//sori et tätä tarinaa ei oo tullu hetkee lisää, se johtuu aivan täysin siitä että mulla on ollu vähä raskasta enkä oo jaksanu kirjoittaa. Mutta nyt mä ainakin kirjoitan jonku verran tätä nii katotaa nytte⚠️TW⚠️
—————————————————————————
Olli
———-
Näen Aleksi makaamassa maassa, Tommi hänen vieressään. Juoksen heidän luokseen. Katson Aleksin kauniita kasvoja, jotka ovat nyt peittyneet verellä ja hiekallla.
"SOITA AMBULANSSI" huusin paniikissa tommille. Aleksi olisi liian nuori kuolemaan. En kestäisi myöskään ajatusta, että tämä oli osittain minunkin syytäni. Kuulin jossain vaiheessa ambulanssin äänet kaukaa. Hätkähdin kun joku koski olkapäätäni. Se oli ensihoitaja. Hän alkoi kysellä minulta ja tommilta kaikkea. En oikein tajunnut mitään, mitä ymmärtäisin. Ainoastaan sen että nyt on kiire. Näen ambulanssin kaikkonevat valot ja kuulen äänet. Itkin hiljaa. Tungin kypärän päähäni ja lähdin ajamaan kohti sairaalaa. Silmäni ryöppysivöt kyyneliä, nyt jos joku poliisi sattuisi pysäyttää mut, hän varmaan pakottaisi minut menemään kotiin. Ajoin ylinopeutta. Sairaalan pihassa jätin moponi ulos ja juoksin sisälle minkö koivistani pääsin. "Hei anteeks missä Aleksi kaunisvesi on?" Kysyin joltain naiselta joka oli tiskillä. "Huone 211, tuonne suuntaan" lähdin juoksemaan huonetta kohti. Avasin huoneen oven pienen etsimisen jälkeen. Nöin että siellä oli operaatio kesken joten jäin vähän sivummalle. Katsoin tilannetta kyyneleet silmissä. En edes kunnolla tuntenut tuota poikaa, mutta hän vaikutti niin viattomalta ja ihanalta. Näytti pahalta kun tuo mustahiuksinen poika makaa kaiken maailman letkuihin kytkettynä sairaalassa. Minun oli pakko hakea kahvia. Kävelin sairaalan kahvioon ja ostin sieltä pienen kahvin. Hörpin sitä ja istuin siellä kahviossa. Kunnes näin Tommin muhkean vartalon kävelemässä luokseni. "Tommi mitä sä täällä" kysyin hämmentyneenä. "No tulin mukaa ethän sä täällä yksin pärjäis, varmaa sekoisit" tuo sanoi. "Mm totta tuokin" sanoin hieman allapäin. Sain härpittyä kahvini ja lähdettiin Tommin kanssa kävelemään kohti huonetta päin kävelin ovelle ja kuulin sieltä hoitajien huutoa, joku sanoi minulle ettei sisälle saanut mennä. Minä purskahdin kyyneliin. Mentiin Tommin kanssa istumaan sairaalan penkille. Tommista Olli oikeasti ihan hyvöksikin lohduttajaksi. Meidän luoksemme tuli lääkäri ja sanoi "meillä on nyt sellainen tilanne että Aleksin sydän on valitettavasti pysähtynyt, joka tarkoittaa sitä että Aleksi kaunisvesi on menehtynyt" en tiedä kuulinko oikein. Sen piti pitää paikkaansa koska näin Tommin silmäkulmassa kyyneleen. Juoksin Aleksin luokse ja itkin hänen vieressä. "EI EI EI EI NÄIN VOI TAPAHTUA" huuto itkin Aleksin vieressä.
Hyvää taivas matkaa 𝐴𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖 𝐾𝑎𝑢𝑛𝑖𝑠𝑣𝑒𝑠𝑖☦︎︎
----------------------------------------------------------------------
373-sanaa
Joo semmonen sitte olipas aika lyhyt sori siitä.
-Maiju<3✨
YOU ARE READING
Hold on to hopeless (oleksi)
Fanfiction"En tuntenut enää mitään, olin niin sekaisin, en kestänyt ajatusta että hän juuri puhui minulle noin" SISÄLTÄÄ ⚠️alkoholia⚠️ ⚠️seksuaalisiatilanteita⚠️ ⚠️asioita joitka saattaaahistaa⚠️