BUNUN BİR ADI VAR

157 7 0
                                    

Multimedya alper

Benim adım lara 17 yaşıdayım 2yıl önce trafik kazasında annemi, babamı abimi kaybettim.bende bu yüzden teyzem gilde kalıyorum.özel koçak kolejine gidiyorum gittiğim kolej teyzem gilin. Teyzemin 2 çocuğu var biri benle yaşıt ismi alper abisi 24yaşında ismi alp. Günlerden pazartesi akşam oldu eniştem işten geldi yemege oturduk. Ev büyük olduğündan hizmetçimiz var ismi güleser abla kaza sokunu atlatmama teyzemden cok yardım etti. Yemeği yedikten sonra odam cıktım ders calışmaya başladım çünki yarın kimyadan sınav var insanlarda solunum bitkilerde fotosentez falan filan derse öyle dalmışımki kapının kapanması ile irkildim alpermiş "alper niye kapıyı calmıyorsun?" dedim alperde "farkındamısın bilmiyorum prenses ama bu oda benimde " dedi rahat bir tavırla bende "üzerimi değiştiriyo olabilirdim" dedim alper"olamazdın" dedi bende "niye" dedim "çünki sanırsam yarın kimyadanmi ne sınav var senin çalışmadan bu kadar erken yatman çünkü prenses " dedi haklıydı aslında çalışıyordum hemde cok çünkü bilmiyorum zaten teyzem gile baya bi yüktüm öyle düşünüyordum. Alper yatağa yatmış müzik dinliyordu sanki yarın onun sinavı yok nerden geliyor bu rahatlik,anlamıyorum.ders çalışmam bitmişti banyoda üzerimi değistirdim yatağa yattım bi 10dk falan sonra elektirikler gitti ve karanlık en korktuğum şey alpere seslenmeye karar verdim "alper uyudunmu alper uyumadın değilmi alper korkuyorum " dedim ve ağlamaya başladım.

ALPER

Lara odaya çıktı bende dikkat çekmemek içın 5-10dk sonra çıktım. Odaya girdim tabi bizim lara "alper neden kapıyı çalmıyorsun" dedi bende "farkındamısın bilmiyorum prenses ama bu oda benimde" dedim lara "üzerimi değiştiriyo olabilirdim" dedi amaa iyi olurdu ya olmadı benim şansımın içine sıçıyım bende "olmazdin" dedim lara "neden" dedi bende "çünki sanırsam yarın kimyadanmi ne sınav var senin çalışmadan bu kadar erken yatman çünkü prenses "dedim ona prenses demek çok hoşuma gidiyordu aynı prenses gibiydi. Tam bi inekti cok çalışkandi bana bakılırsa tambi teneke tembel teneke. Lara desini bitirdi ben yatağa yatmış müzik dinliyomuş gibi yapıyordum ama laranın sesini dinliyordum o ders çalışırken dışından okurdu yoksa anlamaz sesi cok güzeldi. Pjamalarını giydi yatağa yattı sonra 10-15dk sonra elektirikler gitti lara karanlıtan korkutuğu için hemen ağlamaya sızlanmaya basladı kalktım yanına gittim yatağa oturdum bana sarıldı bende " korkma lara ben burdayım zaten biraz sonra gelir "dedim lara bana sarıldı tşortum ince olduğu için yumuşacık eli tenime değiyordu. 10dk sonra elektirik geldi " dememişmiydim"dedim kalkip yatağıma gittim yattım larayı izleye izleye uyudum aceba herşeyi oğrense bana güvenirmiydi affedip yoksa gidermiydi ?

Sabah lara "alper hadi kalk geç kalıcağız yoksa" dedi sonra telefonuna mesaj geldi okudu yüzüne bi tebessum geldi "kimmiş" dedim lara bana baktı "sen uyandın hâla kalkmıyonmu " dedi bende " kimdi o "dedm önce şaşkın şaşkın baktı sonra " okuldan arkadaşım "dedi bak nasıl sabrımı zorluyo bende " nasıl bir arkadaşsa ağzın kulağına vardı "dedim lara " iyimisin sen "dedi suratımı sertleştirdim atağa kalktım kafasını kaldırıp bana masum masum baktı ama yumuşamadım kimdi o kim lara " ne oldu"dedi bende " kimdi o "dedim larada " arkadaş "dedi " allah alla adı ne "dedim gözlerini devirdi " sanane "dedi gidiyordu giderken kolundan tutum kendime doğru çektim o kadar yakındıkki burnu burnuma değiyordu gözlerim bi anda dudağina kaydi farketmiş olacakki çekilmeye çalıştı ama beceremedi çünkü diğer elimide beline atmıştım. Sonra bıraktım oda odadan çıktı gitti

LARA

Kahvaltıya indik teyzem alperle bana bakıp somurttuğumuzu farketmış olmaliki " iyimisiniz siz "dedi ikimiz aynı anda "iyiyiz" dedik teyzem cok inanmadı ama sustu. Kahvaltıyı bitirdik ben arabanın oraya doğru gittim alperi bekliyodum telefonumu odada unutmuşum koştum odaya kapıyı açtım alper telefonuma bakıyodu "ne yapıyosun " dedim alper telefonunu unutmuşun "dedi bende telefonumu aldım arabaya bindim mehmet amcaya ( şoför) " merhaba"dedim oda merhaba dedi alper geldi o meraba demedi demezmiş prensibi deilmiş sıçıym seni prensibine . okula gelene kadar konuşmadık arabadan indim okula doğru giderken alper koldan tuttu ne kol tutma meraklısıymış alper"ne oluyo "dedi bende " birşey yok "dedim alper " hmm belli oluyo peki niye konuşmuyon "dedi bende" işte"dedim alper "sen benim sabrımı zorluyon bak dikkat et " dedi kolumu daha fazla sıktı bende"alper canımı yakıyon "dedim o sırada kurtarıcim nazli heldi alper nazlıyı görünce gitti nazli " ne oluyo kız "dedi bende" ne olucak uyuz kendini beğenmiş şımarık,ukala,öküz "dedim nazlı " evet kesin birşey olmuş "dedi bende herşeyi anlattim nazlı " kızım alperi bulmuşun daha ne istiyon yakışıklı kibar ..."dedi sözünü kestim "ne kibarı sen beni dinlemiyon her hal öküz öküz hem o benim kuzenim "dedim nazlı " tammam kuzen evlenmeye engel yok "dedi bende" çüş"dedim o sıra alper geldi "lara gel benle " dedi bende "ne oluyoz " dedim alper kolumdan tuttu okulun arka bahçesine giturdu herkez bize bakıyordu ve "sen benim hakkimda oküz diye konuşuyomuşun sagda solda" dedi ben de "bizimi dinledin"dedim alper tam birşey derken zil çaldı sınıfa koştum. Sırama oturdum 5dk sonra hoca geldi "merhaba nasılsınız " dedi sınıf hic ses çıkarmadı sonra honzo alper kapıyı çalmadan girdi hoca "geç kaldığım için özür dilerim " dedi alperde "önemli değil bi daha olmasın " dedi sinifta kahkaka koptu yazzık hoca bir şey demedi sonuçta okulun sahibinin oğlu ne desinde hica "sınava başlayalım " dedi .kapı çaldı müdürle benim yaşlarımda bi cocuk girdi mudur "yeni arkadas getirdim " dedi "iyi dersler" dedi çiktı gitti. Cocuk kendini tanıtmaya başladı adı kıvanç mış 17yaşındaymış falan filan hoca "nazlı sen arkaya guneyin yanına gec kıvanç sende şo uyumaya yuz tutmuş kızın yanına geç " dedi nazlı arkaya geçti cocuk yanima doğru ilerlemeye başladı .aha cocuk benim yanima oturdu tuh ya nazlı nerde arkaya baktım nazlı orada.nazlı burslu ya vurun sağdan soldan vurun . ders bitene kadar konuşmadık hocanın işi cikti gitti ders boştu ama uyuyarak geçirdim alperin yaptiklarını duşunerek. Zil caldi yanimdaki cicuk "ben kivanç" dedi bende "lara " dedim ilgilenmez bir tavirla kıvanc"kantine gidellimmi "dedi alper bize bakıyordu bende " tamam "dedim kıvançla kantine gittik alperde bizi takip ediyordu kivanç kahve aldı oturup içiyodukki alper geldi oturdu " merhaba ben alper"dedi kivanç elini sikarken "laranın sevgilisiyim " dedi gözlerim fal taşı gibi açılmıştı kivanç şaşkın şaşkın bakıyordu ama alper sırıtıyordu...

OKUMA SAYISI 50 YE ULAŞIRSA DEVAMINI YAZARIM . BU BENİM TOTEMİM .... İNŞ TUTULUR sizi seviyorum

BUNUN BİR ADI VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin