لا تحكم على ما يؤلمنى بأنه شئ لا يستحق ، فأنا وحدي من يشعر بمرارة الألم.
#١٨
.". انت شيف فهد صح.
".. انا قولت وحدش صدقني.
.". مش هينفع يامعتز مش هينفع فهد قلبو مدقش قبل كده انا مش عارف لو عرف الحقيقه هيعمل اي...". مش هيعمل حاجه هو بيحبه مش هيعماله حاجه..
.".. مش عارف بقا فهد لزم يعرف..
.". بس تفتكار ان حور بتحبو... اه حور كانت بتتهرب منو الفتره اللي فاتت. كونت مستغرب بس دلوقت فهمت.
".. طب ماده حلو..
.". الموضوع في كدب فهد مش هيسمحها...". هي ماله محنا الي طالبني منها كده.
.". سعتهاا مش هيشوف مين الي غلطانه.
.." خالص احنا نقوله وخالص..". هو ده الي لزم يحصل..
".. بس بعد فرح يونس يعني اصبر شويه يكون اتعلق بيها اكتر.. انا عوزا يحبه.
.." اشمعنا..
.." حور كويس وهى الي هتربي اخوك.
.". مش عارف اعمل اى. ربنا يسترها.
.". متخافش أنت بس. لزم نولع الجو.
.'. ازى بقا.
.". هقولك...
__________________
كان يقف ينتظر معشوقه الذى سالبة العقل منها..
خرجت هي من الكوفير في اروع صور كان جمله بسيط مثلها فاهي حقنا جميله (فا نور زو بشر بيضاء وشعر بوني قصيره وجسم طوال ممشوق كانت تشبهه المودل).. يونس بحب. اي القمر ده..
نور بخجل.. شكرا.
.". شكرا بس.... وقبله راسه. بحبك.
.
." بحبك.."يلا.
.
". فين حور..." فهد خطفها مش عوزا حد يجي جنبها.
.". هو بجد الي فدماغي..
".. مش عارفه بس حساسه بكده ومش انا لوحدى..". طب هتعمال اي.
.". يونس يتنهد. مش عارفه بس هقوله هو هيسافر. لم يروح هناك بقا..
.. ماشي.
وسار بها الي القاعه..
_______________
وصالت الحفل نزاله هو من السياره و فتحله الباب ومسك يده ونزاله حولته ان تسحب يده منها لاكن لافاد.
.". فهد ايده في اي..
.." فهد ببرود. ماله.
"حور بغيظ. سبهاا.
.". لا عجبني كده.
.'". بس مش عجبني انا كده..فهد ببرود" مش لزم.
سحبت يده منها بعصبيه. "انت رخم وانا مش هكلمك تاني اوع بقا كده.
.. طب استني.... لكن سارت الي يونس ونور..
بعد السلام..
. نور لحور. "هو فى اي.حور.. "انا مش عارفه اعمل ايه تني كل الي اتفقنا عليها عملتو مش عارف بقا.
نور بغمز.. "بس علي هوكي.
. حور وهي تنظر الي فهد الذى يتكالم مع بعض رجل الأعمال.". مش هينفع يانور مش هينفع. انا حاجه وهو حاجه تني خالص ده غير ولو عرف الي فيها.
أنت تقرأ
حياتي هي
Romanceسوف يأتي يوم يختالف عن غيره سيكون لك عوضه من الله .. لذلك لا تيأس وكون ع عالم انك تستحق الافضل دائما... حور زوج وام لم تكون دريد اي شئ ساو الرحه له ولأسرته لكن القدر رأي آخر تعالم انهو لا يترك احد علي رحتو.... ماذا تفعال هي امام هذه الحياة وهي لأ حو...