Unicode
Jk's Dad-သား jung kook စားပြီးရင် ဧည့်ခန်းထဲကို လာခဲ့ပါ Daddy ပြောစရာရှိတယ်..
Jk-ဗျာ ဟုတ် Daddy..
Jk-Daddy သားရောက်ပြီ ဘာပြောမလို့လဲ....
Jk Dad-အော် အထွေးအထူးတော့မဟုတ်ပါဘူး သားနဲ့ Lucy ဆိုတဲ့ကောင်မလေး မေတ္တာမျှနေတယ်ဆို အဲ့တာမေးဖို့...
Jk-ဗျ..ဗျာ.. Daddy ဘယ်လိုသိတာလဲ...
Jk Dad-အော် ကောင်မလေး အဖေနဲ့က စီးပွားဖက်တွေလေ Daddyနဲ့က အဲ့တာ မနေ့က ညစာစားပွဲမှာတွေ့တော့ စကားဟလာလို့...
Jk အမှန်ကို အံသြမိပါသည် ဒီမိန်းမကို ဘယ်လိုတောင် အတင့်ရဲပီး အပိုင်ချုပ်ဖို့ ကြိုးစားနေတာလဲ ကျွန်တော့်ကို မနေ့ကလေးတင်မှ သူနဲ့တွဲဖစ်တာ အတင်းအကျပ်လုပ်ယူလို့ပေါ့...ဒီနေ့ Daddyက သိနေပြီ တော်တော်ကို စိတ်ပျက်ဖို့ ကောင်းတဲ့မိန်းမ...
Jk Dad-သား Daddy ကို ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းပြော သားအဲ့မိန်းကလေးကို တကယ်ကော ချစ်တာဟုတ်ရဲ့လား....
Jk-ဗျ..ဗျာ..
Jk Dad-သား တကယ်မချစ်ဘူးမှတ်လား....
Daddy သိတာပေါ့ သားချစ်တာ ဘယ်သူလဲဆိုတာ..ဒါပေမဲ့ မနေ့က ကောင်မလေးအဖေ လာပြောတော့ ကြားကြားခြင်း အံသြမိသား...ဒါပေမဲ့ အခု သားရဲ့ မျက်နှာ အရိပ်အကဲကြောင့် Daddy ခန့်မှန်းထားတာ မှန်တယ်ဆိုတာ သေချာသွားပြီ....
Jk-ဟို..ဟို...
Jk Dad-ကယ် ထားပါ သားတို့ လူငယ်တွေကိစ္စ ကိုယ့်ဘာသာ ဖြေရှင်းနိုင်မယ်လို့ Daddy ထင်တယ်...အခု Daddy သားကို ပြောချင်တာက သားကို နိုင်ငံခြားမှာ ကျောင်းသွားတက်ဖို့ပဲ....
Jk-ဗျာ!!!!
Jk Dad-ဗျာ မနေနဲ့ ဒါတော့ Daddy ကို ငြင်းဖို့မကြိုးစားနဲ့သား..သားကောင်းဖို့အတွက်ပါ ပြီးတော့ သား ကြီးလာလို့ အိမ်ထောင်ပြုရင်လည်း သားမိသားစုကို တင့်တောင်းတင့်တယ် ထားနိုင်ဖို့ အခုထဲက သာကြိုးစားမှတန်ရာကျမှာ သားး...ဘာလဲ သား jinလေးနဲ့ မခွဲနိုင်လို့လား....
Jk-ဗျာ အဲ့လိုမဟုတ်ပါဘူး Daddy....
ဒီကောင်လေး အခုထိ ကိုယ့်ခံစားချက်ကိုယ်မသိသေးဘူးပဲ..အင်းလေ ယောကျာ်းလေးအချင်းချင်းဆိုတော့လည်း လက်ခံဖို့ ခက်ခဲနေတာ ဖြစ်မှာပါ....
YOU ARE READING
Friend Zone
FanfictionJk-ငါတို့က အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းတွေနော်......... Jin-အင်း......... ယူသုံးထားတဲ့ fan art တွေအကုန် crd ပေးပါတယ်နော် Start date-4.12.2021(Jinnie Birthday Special) End date-14.9.2022 ကိုယ့်အချစ်ဆုံးရဲ့ မွေးနေ့လေးမှာ အမှတ်တရ ဖြစ်အောင်🐹🎉