*O měsíc později*
Už to bude pomalu měsíc co jsem tady. Asi si pamatujete náš tehdejší rozhovor. Bylo asi tak nějak takhle:,, Ahoj přátelé. Od Heimdalla jsem se dozvěděl jednu velmi důležitou věc která všechny v Asgardu docela zasáhla. "
,, Jo my taky." Díky za podporu Nat. ,, Dozvěděli jsme se že má Stark dceru, o které nám nic neřekl."
,, My jsme se dozvěděli něco podobného. Zjistilo se že můj otec měl nějakou dívku poměr a podle Heimdalla měla dítě. Dceru. A ta podle všeho měla dítě s jedním egoistický miliardářem svou dceru. Nepřipadá vám to povědomé? "
,, Arty, tvá matka věděla o všem. Neřekla ti o tom něco? "
,, Náhodou ano. Má babička měla s odinem poměr. Z toho vznikla má matka. A z poměru mezi tebou a matkou jsem vznikla já. Tudíž, když si spočítáte 1 a 1 vám vznikne, že Thor je můj strýc. Snažím se vám toto už nějakou chvilku říct. To byla jedna z největší věcí co mi matka řekla. "
,, Cože?"
Potom jsem tátovi a všem ostatním musela vyklopit, co se dělo v hydře. Samozřejmě chtěli vědět, co všechno mi máma řekla, ale to sem jim neřekla a místo toho jsem řekla, že jsem unavená a chci si jít lehnout.
Od té doby uběhlo už měsíc a já se z avengers celkem dost seznámila a spřátelila. Jediný s kým se moc nebavím je Steve. Jako by se mi vyhýbal. Je mi to moc líto. Na druhou stranu jsem se zase bavila moc s tátou a povídali jsme si o všem, co se za tu dobu co jsme se neviděli stalo.
Potom jsem se nejvíce skamarádila s Wandou a Natašou. Jsou to nejlepší kamarádky jaké jsem si mohla přát. Podnikali jsme různé výlety bez vědomí táty s jeho kreditkou do obchoďáku a můžu říct, že to byla legrace.
A nakonec, jsem se celkem dost seznámila s Pepper. Dokonce jsem jí i jednou řekla mami. A ona mi na to odpověděla, že mi ráda bude dělat mámu. Takže teď spolu máme vztah jako máma a dcera. Táta je za to hrozně rád.
No nic tímhle vás už nebudu dýl otravovat a jdeme zpátky k příběhu.
Ráno mě vzbudil JARVIS s tím, že se mnou chce mluvit táta. Jsem zvědavá co mi chce,ale zároveň se z nějakého důvodu bojím tam jít.
Spolu se svým oblečením, jsem šla do koupelny, kde jsem provedla ranní hygienu a oblečená jsem vyšla ven a zamířila si to do kuchyně.
,, Dobré ráno" pozdravila jsem všechny přítomné.
,, Dobré"
,, Tak proč jsi si mě zavolal? "Zeptám se táty.
,, Nó...jde o jednu takovou věc." Jde vidět že je to celkem nervózní.
,, A to?"
,, Jsi tu už měsíc a víš na čem jsme se dohodli. "
ČTEŠ
Skrytá (Avengers)
FanficCo kdyby měl Stark dceru? Co když o ní ví, ale neví co se sní stalo? Co když se něco stane a on ji musí zachránit? Co když se na povrch dostane dlouho skrývané tajemství? Přimotá se do toho láska? Čti a dozvíš se. Je to můj první pokus. Omlouvám se...