Syksyinen iltapäivä

287 20 0
                                    

//⚠️ei muutaku kirjotan tän keskellä yltä nii en osaa sanoo saattaa sisältää tw⚠️ja tosta voi kans laittaa ton biisin päälle koska se liittyy tähän lukuun oleellisesti<3
Olli
————-
Nakkaan kenkäni jalkaani ja lähden juoksemaan kotiin. Avaan koti oven ja juoksen huoneeseeni. En ole varma onko meillä joku kotona, mutta jos on tein äsken hyvin selvästi sen selville että minua ei kiinnosta jutella  kenenkään kanssa nyt. Istun sänkyni nurkassa, peiton alla aja katselen Aleksin snäppiä. Siinä lukee vieläkin "toimitettu 6h sitten". Minua masentaa, en tiedä onko siinä järkeä vaipua näin syvälle, mutta otan laatikostani sakset ja vedän parit viillot käteeni. Lopetan sen kumminkin aika nopeasti, se ei nimittäin tuntunut oikealta. Laitan hupparini takaisin viiltojeni päälle ja menen takaisin sänkyyni. Tujotan vain tyhjyyteen ja ajattelen aleksia, kunnes kuulen puhelimestani ilmoitus äänen. Aleksi...

Aleksi
—————-
Eihän minä tässä itsesäälissä voi ryvetä koko päivää, joten päätin avata Ollin snäpit mitä hän oli laittanut sen jälkeen kun juoksin ulos vessasta. En jaksanut vastata muuta kuin silmäkuvan, jossa näkyi punaisena hohtava silmäni. Menin istumaan pianoni ääreen ja alin soittaa Conan creynin heather biisiä. Alan laulamaan myös kun laulu alkaa. Olenhan minä opetellut tämän laulun sanat ulkoa.
Laulaoin:
I still remember the third of December, me in your sweater
You said it looked better on me than it did you
Only if you knew how much I liked you
But I watch your eyes as she
Walks by
What a sight for sore eyes
Brighter than the blue sky
She's got you mesmerized while I die
Why would you ever kiss me?
I'm not even half as pretty
You gave her your sweater, it's just polyester
But you like her better
Wish I were Heather......
Lauloin laulun loppuun asti minulla oli jo parempi fiilis. Soittaminen saa minut aina paremmalle tuulelle. Oli alku syksy ja puissa oli vielä lehdet. Päätin lähteä kävelylle kun ei mulla muutakaan tekemistä ollut. Kävelin pitkin Oulun syksyisiä katuja. Airpodeissani soi tällä hetkellä the neighbourhoodin daddy issues. En tiedä mutta biisi kuvastaa jotenkin minua. Ulkona on varmaan 20 astetta lämmintä, mutta hyvin pärjäsi hupparilla ja gollegeilla, tai ainakin minö jolla oli aina kylmä. Kävelin vain enkö ajatellut muuta kuin maisemia ja musiikkia, olin jo unohtanut kaiken koulussa tapahtuneen, kunnes kuulen takaani mopon äänen...
———————————————————————————
                                   354 sanaa
Sori et tää luku on vähä lyhyempi mut yritän ensikertalaista tehä taaas vähä pidemmän.
                                 -Maiju<3

Hold on to hopeless (oleksi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat