ÖMER

56 6 2
                                    

Arkadaşlar larayı değiştirdim inş beğenirsiniz ben beğendim iyi okumalar MMde laranın ve alperin kiyafetleri var :) :)

Sabah uyandığımda alper yoktu ben yatakta biraz oyalanıp ayağa kalktım banyoda işlerimi halledip kıyafet dolabımı karşıaına geçtim.bugun okula sivil gitmek istiyordum o yüzden bende en sevdiğim siyah kotumu ve beyaz atlatimi giydim üzerinede çiçekli siyah ağırlıklı ceketimi giydim siyah bot tarzı ayakkabımıda giydim ve aşağı indim.teyzem gil kahvaltı yapıuolardı alperde masadaydı kiremit rengi pantolununu üzerine kahve rengi tişortünü giymişti birde kahve rengi ve sarı birlikte olan bi fular takmıştı.alperi incelemeyi birakıp yemeğime döndüm

alper'lara sanırım geç kalıyoruz hadı doyduysan gidelim'dedi bende kafamı olumlu anlamda sallayıp ayga kalktım teyzeme hoşcakal deyip evden çıktık alper'lara bugun benim arabayla gideceğiz'dedi bende 'yok ben almayım en son bindiğimde midemi arabana boşaltmıştım hatırlatırım'dedim çünki alper çok hızlı sürüyor birde bana inat yapmıştı benimde midem bulanınca arabaya ohh haketmişti ben yavaş dedikçe hızlı sürerse öyle olur oh oh sağdan soldan 'lara yine düşüncelere dalıp aptal gibi sırıtmayı bırakta bin şu arabaya'dedi o ana kadar sırıttıgımı farketmemiştim 'salak ha ben binmiyorum yürüyecem'dedim dediğim an salak bi söz olduğunu anladım arabayla 10dakkika olan yol yürüyerek 20 dakkika olurdu herhal alper'eminmisin'dedi sırıtarak hayır vazgeçtim bende arabayla geliyorum yerine 'evet yürüyeceğim'dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım alper arkamdan'akşam ayaklarım ağrıyo yıka dersen yıkamam ama'dedi bende döndüm dilimi çıkardım alper pes edip arabaya bindi ve hızlıca gitti.15 dakkikadır yürüyorum ve çok yoruldum ama ufukta okul görüldü kendimi toparladım ve hızlı adımlarla okula yürüdüm ders başlayalı 13 dakika olmuştu ama hoca sınavı 2 ders yapıyor yoksa 0ı yemiştim. okula girdim merdivenleri soluk soluga çıktım neden sınıf üçüncü katta ki.once lavobaya girip yüzümü yıkadım sonra sınıfa döğru ilerledim kapıyı çalıdım ve hocanın tiz gel sesi ile içeri girdim hoca geç kızım dedi yerime giderken alper bana ben sana demiştim der gibi bakıyordu sırama oturdum kıvanç yoktu nazlıya baktım bu terste bi işlik var der gibi bakıyodu yok o bu işte bi terslik var dı sanırsam evet ben insanların bakışından anlarım.zil çaldı hemen nazlı yanıma geldi 'nerdeydin kız sen 'dedi bende 'alpere inat edip arabasına binmedim o kadar yolu yürüdüm'dedim nazlı kahkaha attı ben 'ay çok komik iyimsin kardeşim dur ayaklarını ovalayım diyeceğine gül ne gülmesi böğür'dedim nazlı 'onu bırakta sen dün nerdeydin 'dedi bende 'kıvançla bır cafeye gitmiştik zamanın nasıl geçtiğini bile bile farketmemişiz akşam oldu alpere sinirliydim telefonlarını açmadım çok aradı bende telimi kapattım bişi yok alperın herkezi ayaklandırması 'dedim omuzlarımı silkeleyereknazlı kafama şaplak indirip 'mal korkuttun bizi 'dedi bende 'korkacak bir şey yoktu oysaki'dedim nazlı 'kıvanç niye gelmediki'dedi bende 'merakmı ettin ilk gündedn dedim nazlı ağzını açmıştı kı zil çaldı ve hemen arkasından hoca nazlıya dil çıkardım nazlı görüşecegiz sonra bakışı atarak yerine gitti hoca 'yerleri değiştirelim önce 'dedi ve yerleri değiştidi benim yanıma ömer geldı nazlıylada alper oturmuştu sınav kağıtlarını dagıttı hoca 10 dakika geçti geçmedi yarısını bitirdim 'şiit'diye yan tarafımdan ses geldı ama ben yanlış duymuşundur diye bakmadım tekrar'şiiit'sesi geldi ömerden tartafa döndüm ömer'biraz kopya versene la'dedi bende 'yok be kendin yap 'dedim ömer 'hadi bee bi kere sınavdan kötü alırsam babam beni okuldan alıcak' dedi bende 'iyi vert'dedim ve kağıtları değiştirdik hoca 'siz' dedi ben duymamazlıktan geldım hoca 'lara aytekin ve ömer kayaalp' dedi ben ağır çekimde kafamı kaldırdım hoca yanımıza geldı kağıdı önümüzden aldı ben gözlerimi sıkıca yumdum haca 'bravo herşey aynı iki kağıttada dedi ve müdürün odasına dedi kolejde okumanın kötü yanıda bu hemen müdürüm yanına ömerle kalkıp müdürün odasına ilerledik müdür 'bir daha olmasın dedi oh kurtulduk eniştem kolejın sahibi ya bendede torpil varya.daha zil çalmamıştı ömer 'kantine inelimmi 'dedi bende olur dedim ve kantine indik kahve alıp içytik ömer'aynı sınıfta olmamıza rağmen seni yeni farkedirom'dedi bende dedim zil çaldı ömer 'telini versene dedi bende telefonumu uzattım numatasını yazıp kendini aradı 'ben seni sonra ararım sana bi borcum var'dedi ve göz kırptı ben'ne borcu'derken gitmişti bile telimi alıp ömeri kaydettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUNUN BİR ADI VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin