𝐺𝑎𝑢𝑟𝑑𝑖𝑎𝑛 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙 - 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑠𝑢𝑛𝑔 (1)

606 61 4
                                    

⚠️ اخطار: این متن حاوی صحنه‌های خودجرحی، خودآزاری و خودکشی میباشد. اگر خواننده نسبت به موضوعات ذکر شده حساسیت دارد حتما از خواندن متن خودداری نماید. ⚠️
-
روز اول،
هوانگ هیونجین، فرشته‌ی نگهبان دفترچه‌ی نقره‌ای رنگش رو بیرون آورد و مشغول یادداشت کردن شد.

جنسیت: مرد

سن: 19 سال

محل زندگی: سئول، کره‌ی جنوبی

وضعیت والدین: مطلقه

پدر: ساکن مالزی

مادر: ساکن سئول، ولی بخاطر مشغله‌ی کاری و مشکلات خانوادگی جدا از فرزندش زندگی میکند.

هیونجین به آرومی دستی پشت گردنش برد و حین خاروندن اون فکر کرد... دیگه چی از سوژه‌ی جدیدش یاد گرفته بود که میتونست به دفترچه‌اش اضافه کنه؟

بشکنی زد و دوباره دست به قلم برد.

چطور میتونست اسم سوژه رو فراموش کنه؟

نام و نام خانوادگی: هان جیسونگ

هیونجین دفترچه‌اش رو توی جیبش سر داد و شونه به شونه‌ی پسرکی که باید ازش مراقبت میکرد راه رفت. پسر لاغر بود و قد بلندی نداشت. هیونجین طبق بازی‌ای که همیشه با سوژه هاش داشت شروع کرد به حدس زدن.

"بذار فکر کنم، 170؟ نه زیادی بلنده... 168؟ امم مطمئن نیستم... آها خودشه. 169. باید قدت 169 سانتی متر باشه."

و بعد خنده‌ی بریده‌ای کرد و به پیاده‌روی کسل کننده‌شون ادامه داد.

هان جیسونگ یه انسان بود. انسانی که به کمک نیاز داشت، کمک یک فرشته‌ی نگهبان. جیسونگ طبق نظارت هیونجین یه پسر 19 ساله‌ی معمولی بود. کالج میرفت و رشته‌اش موسیقی بود. سازهای مختلفی میزد و بااستعداد بود. برای مثال پیانو، کیبورد، گیتار و غیره.

اون میتونست ملودی طراحی کنه و متن آهنگ رو مثل آب خوردن و بی‌تفاوت از یک انشا بنویسه.

جیسونگ از پدرش خیلی فاصله گرفته بود و باهاش تقریبا هیچ ارتباطی نداشت و مادرش؟ خب آبشون خیلی به یک جوب نمیرفت و این امر باعث شده بود که جیسونگ زندگی در خوابگاه دانشجویی رو به خونه‌ی مادرش ترجیح بده.

جیسونگ دوست‌های زیادی هم نداشت، یه سونبه توی دانشکده به اسم سئو چانگبین وجود داشت که گهگاهی باهاش قهوه میخورد و درباره‌ی موسیقی حرف میزدن، اما کس دیگه‌ای نبود. جیسونگ کم حرف بود و از فضاهای شلوغ خوشش نمیومد. طبق تصورات خودش به دخترها گرایشی نداشت و چون فرصت فکر کردن درباره‌ی روابط و عشق و عاشقی‌های جوونی رو نداشت نمیخواست روی گرایشش به جنس موافق حتی فکر هم بکنه.

اکثر آهنگ‌هایی که مینوشت غمگین بودن و توشون حرف از مرگ زیاد زده شده بود. به نظر حال سنجاب کوچولویی که سوژه‌ی جدید مراقبت هیونجین شده بود خوب نبود.

STRAY KIDS ONESHOTES & SCENARIOSМесто, где живут истории. Откройте их для себя