Bölüm 4

97 8 3
                                    

Yazarın ağzı:


Sumi çok agresifce saldırıyordu. Kamikinin tek yaptığı ise onun yumruklarından ve tekmelerinden kaçınmaktı. Canını yakmaya korkuyordu ama Sumi karşısında gavur varmış gibi saldırıyordu.

KAMİKİ: Bir dur be! 

Deyip Sumi'ye yaklaştı ve Sumi'nin kolunu tutup onu kilit altına aldı. Sumi kaçmaya çalıştı ama başaramadı. 

Kamiki Sumi'yi tüm gücüyle itip uzaklaştırdı. Sumi yere düşmüştü. Acıyla Bacağını tutarken Kamiki Yumruğunu kaldırdı...

Sumi Kamiki'ye bakarken Kamiki'nin yumruğu hızlandı. Yumruk Sumi'nin yüzüne yaklaşırken Sumi gelecek acıyı tahmin ederek gözünü kapattı ve yumruğa hazırlandı.


Yumruk tam Sumi'nin yüzüne değecekken Kamiki yumruğunu durdurdu ve tek parmağı ile Sumi' nin  burnuna dokundu.

Sumi şaşkınlıkla gözlerini açtı ve Kamiki' nin bir yüzüne birde eline baktı. Sumi' nin komik halini gören Kamiki gülümsedi.

O sırada kavgayı izleyen Kyojuro, Kamiki'nin gülümsemesini gördü ve Kamiki'nin gözlerinde bir şeyler gördü. Gördüğü şey ne miydi? Kim bilir. Belki bir potansiyel, belki bir siluet gördü. Ama kesin olan şey, Gördüğü şey çok güzel bir şeydi...


Bu güzel an bir tekme ile bozuldu. Sumi hiç beklenmedik bir anda Kamiki'nin özel bölgesine tekme attı!!


Kamiki şaşkınlık ve acıyla kıvranırken Sumi yaklaştı ve Kamiki'ye bir yumruk attı! ve bir tane daha! ve bir tane daha!


Kamiki artık sinirlenmişti. Geri çekilip ayağa kalktı. Yüzü öfke saçıyordu! Sumi artık karşısındakini tanıyamıyordu! Eski Kamiki gitmişti!


Kamiki sinirle yumruğunu kaldırdı. Bu sefer şaka yoktu. Sumi de aynısını yaptı. İkisi de öfkeden deliye dönmüştü. Son hız birbirlerine yaklaştılar.


Birbirlerine doğru yumrukları havada koşarken karşılarındakinin adını bağırıyorlardı. Nefretle " Kamikiii!!! '' '' Sumiii!! '' diye bağırıyorlardı.


yaklaştılar.. yaklaştılar... yaklaştılar... Yumrukları öfke ve diğer duygularla daha da güçlenmişti..



Ve sonunda, birbirlerine en yakın oldukları zamanda.. Yumrukları en güçlü hallerindeyken... Yumrukları aynı anda birbirlerinin yüzüne çarptı..!




Bir süre sonra.. İkisi de yerdeydi. Rengoku onların yanına yaklaştı..

Rengoku pov: Bayılmışlar. Çok zor bir dövüş olmalı. Onları dövüştürdüğüm için kötü hissediyorum ama yine de kararımı verdim.


Rengoku onları kucaklayıp yataklarına götürdü. Onların uyanmasını beklemeye başladı.


Uyandılar. Ve Rengoku çekyatta oturmuş onları bekliyordu.


Rengoku: Günaydın. İkiniz de çok iyiydiniz. Ve ben sizin dövüşünüzü görüp kararımı verdim. Şimdi size söylüyorum.



Rengoku: Kararııııım!!!!!!!!




















                                                       REKLAMLAR...



Şaka lan şaka bölüm sonu...





arkadaşlar bazı şeyler söylemek istiyorum. ilk olarak @aaanimeciadamm adlı şahsiyetin Demon Slayer AU adlı kitabı ile bu kitabı birleştireceğiz yani oradaki karakterler buradaki karakterler aynı evrende olacak.

ikinci olarak sonraki bölümde karakterlerin görünüşlerini ve aklıma geldikçe kişiliklerini anlatacağım okurken aklınızda daha iyi canlansın diye.

ve son olarak hikayeyi beğendiyseniz oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın BAY BAY

Kamiki - Kimetsu No Yaiba AU- TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin