Bölüm 6

74 7 4
                                    

Aoi: Geldim Shinobu-sama. Hoş geldiniz yeni iblis avcıları. Beni takip edin. Size etrafı gezdireyim.

Kamiki'nin ağzı:

Gerçekten çok büyük bir malikane. Aoi-san burada olmasaydı gerçekten de kaybolabilirdik. Aoi bize etrafı gezdirirken bir avcı grubuyla tanıştık. Nedense çok sevdim o grubu.

Tanjiro:
Selam!!! Hoşgeldiniz! Ben Tanjiro Kamado. Güneş nefesi kullanıcısıyım. (Zenitsu'yu eliyle göstererek) Bu sarı saçlı çocuk Zenitsu. O Yıldırım nefesi kullanır. (İnosuke'yi göstererek) Bu da İnosuke. Kendisi Vahşi Hayvan nefesi kullanır.

Kamiki: Memnun oldum. Ben Kamiki Habiri. Yanımdaki ise Sumi. Beni Rengoku-san, Sumi'yi ise Shinobu-san eğitecek.

İnosuke: Öyleyse güçlüsünüzdür. Dövüşün benimle!!!

Sumi: Şu anda ikimizde güçlü değiliz. Eğitimimizi bitirdikten sonra belki.

Sumi'yi gören Zenitsu büyülenir adeta:

Zenitsu: Hanfendi, hiç size çok güzel olduğunuzu söyleyen oldu mu acaba?

Kamiki: Yavşama lan Sumi'ye hıyar!! *Zenitsu'nun kafasına vurur*

Zenitsu: WAAAAA! Tanjirooooo! Bana vurdu koru beni Tanjiroooooo! WAAaaah!!!



                                                                ......................



Kamiki: Yarın eğitime başlayacağız. Siz de bizim eğitimimize yardımcı olabilir misiniz?

Tanjiro: Tabi ki! Ateş nefesini öğreneceksin değil mi?

Kamiki: Evet, öyle biliyorum. Sumi de çiçek nefesini öğrenecekti sanırım.

Tanjiro: Tamam. Öyleyse bizi çalışırken izleyin isterseniz. Bu arada ben iblis avcısı olmadan önce 2 yıl eğitim almıştım. Sizinki de bunun kadar sürebilir.

Kamiki: Bir şey olmaz. Ailemi ve Hisashi Amca'mı öldüren iblislerden intikamımı almak için her şeyi yaparım.

İnosuke: Hadi Gonpachiro! Eğitime başlayalım!

Tanjiro: Adım Tanjiro!!



Bizi dışarı çıkardılar ve eğitimlerini izledik. Orada o üçü büyük kayaları kaldırıyor, çok uzun süre koşuyor, nefesleriyle şişeleri patlatıyorlardı. Çok zor bir eğitim. Ama sanırım yapabiliriz biz de. Akşama kadar Eğitim yapışlarını izledik. Arada bir onlara katıldık. Arada  bir şeyler deniyorduk ve küçük yarışlar yaptık.

Ben hiç birini yenemezken Sumi Zenitsu'yu her yarışta yendi. (Zenitsu'nun bilerek yenildiğini düşünüyorum)

Sonra eğitimi bitirdiler ve bizi odalara uğurladılar.



Yarın zorlu eğitim başlıyordu...





Bugün ki Demon Slayer gerçeği...

Rengoku, alt ay 2. kademe iblisi yenerek hashira olmuştur.



Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Şunu söylemek isterim ki bütün vote'larınız ve yorumlarınız beni yeni bölüm yazmam için motive ediyor. Bu yüzden size çok minnettarım.

Sonraki bölümde görüşmek üzere Hoşçakalın!!!

Kamiki - Kimetsu No Yaiba AU- TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin