Bölüm 2

154 10 6
                                    

Kamiki'nin ağzından:

Kamiki: O- O da ne demek?

Rengoku: Ne demek istiyorsun? ben iblisleri öldürüp sizi koruyorum. Bu arada adın ne? Nerelisin? İblisi görünce çok korktun mu? Amcan için üzgünüm Allah rahmet eylesin... Bu arada çırağım yani tsugokom olmak ister misin? Hey!


Adam az önce bir iblis öldürmesine rağmen oldukça neşeli ve enerjikti bu biraz ürkütücüydü ve çok hızlı konuşuyordu. hiçbirşey anlamadım.

Kamiki: Sakin ol hiçbir şey anlamıyorum. Ben Kamiki Habiri. Dasiri kasabasında yani burada yaşıyorum. Bu arada hashira ne demek?

Rengoku: Hashira iblis avcısı loncasının en güçlü ve en rütbeli 9 üyesidir. Ben ateş hashirasıyım ve kılıç kullanıyorum çünkü iblisleri sadece nichirin kılıçları ile kafası kesilerek, güneş ve wisteria adında iblislere karşı zehirli bir çiçek öldürebilir. kılıçtan çıkan alevleri de nefes tekniğim sayesinde yaptım.

Kamiki: Nefes tekniği de ne?

Rengoku: nefes tekniği, nefesini kontrol altına alıp, bütün vücuduna dağıtıp seni en azından bir iblis kadar güçlü yapar. Ben ateş nefesi kullanıyorum ama birçok nefes tekniği türü var.

Rengoku: Bir iblise karşı elinde bir çatal olmasına rağmen cesurca savaştın. Tsugokom olmak ister misin? Seni eğitip iblis avcısı yapabilirim. böylece intikamını almış olursun.

Kamiki: Daha adını yeni öğrendim ve çırağın olmamı mı istiyorsun?

Rengoku: Genç, sende hissedilebilir bi potansiyel var. Seni  bir iblis avcısı yapacak ve ateş nefes tekniğini öğreteceğim. Şimdi göreve gitmem lazım. Yarın geri geleceğim. Sende o arada teklifimi düşün.

Kamiki: görevinde iyi şanslar Rengoku-san! iyice bir düşüneceğimden emin olabilirsin.


Ve Rengoku anında kayboldu. Bense hem hüzün hemde az da olsa mutluluk ve heyecan ile eve gittim ve amcamı gömdüm. Mekanı cennet olsun. Sonra ilk iş eşyalarımı topladım.

Tek arkadaşım olan Sumi'ye olanları anlattım ve gideceğimi söyledim. birazcık ağladık (Biraz...) Sonrasında "Peki bende gelebilir miyim? zaten ailem beni takmıyor gitsem arayacak kimse olmaz." diye sordu. Artık Rengoku-sama'ya sorarız.

Neyse, artık hazırız. İkimizde İblis avcısı olacağız!!!


                          


                                                            (BÖLÜM SONU)

Kamiki - Kimetsu No Yaiba AU- TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin