kettő

879 34 0
                                    

H.F.

2021. 01. 28

Charlesszal hamar megtaláltuk a közös hangot. Ő nem kérdezett semmit rólam, csak beszélt és beszélt. Mesélt a versenyeiről, a gyermekkoráról és a családjáról. Aznap már nem kellett, csak a két pilóta személyi edzőivel beszélnem, akikkel, majd úgymond össze kell dolgoznom.

2021. 01. 29.

Most szállt le a gépem, és valahogyan haza kellene jutnom. A szüleim nem tudnak értem jünni, mert hajnali három óra van. Mégis ki lenne olyan hülye, hagy hajnali egykor a lánya elé menjen a reptérre? Nem baj, marad a taxi.

Most már nagyjából öt óra van, és most feküdtem le aludni, ami hamar sikerül is.

Reggel tíz óra körül arra keltem, hogy anya telefonál. Kimentem a szobámból, abban reménykedve, hogy maradt még nekem valami reggelire.

- Szia Lena.- köszön anya. Igen, a Helena névből lett Lena, amit a család és a barátnőm használ.

- Szia anya.- ültem le az asztalhoz, mert miért is ne.

- Taxival jöttél haza?- kérdezte, miközben elém rakott egy bögre kávét.

- Igen, azzal jöttem haza a reptérről.

- Milyen volt az első két napod?- kérdezte izgatottan.

- Jó, kifejezetten értelmes légkörbe kerültem.- mondom mosolyogva.

- Ennek örülök. És hogyan fogsz majd dolgozni?

- Ugye az e-mailban azt írták, hogy két napot be kell mennem, három napot meg itthonról, de most egyelőre abban maradtunk, hogy a versenyhétvégéken mennem kell majd velük, addig meg nem lesz fix munkarendem.

- Értem kincsem.

- Következőre azt hiszem február harmadikától ötödikéig kell majd ott lennem, de akkor már ők biztosítják a szállásomat is.- mondom, hogy mik várhatóak majd.

- Ennek örülök, és annak is, hogy végre van egy normális munkahelyed.- mosolyog rám bíztatóan.

Még egy darabig beszélgettünk, utána pedig anya ment a dolgára, én pedig vissza a szobámba. Kipakoltam a bőröndömből, és elkezdtem nézni a Hazug Csajok Társaságát, mert még csak kétszer léttam végig, és az kevés.

Délután elmentem a barátnőmmel sétálni, majd beültünk egy kávézóba.

- Na, de még nem is meséltél az új munkahelyedről. Vannak jó pasik?- kérdezi vigyorogva.

- Oh, Tessa. Te csak erre tudsz gondolni?- nevetek fel.

- Tudod, veled ellentétben én unom a szingli életet szivi.- mondta halál komolyan.

- És ezért az én munkahelyemről akarsz válogatni?- teszem fel a költői kérdést.

- Végső soron az is jó lesz.- mondja, mire mindketten hangos nevetésben törünk ki.

Miután hazamentem, már csak az e-mailokat néztem meg, ahova sikeresen megérkezett a két fiú adatlapja. Nem nyitottam meg őket, majd holnap. Lezuhanyoztam, befeküdtem az ágyba, és megnéztem a telefonomat. "charles_leclerc" követni kezdett téged. Vártam kb. tíz percet, csakhogy ne legyen feltűnő, hogy egyből lereagálom, majd visszakövettem. Elalvás előtt úgy döntöttem, hogy nézek valamit a tévében, amiből nem lett semmi, mert miután találtam valami értelmeset, elaludtam.

2021. 01. 30.

Szombat reggel. Mire a legjobb ilyenkor ébredni? Hát persze, hogy arra, ahogyan az ikertesóid veszekednek. Mivel gimnazisták már, így ők is/mint én/ kollégiumban laknak. Valószínűleg nem túl rég érhettek haza, mivel náluk így van a rendszer.

- Minek köszönhetem e csodás ébresztőt?- húzom fel az egyik szemöldökömet.

- Mi csak azon vitatkoztunk, hogy....- kezdik el magyarázni. Röviden és tömören Verstappen vagy Hamilton.

- Oh, nem is tudtam, hogy titeket érdekel ez az egész.- nézek rájuk ledöbbenve.

- Mindegy is.- mondja Fia a húgom, mert már ismeri annyira a testvérét, hogy megint kiakad ezen.

- Drágáim, hogyha már ilyen szépen itt vagyunk, csak közlöm veletek, hogy ma a megszokott családi ebédre jönnek a nagyszüleitek mindkét részről.- mondja unottan.

- Oh, istenem. Mivel érdemeltük ezt ki?- hajtom hátra a fejem.

- Ha már itt vagy Lena, veled beszédem van.- néz rám.- Ti meg...- mutat a kettő kisebbre.-... menjetek fel a szobátokba.

- Mit csináltam? Vagy mit nem?- nézek anyára.

- Ja, semmit. Ha nem akarsz itt lenni az ebéden nem kell. Tessa amúgy is kérdezte, hogy mész-e vele ebédelni.- nyugtat meg.

- Ahaa, értem.- bólogatok.

- Ja és még valami. Nagyiék nem tudják a munkahelyedet.- mondja, miközben az ikrek utazótáskájából szedi ki a cuccokat.

- Addig a jó.- nevetek fel.- Visszamegyek a szobámba átöltözni.- mondom, majd bemeszek az említett helyiségbe.

Visszafeküdtem az ágyamra, majd elkezdtem a telefonomat nyomkodni. "charles_leclerc üzenetet küldött".

charles_leclerc: Szia. Nem is tudtam, hogy Monacoban laksz

helena__frtn: Igen, és ez miért is lényeg?

Bocsi nem akarok bunkónak tűnni, de na érted

charles_leclerc: Értem, amugy azért lényeg, mert én is itt lakom

Találkozhatnánk valamikor

helena__frtn: Jaa, értem

Nekem kb. mindegy mikor, de ne a belvárosba, vagy valami zsúfolt helyen

Utálom a tömeget

charles_leclerc: Ebben egyet tudok érteni. A kikötő elején négy körül

helena__frtn: Nekem jó, úgyse voltam mostanában ott

charles_leclerc: akkor ott tali

Hát akkor az ebéd utáni beszélgetést is lekéstem. Milyen szomorú. Ja nem!

>>

Miután Tessaval ebédeltünk még egy kicsit sétálgattunk Monaco csendesebb utcáin, majd hazamentem egy fokkal vastagabb öltözetért. Mivel ilyenkor a vendégek a nappaliban foglalnak helyet, én semmitől nem zavartatva tudtam megejteni az otthonlétemet.

>>

Charlessal nagyon jót beszélgettünk és hülyéskedtünk. Mesélt a barétnőjéről és a testvéreiről is. Én is mondtam róluk pár mondatot, de egyikünk sem vitte túlzásba.

2021. 01.31.

Ma fogom átnézni a pilóták edzéstervét és az eddigi étrendjüket. Miután ezzel kézleszek, szabad a napom többi része, amit valószínűleg az ágyamban fogom tölteni.

~<3K~

𝑰𝒕'𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒚𝒐𝒖 CL. FF✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora