Kirkas valo

361 21 1
                                    

Aleksi
——————-
Herään jostain tuntemattomasta paikasta, silmiäni häikäisee jokin kirkas valo. Kuulen koneen näpyttelyä, jostain läheltä. Vieressäni istuu joku, koska tunnen vierestäni pientä liikettä. Avaan silmäni kunnolla ja nään vieressäni Ollin. Hän istuu tuolilla ja silittelee kättäni. En tiedä miksi hän tekee sitä, mutta se tuntuu turvalliselta. Minua alkoi yhtäkkiä yskittämään aivan kauheasti. Yskin keuhkoni ulos kehostani. Näin Ollin huomanneen minun heränneen. Mies henkilö (luultavimmin lääkäri) tuli viereeni ja antoi minulle vesilasin ja otin siitä vähän vettä. Mies kysyi minulta että mikä olo minulla on ja vastasin vain että ihan hyvä. Olli katsoi minua jotenki huolestuneesti. Katson ollin sammalen vihreisiin silmiin, jotka huokuvat lempeyttä ja huolestuneisuutta. Lääkäri tai terveydenhoitaja alkaa selittää jotai ihan turhaa, mutta minä en kuule mitään kun olen uppoutunut Ollin silmiin. Meillä on Ollin kanssa katsekontakti, jonka rikkoi kun tuo lääkäri tai terveydenhoitaja kutsui nimeäni. Säpsähdin ja katsoin häntä. "Aa sori mä en kuullu" sanoin. "Niin että mä voisin nyt vähän tutkia sua, niin jos nousisit ylös ja ottaisit pääni vaatteet pois" tein työtä käskettäessä, mutta kun sisäistin sen että minun täytyi ottaa pääli vatteet pois, aloin panikoimaan. Hengittelin mahdollisimman rauhallisesti ja aloin ottamaan ensiksi housuja pois ja sitten hupparia. En voinut katsoa miestä tai Ollia, mutta näin molempien silmissä järkytyksen varsinkin Ollin. Astuin vaalle ja lukemaksi tuli 58.7kg. Sisäistin lukeman ja tajusin olevani läski. Ei minulla mikään syömishäiriö ollut tai mitään, en ole vaan ollut kovin hyvissä väleissä oman kroppani kanssa oikeastaan koskaan.

Olli
——————-
Mies lääkäri sanoi Aleksille että häntä tutkitaan nyt. Aleksin piti ottaa pääli vaatteet pois punnitsemisen ajaksi.
⚠️TW⚠️
Aleksi otti aluksi housut pois ja sitten paidan. Aleksi nosti paitansa pois, kunnes näin Aleksin käsivarret. En osannut sanoa mitään, en tiedä olisiko pitänytkään. Huomasin Aleksin huomanneen minun järkytykseni. Aleksin käsivarret kukoistivat vanhoista sekä uusista arvista.  Näin aleksistakin paniikin. Minun aivoissanikaan ei oikein liikkunut mitään, sen jälkeen kun näin nuo viiltely jälkiä täynnä olevat käsivarret. Olin huolissani, nimittäin Aleksi on melkein 100% varmasti tehnyt noi jäljet, minun ja muiden poikien takia. En kestä ajatusta että minä olen aiheuttanut Aleksille niin huonon olon henkisesti, että hän purkaa sitä fyysiseen kipuun. Nojaan käsillä polviini ettei mies tai Aleksi näkisi noita suolaisiatippoja, jotka tippuivat silmistäni tällä hetkellä. Aleksin paino punnittiin ja enhän minä voinut olla järkyttymättä. Aleksi oli selvästi alipainoinen. Minua ahdisti olisin halunnut pois. En voinut vain juosta ovesta ulos, mutta minun oli pakko päästä ulos. "Hei mulla alkaa tunti mun on pakko mennä sinne, Aleksi näkyillää" sanoin ja lähdin ulos tuosta pienestä huoneesta.
-tw loppuu-

Aleksi
———————
Olli lähti. Olen aika varma että hän lähti juoksemaan kertomaan pojille kaiken mitä oli nähnyt. Saan vihdoin pukea päälle ja tuo mies lääkäri antoi minulle jotain pyörtymisen esto lääkkeitä, joita joudun ottaa joka päivä. Astun huoneesta ulos tärisen vieläkin vähän, myös sen takia että minulla on kylmä, mutta eniten siksi että minua ahdistaa. Astun huoneesta ulos ja katson aulaan. Se on sama tylsä terveydenhoitajien aula, jossa olen odottanut pari kertaa että pääsisin juttelemaan psykologille tai että menisin terveystarkastukseen. Katson ympärilleni ja nään Ollin. Luulin että hän meni tunnille. Olli huomaa selvästikkin minut, koska hän on tulossa jo luokseni. Huomaan hänet kauniit sammaleen vihreät silmät jotka nyt punoittavat. Olli tulee lähelleni ja halaa minua. Siis tämä minua vuoden vanhempi kikkarapää halaa minua juuri keskellä tyhjaa aulaa. Olen hieman hämilläni mutta halaan Ollia takaisin. Kohta kuulen tuon miehenalun sanovan "mä oon niin pahoillani". En voi käsittää tätä. Ollin vahvat kädet tuntui turvallisilta yrmpärilläni, ne tuntui jotenkin omilta.
———————————————————————————
588-sanaa
Siinä uus luku. Mä ajattelin jossain välissä tehä Q/N nii voitte laittaa kysymyksiä. Eli siis kysymyksiä voi laittaa mulle ja sit jätkille.
-maiju<3

Hold on to hopeless (oleksi)Where stories live. Discover now