egy

965 40 6
                                    

H.F.

2021. 01. 28.

Hogy mit kezdtem végül a Ferrari állásával? Elfogadtam. Miután válaszoltam nekik megbeszéltünk egy találkozót, ami jól sikerült. Mattia elmondta a beosztásom, hogy heti három napot otthonról dolgozok, kettőt pedig Maranelloban töltök. Igen, tudom ez nagy táv, de megoldom. Mivel a Ferrari szoros kapcsolatot ápol a Prema-val, így gondolom lesz alkalmam velük is találkozni.

Most úton vagyok Olaszországba. Ma lesz az első munkanapom, és már nagyon várom. Kíváncsi leszek.

Most érkeztem meg a szállodába, semmi luxus, csak egy átlagos, hangulatos szálloda. Itt fogok két napot eltölteni.

Miután lepakoltam, és pihentem egy kicsit, elindultam a gyárba. Mikor oda értem a megbeszélt helyre, már Mattia ott várt.

- Szép napot!- köszönt kedvesen.- Mattia Binotto.- mutatkozott be.

- Helena Fortin.

- Örülök, hogy itt vagy. Gyere beljebb. Gyorsan megmutatom az irodádat, majd utána Carlossal összezárlak benneteket, mert csak ő van itt. Charles, a másik pilóta csak holnap jön.- mondta, miközben bementünk az épületbe.

- Rendben. Most nem igazán hoztam magammal semmi extrát.- első napra, minek?

- Oh, nem baj. Most még úgyis csak ilyen beszélgetés lesz.- nyugtat meg, mire csak bólintok.

- Itt is vagyunk.- nyit be egy nagy irodába.- Ez lesz a tiéd. Szabad kezet kapsz. Úgy rendezed be, ahogy akarod.

- Rendben.- már most el tudom képzelni, hogy hogy lesz berendezve.

- Ohh, már ennyi az idő...- pillant az órájára.- .... akkor én most megyek is, majd valamikor jön Carlos. Ha bármi kell, tudod a telefonszámom.

- Köszönöm, szép napot önnek.

- Neked is, és tegezz kérlek.- ezzel kiviharzott az irodából.

Hosszú percek telnek el azóta, mióta kiment, és még Carlos sehol sincs. Tíz perc várakozás után úgy döntöttem, hogy elő veszem a telefonom. Felmentem az instára, és egy kicsit elkezdtem "kutakodni" a Ferrari és a két pilóta oldalán. A csapat oldalán nem sok érdekeset találtam. Csupán pár kép a két pilótáról és a szerelőkről, meg sok-sok autós kép. Nyilván tudom a két pilóta nevét, de nem akarom meghazudtolni magam, így a lehető legbonyolultabb módszer szerint megnézem a csapat hivatalos instájának a követéseit, majd ha így nem találnám meg akkor a jelöléseket kezdem átpörgetni. Hát na, ez vagyok én.

Miközben nagyban szuggeráltam a közösségi felületeket egy gyors kopogás után kinyílt az iroda ajtóm, s egy mosolygós ember lépett be rajta.

- Áh, szia! Carlos Sainz.- nyújtja felém a kezét.

- Szia! Helena Fortin.- fogadom el az üdvözlését.

- Mattia már mesélt rólad, de ha nem gond, akkor én is kérdezek egy keveset.

- Rendben. Remélem nem lesznek annyira kínos kérdések.- nevettem el magam.

- Majd meglátjuk, de mindegy is. Ha úgy gondolod, hogy túl személyes, nem kell rá válaszolnod. Nem akarom, hogy kínosan érezd magad.- erre csak mosolyogni tudtam. Jó lesett a figyelmessége.

- Akkor, hol tanultál, és egész pontosan minek? Mármint nem minek tanultál, érted, manem milyen szakon?- teszi fel az első kérdést.

- Értem, a International University of Monaco-ban tanultam, és egész pontosan Életmód-és Táplálkozási Tanácsadónak. Mármint, ha erre voltál kíváncsi.- válaszolok neki.

- Oh, akkor már rögtön meg is van a válaszom a második kérdésre. Gondolom, te fogod összeállítani az étrendünket.- barátságosnak barátságos egy ember, az akcentusa miatt egy kicsit jobban kell figyelnem, hogy mit mond, de megérthető.

- Igen eltaláltad, ez lesz a feladatom.- mosolygok.

- Hol laksz?- teszi fel az újabb kérdést.

- Jelenleg Monacoban élek, most már külön lakásban, de öt éves koromtól ott lakok. Azelőtt pedig Genf-ben laktunk.

- Azta, szép hely. És milyen nyelveken beszélsz?- komolyan nem fogy ki a kérdésekből?!

- Hát beszélen németül, mert anyukám német, franciául, mert apukám francia, ugye beszélek még angolul és spanyolul.

- Nem vagy semmi kislány. És hány éves vagy? Mikor születtél?

- 23 éves vagyok, és 1997 október 16-án születtem.- válaszoltam, mire csak furán nézett rám.- Valami rosszat mondtam?

- Öm, csak tudod a csapattársamnak is akkor van a születésnapja, és hát fura na.- magyarázta.

Még egy darabig beszélgettünk, majd utána Carlosnak mennie kellett, és így én is mentem vissza a szállásomra.

Másnap reggel nem kellett korán kelnem, úgy nyolc óra körül. Elvégeztem a reggeli rutinomat, felöltöztem, majd indultam be a gyárba, ahol az irodám is van.

Az irodámban Mattia várt egy másik ember társaságában. Gondolom, ő Charles. Az asztalra letettem a táskámat és a telefonomat.

- Charles Leclerc.- vetette oda csak úgy azzal a /jó van a'/ elmélettel.

- Helena Fortin vagyok, és neked is minimum szia.- válaszolok kicsit ingerültebben.

- Miért, mit vártál? Ódákat zengjek rólad? Istenítsekel?- tegnap már említette Carlos a viselkedését, de még így is meglepett.

- Oh, ha így játszunk, akkor még én kérek elnézést, hogy jelentkeztem az állásra, és el is fogadtam az ajánlatot.- vettem fel én is azt a stílust. Nekem így is jó Leclerc.

- Charles, több tiszteletet a hölgy iránt.- szólt bele Binotto, mielőtt még bármi rossz is elsülhetne belőle.

- Elnézést. Szia, Charles Leclerc.- nyújtja felém a kezét. Okos gyerek vagy drága.

- Szia! Helena Fortin.- teszem bele a kezemet az övébe.

- Szuper.- csapta össze a kezét a csapatfőnök.- Most, hogy Helena biztosan életben marad, én megyek is.- mondta, mire mind a ketten felnevettünk.

Miután Mattia kimen ketten maradtunk, ami nem volt jó ötlet, mert mindkettőnk határtalan hülyéskedésbe kezdtünk.

𝑰𝒕'𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒚𝒐𝒖 CL. FF✓Where stories live. Discover now