*Pohled Steva*
*Před rvačkou*
Poté co jsem odešel od Arty jsem šel dolů za jsem ostatními. Vím, že to začíná až za půl hodiny, ale my už jsme se tam začali pomaličku všichni scházet. Se Samem jsme si povídali, když ke mně přiběhl Stark a začal na mě řvát.,, Kdy jsi mi chtěl říct že chodí s mojí dcerou! To jsem se to musel dozvědět od někoho jiného?! Jak jste jen mohli?! Především ty! Já ti důvěřoval! "Aha tak to jsme v háji.
,, Tony nech si to vysvětlit. "Snažil jsem se ho nějak uchlácholit. Tohle je problém. Museli to slyšet asi úplně všichni. Doufám, že potom nikdy nebude mít nějaké připomínky.
,, Co si mám nechat kurva vysvětlit?! Jak jste mi to mohli udělat! Mám ale jednu otázku! Spal jsi s mojí dcerou?!"
,, Proč? "Tak tohle se nevyvíjí vůbec dobře.
,, Takže ano! Jak jste mi to mohli udělat! Ta holka je na tebe tak moc mladá! Mezi vámi je věkový rozdíl skoro 50 let! Co 50 let?! Ještě víc! "
,, To v tom vůbec nehraje roli! Tony! Musíš to brát tak, jak to je! Já ji miluju a ty to musíš pochopit! Nebudeme se trápit jenom kvůli tomu, že ty to nechceš nebo ti to vadí! "
,, Ty hajzle! "A tahle je ta chvíle, kdy přiletěl jeho oblek a on mi začal dávat pěstí, které strašně moc bolely.
Najednou se k nám začali všichni co už přišli sbíhat a mám pocit, že jsem mezi nimi slyšel řvát i všechny avengers.
Nejhorší moment pro mě byl ten, když jsem slyšel hlas Arty.
,, Tati dost! Přestaň s tím! Dost prosím! Dost! " To Tonyho mi ho na chvilku zastavilo. Chvíli se na ni koukal, ale pak mě zase začal mlátit. Vím že si to svým způsobem zasloužím, ale já Arty miluji. Nechci aby mě Arty takhle viděla, ale co teď mám dělat?
Poté se k nám zase začali všichni hrnout a překřikovat se navzájem. Bylo mi divné že jsem Arty nějakou dobu neslyšel, a proto jsem Tonyho zastavil a začal na něho řvát.
,, Tony přestaň s ním! "Snažil jsem se aby nebyl tak agresivní, aby jsem mohl najít Arty.
,, A proč bych měl?! " Rozhlížel jsem se, ale Arty jsem nikdy nemohl najít.
,, Natašo kde je Arty? "
,, No přece přímo vedle...mě."rozhlížela se, ale taky ji nikde nemohla najít. ,, Kde je? Arty? Arty!?"
,, Natašo kde je? "Vypadá to že i Tony se začala zajímat a starat. Nemám mu to za zlé, ale místo toho aby mě tu mlátil, tak měl jít za ní. Tohle byla jeho chyba. ,, JARVISI kde je Arty? "
,, Pane, vaši dceru právě unesli agenti HYDRY. "
,, A proč se mi to sakra nehlásil dřív?!"
,, Hlásil, ale vy jste mi nevěnoval pozornost. Jsou pryč už pět minut. "
,, Musíme ji najít. Roger si tohle dořešíme až ji najdeme a přivedeme zpět domů! "A s tím zmizel kdo ví kde. Všichni se na mě koukali a právě proto jsem odešel pryč.
Šel jsem do pokoje a byl tam cca hodinu než jsi nás Tony zavolal.
,, Našli jsme jí. Připravte se za pět minut vyrážíme na misi. "A s tím jsme se všichni rozešli připravit se na záchranu Arty.
*Pohled Arty*
Probudila jsem se někde, kde to neznám. Skoro nic si nepamatuji. Jak dlouho jsem tady? Co se mi stalo? Večírek, rvačka, píchnutí. Na všechno jsem si vzpomněla. Kdo mi udělal? Asi mě zase unesla máma s babičkou.
ČTEŠ
Skrytá (Avengers)
FanfictionCo kdyby měl Stark dceru? Co když o ní ví, ale neví co se sní stalo? Co když se něco stane a on ji musí zachránit? Co když se na povrch dostane dlouho skrývané tajemství? Přimotá se do toho láska? Čti a dozvíš se. Je to můj první pokus. Omlouvám se...