Bölüm 5

83 7 0
                                    



Rengoku: İkinizi de yanımda götüreceğim!!!

Kamiki: Gerçekten mi?!?! ikimizi de sen mi eğiteceksin?

Rengoku: Tabi ki hayır. Birinizi ben alacağım diğerinizi ise Başka bir hashiraya vereceğim. Sonuçta yine eğitim almış olacaksınız!

Sumi: Bu harika!! Ne zaman yola çıkacağız? çok heyecanlıyım!!

Rengoku: Eşyalarınızı toplayın! Tam olarak şimdi yola çıkıyoruz!! Umarım ne kadar zorlu ve uzun bir eğitimden geçeceğinizi biliyorsunuzdur. Yine de geliyorsunuz değil mi?

Kamiki ve Sumi aynı anda: EVEEEETTT!!!!!!




Uzun süren bir yolculuğun ardından ( 2 gün ) sonunda malikaneye ulaştılar.                                             geldiklerinde onları Lady Shinobu karşıladı.


Shinobu: Merhabalar! Hoşgeldin Rengoku-san!! Bu çocuklar kim?

Rengoku: Bunlar potansiyeli olan çocuklar! onlardan birini alıp eğiteceğim. diğerinide başka bir hashiraya vermeyi düşünüyorum.

Shinobu: Birini tsugoko'n mu yapıcaksın? Harika!! istersen eğitimlerine yardım edebiliriz.

Shinobu(Kamiki'ye yaklaşarak): Selam yakışıklı! Senin adın ne bakalım? Ben Shinobu Kocho, Böcek Hashirası'yım!!!

Kamiki(kızarır): B-ben Kamiki Habiri. Bu da arkadaşım Sumi. İkimizinde ailesi iblisler tarafından katledildi. Bu yüzden intikam alabilmek için ikimizde İblis avcısı olmak istiyoruz!!

Shinobu: Öyleyse eğer o da isterse birini ben alabilirim. Zatren bir tsugoko'm var ama fazlasının ne zararı var ki değil mi!

Kamiki: O zaman ben giderim. Kim tarafından eğitildiğim önemli değil. Önemli olan yine de eğitim alacak olmam. Ne de olsa sonunda iblis avcısı olup intikamımı alacağım değil mi?

Sumi: Hayır! Ben gideceğim! Hem Rengoku seni kurtardı, Kamiki. Hem de Shinobu'nun kız olması benim için daha iyi olur.

Rengoku: Emin misin Sumi?

Sumi: Eminim. Yine Kamiki kadar güçlü olacağım zaten.

Shinobu: Öyleyse eğitime yarın başlarız. O arada Aoi' yi çağırayım da size malikaneyi gezdirsin. AOİ-SAN!!




Ve şimdi Bölümlük Demon slayer gerçeğinde sıra!!!



Rengoku Kyojuro'nun en sevdiği yemek Tatlı patatestir!!



evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik. Biraz kısa olduysa kusura bakmayın. bundan sonra aynı animedeki gibi bölüm sonlarına küçük bilgiler koyacağım. umarım yeniliği seversiniz. Yeni bölümlerde görüşmek üzere!!!

Kamiki - Kimetsu No Yaiba AU- TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin