"أجلس علی طرف سريري يوميًا قبل أن أنام، أتذكر معاناتي اليومية، وأقول لنفسي أحسنت، لقد صمدت يوم كامل في تلك المعركة الطاحنة."🖤
...بعد تالت اسبيع كانت تمضي علي اخر ورق من الاورق المطلوب لي اتمام الوصيه.
اشرف.." كده كل تمام وكل حاجه باسمك رسمي.يونس. 'تمام.
احمد القاضي لحور"...تقدرة ترجعي لبناتك وجوزك الاولني دلوقت لو حبتي.
فهد بعصبي بسيطه.".شكرآ للعرض بس مش عوزنو.
ومسك يد حور وسار بها الي الخرج ركب السياره واتجها الي البحر نازل منها بدون ان يتحدث ووقف امامه.
-.نزالت حور خالفو.
حتيط يده علي كتفو التفت له وقام بحضنها..
..تغط عليها لكي لعله لا يسمح له ان تبتعد عنه فهو خاف ان تترك وتذهب..حور بالم حوالت ان تخفيا.".والهي ماهجرى..
.. بعدها عنه لكن لزلت في احضنوا.". انا عوزا اخطفك.
حور برقه.". طب مانت خطفني.
.". لا بجد عوزكي لي لوحدى..
.." طب من ليك لوحدك..
.. فهد بفرحه". بجد انتي عوزني يعني موفق نتجوز..". ايو فهد موفقا لاني... بحبك.
وختمها كان مسك التقت هو شفتها في قبله عشق وشوق ومحبه لا تظهر غير لها قامت هي بتجوب معها شعر هو وكان في منتها السعادة فهذه هي المرا الاول الذى تتجوب معه في قبلته..
ابتعد عنها بعد مده طويله..
تحدث بصوت غذاب". بحبك ياحياتي بحبك..
حور بخجل.". وانا كمان.
.. "وانتي كمان اي.
حور بعشق.." بحبك.
قام بحمله وهي في حضنه ولفه بها ثم انزاله وقال.." حور تتجوزني.خجالت هي منه ونظرات الي الارض.
قام برفع. وجهها لها." حور حياتي..
.". نعم.
.". تتجوزني.
.". موفقه..
فهد بفرحه شديده.'. بجد.... بجد يعني موفق.استغربت هي".. لي انت كنت فكره اني مش هوفق.
.فهد بتنهيد.". اه.... كانت خايف اوى.
.". واى الي هيخالني ارفض.
.." مش عارفه بس خوفي اني اخسارك كان مسيطر... اقتربت منها.." لا طبعان انا مكانتش بتكالم معك ولا بقولك علي اللي جوايا عشان كنت شايفه اني اعتبر مرتا يونس بس دلوقت خالص.
.".. طب تحبي نتجوز امت انا بقول دلوقت. وسحب يده....حور بضحك عليه".. لا اكيد مش دلوقت خالص لم تجي وتطالب ايدي من بابا خاليه بعد فرح يونس.
. فهد وهو يسحبها".. انا لسه هستنا احنا ننزال القاهره النهارد ونعمال الفرح مع يونس
حور بضحك..." يابني استني.
توقف.". استنا لي طيب.
.." بابا ومازن جينا في فرح يونس.
قطها فهد.عندما حماله وسارا بها الي السياره وادخاله ولف وركب هو الاخر وتحدث وهو يقود.". احنا هننزال النهارد وهكتب الكتب النهارد وابوك لو اتكالم هخطفك امين.
حور بضحك." امين.
أنت تقرأ
حياتي هي
Romanceسوف يأتي يوم يختالف عن غيره سيكون لك عوضه من الله .. لذلك لا تيأس وكون ع عالم انك تستحق الافضل دائما... حور زوج وام لم تكون دريد اي شئ ساو الرحه له ولأسرته لكن القدر رأي آخر تعالم انهو لا يترك احد علي رحتو.... ماذا تفعال هي امام هذه الحياة وهي لأ حو...