Kamiki'nin ağzından:
Ben Kamiki. Kulaklarım normal insanlardan daha hassas. Ben daha çocukken ailem bir iblis tarafından katledildi ve bense iblisten kaçmayı başararak köyde evsiz biri oldum.
Ta ki beni köydeki Hisashi adında bir dede sahiplenene kadar.
Şuan 15 yaşındayım ve Hisashi Amca'ya yardım ediyorum kömür satıyorum, odun kesiyorum falan filan. Anlayacağınız her gün farklı bir işteyim.
Zor ama mutlu ve huzurlu bir hayatım var....dı.... Ki korkunç bir olay yaşandı.
Günlerden pazartesi, ben günlük işimi bitirmişim eve doğru yoldayım ki bir çığlık duydum..
Ses bizim evden geliyordu...
Allah ne verdiyse koşa koşa eve gittim. Eve vardığımda gördüğüm tek şey.....
Hisashi Amca yerde yüz üstü yatıyor... Kanlar içinde...Geç kaldım....ONU KURTARAMADIM....
Keşke daha erken gelseydim, nasıl böyle birşey olur gibi düşünceler içinde dona kalmıştım..
O anda arkamdan bir ses duydum ve arkamı döndüm.. Keşke dönmeseydim ki karşımdaki bir iblisti...
İblis bana dik dik bakıyordu.. Ağzı ve elleri kanlar içindeydi..bu... bu o!.. Bu Amcamı öldüren iblis!
hızla mutfaktan elime geçen ilk kesici aleti aldım -bir çatal- ve iblise doğru koşmaya başladım. Öleceğimi bile bile. İblise tam saplayacakken iblis hızlı bir şekilde saldırımdan kaçtı ve o an hareket edemedim.
Yorgunluk, öfke ve korku birleşince felç kaldım istesemde hareket edemiyordum ki iblisin yumruğunu gördüm ve yumruğun yanında bir sürü ateş. ve bi an gözüm karardı..
Gözümü açtığımda karşımda uzun, kaslı, sarı kırmızı saçları olan, yüzü biraz tuhaf olsada yanındayken güvende hissettiren bir adam vardı.
?:Hey genç! iyi misin? merak etme, o iblis artık seni rahatsız edemez.
Kamiki: Te-teşekkürler a-ama sen de ki-kimsin?
?:Ben Rengoku Kyojuro, Ben bir iblis avcısıyım ve aynı zamanda bir hashirayım!
Bölüm sonu (sevilirse devam eder)
merhaba ben arda ve bu bir au hikayesidir. AU alternatif evren anlamına gelir.
Sevilirse devamı gelecek oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın öptüm bay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamiki - Kimetsu No Yaiba AU- Türkçe
FanfictionKamiki ailesi küçükken vefat etmiş 16 yaşında bir çocuk. Zor ama mutlu hayatı artık eskisi gibi olmayacak... Her nasılsa kendini bir hashiranın tsugoko'su olarak bulacak... Bu arada bu bir Alternatif evren olduğu için bazı şeyler farklı yaşanmıştır...