Tokat

73 7 2
                                    

Multimedya lara ve cafedeki kıyafeti

Alper sırıtıyodu

Neden sevgili olmadığımız halde sevgilisiyim demişti düşüncelerimden kıvançın kalkıp gitmesi ile ayrıldım hemen alpere dönüp "evet" dedim alper yandan bakıp"evet"dedi "alper sevgili olmadığımız halde neden sevgilisiyim dedin" dedim alper tamamen bana dönüp "o çocuğu gözum tutmadı" dedi"öfff alper"deyip kalıp giderken alper ne yaptı hadi bilin hiç yapmadığı bir şey evet kolumdan tuttu hiç yapmazdı ya "ona güvenmiyorum dediysem konuşmuyacaksın "dedi bende" onun bi adı var "dedim alper" ben ne diyosam o lara sabrımı zorlama "dedibende" sana ne "dedimki yüzüm yanmaya başladı ve gözüm benden istrmsizce dolmuştu gözümü kırpmamla yüzüme aktı alper bana tokat atmıştı alper" lara ben özür dilerim"dedi tüm kantindeki öğrenciler bize bakıyorlardı ve ben ağlamaya devam ediyordum birşey demeden koşmaya başladım okuldan uzaklaşmıştım ve koşmayı bıraktım. Arkamdan biri bana "lara" diye seslendi ama dönüp bakmadım taki omzumdaki elle durudulana kadar "lara ne yapıyosun delimisin sen " dedi bende"kıvanç git başımdan sinirimi senden çıkarmayım "dedim kıvanç" sende sinirini benden çıkar oh ne ala memleket "dedi bendende kim sinirini senden çıkardı dememi bekliyordu ama bişey deyip konuşacak halde deildim kıvancın yanından geçip giderken kolumdan tuttu bu erkekler ne kol meraklısıymış." ne kıvanç nee bırak kolumu konuşmak istemiyorum "dedim sesim biraz kırık çıkmıştı kıvanç elini omzuma atti ve yürümeye başladık kıvanç" anlat bakalım derdini"dedi ben durdum kıvanç bir iki adım atıp bana dôndü ben"derdim yok"dedimkıvanç yine yanım gelip elini omzuma attı. Kıvançla bi yarım saat kadar yürümüştük sonra bi alışveriş merkezinin üst katındaki cafeye oturduk ben kapiçino istedim kıvanç kola istedi. Sonra kıvanç"evet neden ağlıyordun"dedi bende her şeyi anlattım yeni tanıştığım birine neden anlatıyosam kıvanç"seni kıskanmış olmalı ama ben seni arkadaşım olarak görüyorum korkmasına gerek yok"dedi ben bir şey demeeim hava kararmaya başlamıştı.

ALPER

laraya tokat attım pişmanmıyım hemde cook kopekler gibi hemen oluldan çıkıp aramaya başladım her yeri aradım gideceği yerlere baktım yok arıyorum açmıyo mesaj atıyom cevap vermiyo delirecemAnnem polise haber vermişti bile polislerde arıyordu 24ssaat geçmeden aramazlar ama iş parada bitince

olisler hemen aramaya koyuldular. Ben bulamayınca karakola gitti annem oradaydı ağlıyordu gerçekten severmiş gibi onu bu hayatın içine çeken oydu. Polisin telsiz sesinden laranın bulunduğu haberi geldi bir alışveriş merkezinde cafeya hemen arabama atladım cafeya gittim kıvançla polisle konuşuyordular başların dada polis

LARA Kıvançla konuşmak iyi gelmişti. Tam kalkarken polis biryeremi gidiyordunuz derken Alper gelip bana sarıldı beni çok korkuttun dedi onu ittim bana dokunma dedim teyzemlerde geldi alp abide gelmişti korkmuşlardı polise ifade verip eve gittik teyzem eniştem alp abinin nasihatlerini dinledikten sonra odama çıktım biraz yalnız kalmak istiyordum ama Alper girdi odaya lara ben _dedi sözünü kesti benle konuşma Alper dedim Alper istemeden oldu çok pişmanım dedi bende yatağa yattım alp abı girdi içeri bu iki kardeşte de kapı çalma âdeti yok her hal nazlı geldi dedi sonra bende buraya gelmesini soylermisin dedim alp abı tamam deyi odadan cıktı sonra nazlı geldi konuştu Alper beyde hiç çıkmadı özelimidir deilmidir hiç bilmiyor hanzo nazlı neyse ben gideyim annem geç kalma dedi deyi kulağıma eğilip bir şey deyip gitti ben gülmeye başladım Alper ne oldu dedi bende sanane dedim Alper lara beni affetmen için ne yapmalıyım dedi bende ayaklarımı yıkaya bilirsin bugün çok yoruldum dedim Alper tam itiraz ederken belki o zaman affederim dedim ona biraz ceza vereyim deilmi hemen affedememem. Alper oflayarak odadan çıktı ben zafer dansı yapmaya başladım hem nazlı kıvançı sevıyo oh oh amaney yandan yandan. Dans ederken durdum o ne zamandır orda beni izliyordu ben durunca bi kahkaha attı sen her zaman böyle dans edeceksen ben her zaman ayağını yıkarım dedi ben utanmıştım sanırım yüzüm kızarmaya başladı hemen konuyu değiştirdim ve ben lafa değil icrada bakarım dedim ve yatağıma oturdum alpere ayaklarımı gösterdim alper leğeni ayağımın altına kodu bende ayağımı içine koydum oh çok rahatlatıcı alper ayağımı yıkamaya başaldı beş dkk sonra bitirdi ayağımı havluya sarıp yatığıma koydu ve leğeni götürdü bende ayağımı kurutup yatağıma yattım alper geri geldi barıştık mı dedi bende ben belki dedim düşünmem lazım sabah söylerim dedim alper bana yaklaştı sinsi sinsi güldü ben ne oldu dedi m alper dahada yaklaşıp beni gıdıklamaya başladı ben kendim i tutmaya çalışsam da sonunda kahkahamı bıraktım benim neremden gıdıklandığımı bilirdi küçükken hep kıdıklardı annemgil gelene kadar ama şimdi annem yok bunu düşünmekle alper dur diye bağırdım alper durdu özür dilerim dedi bende yok önemli değil küçükken de sen beni gıdıklardın ben yine kahkahalara boğulurdum dur diye ama durmazdın annemgil gelene kadar şimdi annem aklıma gelince üzüldüm dedim alper bana sarıldı bende karşılık verdim alper saçımı okşadı ben senin hep yanında olacağım kuzen dedi bende saol dedim alper hadi yarın okul var şimdi uyuyalım dedi bende yatağıma uzandım. Alper üzerimi örttü iyi geceler dedi ve yatağına yattı alperle bi süre bakıştıktan sonra arkamı döndüm o benim kuzenim ona âşık olamam ama o bana böyle davranırken çok zor. Çok uykum geldi göz kapaklarıma direnmeyi bırakıp uykunun sıcak kolarına bıraktım kendimi.

;]Yb ile karşınızdayım cok mutluyum 59 kişi okumuş ondan paylaştım. nasıl olmuş biraz yorum yapın kızancıklar hikayemin yanlış yerleri varmı ilk hikayemde hikayemin kurgusu hazır ama defterde olduğu için bilgisayara geçirip öyle telime alıp paylaşıyorum hikayemin gidişatında çok şey değişecek yeni karakterler falan laranın yüzüne vurulan annesi teyzesi ve alper hakkındaki gerçekler olacak ama sürpriz ;]

BUNUN BİR ADI VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin