Unicode
At Yonsei University>>>>
Girls>>>>
*အားးး ချောလိုက်တာ ယုန်သွားလေးတွေနဲ့တစ်ယောက်က body ကလည်းတောင့် အားမိမိုက်နေရော*
*သူ့ဘေးက တစ်ယောက်ကလည်းချစ်စရာလေးဟယ် လုံးဝ ငါ့ type အိုက်စ်*
*jungkook oppa seokjin oppa sarangae*
ဒါဟာ သူတို့ တက္ကသိုက်စတက်တဲ့နေ့ထဲက ကြားနေရတာမို့ မထူးဆန်းတော့ပါဘူး....
Someone-oppa seokjin oppa.... Lucy လေ oppa အတွက်လုပ်လာတာ ကိတ်မုန့်လေး လက်ခံပေးပါနော်....
Jin-အမ်..ဟို....
Lucy-ငြင်းဖို့မကြည့်နဲ့ oppa အမြဲငြင်းနေတာ ဒီတစ်ခါတော့ ယူထားလိုက် ရော့....
သူပြောချင်တာပြောပြီး လက်ထဲကို အတင်းထိုးပေးသွားသော ကောင်မလေးကြောင့် ငြင်းချိန်တောင်မရလိုက်....အဲ့တော့လည်း ksj တို့စားယုံပေါ့ဟုတွေးပြီး တစ်ဖက်သို့အလှည့် မိမိအား မျက်ထောင့်နီဖြင့်ကြည့်နေသော jjk ကြောင့် လူက ရှိန်းတိန်းတိန်း....ကျွန်တော်သိပါသည် kook က ကျွန်တော်အဲ့လိုပစ္စည်းတွေ လက်ခံတာ လုံးဝမကြိုက်ဘူးဆိုတာ.... သူသာ ကောင်မလေးတွေ ပေးသမျှအကုန်ယူမယ် ကျွန်တော့်ကိုတော့ ဘယ်ပစ္စည်းမှလက်မခံခိုင်း.... ကျွန်တော်ကလည်း ရှုပ်ရှုပ်ရှပ်ရှပ်တွေ လုပ်ရတာမကြိုက်တော့ လက်မခံခဲ့ဘူး.... ဒီနေ့တော့ ဟိုကောင်မလေးက အတင်းထိုးပေးခဲ့တာမို့ ယူမိခြင်း.....
Jk-မင်းကို ငါ ဘာပြောထားလဲ Jin သူတို့လာပေးရင် ဘာမှမယူနဲ့ စကားလာပြောရင်လည်း အဖတ်မလုပ်နဲ့လို့ ငါမပြောထားဘူးလား....
Jin-ငါလည်း ငြင်းမလို့လုပ်တာပဲကွာ သူက ပေးပြီး ပြေးသွားတာ ငါက ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ....ပြီးတော့ နေပါအုန်း မင်းကျ ရသမျှ Banna milk အကုန်ယူပြီး မျိုစို့နေပြီးတော့ ငါ့ကျ မယူခိုင်းဘူး....
Jk-banna milk က ငါ့ fav ကွ အဲ့တော့ မငြင်းကောင်းတဲ့အရာထဲမှ banna milk ကထိပ်ဆုံးကပဲ....ပြီးတော့ ငါက အလကားယူတာမဟုတ်ဘူး သူတို့နဲ့ တစ်ရက်တွဲပေးတယ်လေ မင်းက တွဲပေးနိုင်တာလည်းမဟုတ်ပဲ တော်ကြာ မင်းက သူတို့ပေးတာတွေ ယူပြီး အားနာပြီး တွဲနေရမှာဆိုးလို့ပြောတာ သိပြီလား....
YOU ARE READING
Friend Zone
FanfictionJk-ငါတို့က အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းတွေနော်......... Jin-အင်း......... ယူသုံးထားတဲ့ fan art တွေအကုန် crd ပေးပါတယ်နော် Start date-4.12.2021(Jinnie Birthday Special) End date-14.9.2022 ကိုယ့်အချစ်ဆုံးရဲ့ မွေးနေ့လေးမှာ အမှတ်တရ ဖြစ်အောင်🐹🎉