא כעס מאוד וניסה לפתוח את המיכל שלך אבל ללא הצלחה. כאשר הוא נרגע הוא הקליט את הווידאו הזה וביקש ממני לשדר אותו למרכז הבקרה בכדור הארץ".
"ולזה היו לו הרשאות?" שאל דיוויד.
"לא הגדרת מגבלות לפעולה זו" אמרה אנה.
"ומה קרה בהמשך?" שאל דיויד.
"הוא התחיל להרגיש שלא בטוב, וביקש ממני להפעיל את מערכת השינה העמוקה גם למיכל השני".
דיויד שתק זמן ממושך ואחרי כן המשיך לצפות בווידאו.
"חולה מספר אפס, נשא הוירוס שהוא גם המפתח לתרופה, היחיד שגופו מכיר את הוירוס ומסוגל לפתח חסינות כנגדו, נמצא פה איתי. לא תוכלו למצוא אותנו. הוירוס שלי יגרום לאנושות לשלם את המחיר על אכזריותה. אני בטוח שחברי לארגון ידעו לנצל את המצב ולהקים חברה חדשה וטהורה יותר."