Lämmin hali

327 22 4
                                    

Äitini käsivarret halasivat minua. Tärisin siinä ja itkin. Ei minulla ollut voimia liikkua tai mitään, pitkästä sikaa äitini käsi varsien ympäröimänä oli turvallinen olo. En tiedä paljonko aikaa kului. Äitini lohdutti minua, kun itkin hänen käsillään. Tunsin itseni säälittäväksi ensin kiusaan jotain poikaa ja sitten hän tappaa ittensä mun takia ja sitten tajuan olleeni ihastunut siihen poikaan vaikka olen itseni poika. Päätän lähteä suihkuun ehkä se virkistävästi ajatuksia. Astelen vessaan otan omat likaiset vaatteeni pois ja laitan ne pyykki koriin. Astelen suihkun alle ja laitan veden kuumalle. Pesen hiukseni ja loput ajasta vain seison suihkussa omien ajatuksieni kanssa. Ajatuksieni asiat olivat esim: miksi tottelin joelia, miksen vain aluksi puuttunut asiaan, miten en huomannut Aleksin todella pahaa oloa, miksi en ollut paikalla pysäyttämässä aleksia ja miksi olin niin kauhea kusipää. Huomaan pian että aikaa onkin kulunut jo jonkin aikaa joten nousen pois suihkusta ja laitan pyyhkeen lantiolleni. Kävelen omaan huoneeseeni ja laitan bokserit ja sitten shortsit jalkaan. Kuivaan hiukseni pyyhkeellä ja katson itseäni peilistä. "Miksi miksi sä Olli oot tollanen kusipää" sanan itselleni hiljaa ääneen. Otan vaatekomerostani mustan hupparin ja laitan se päälleni. Menen kitarani luokse ja otan sen sille kuuluvasta pidikkeestä. Rupean rämpyttelemään jotain todella oma peräistä. Pidän plektraa sormieni välissä ja vedän vetoja kitaran kieliä pitkin. Lopetan soittamisen ja käyn hakemassa alhaalta ruokaa. Istun sängylleni ja katson koneeltani jotain sarjaa. Syömisen jälkeen ajatukseni karkailivat Aleksin.
(Sori mä nyt pilaan tälläsen herkän kohan)
Pian huomaan kumminkin että minulla seisoo. "Voi saatanan vittu perkele jumalauta" kiroan mielessäni. Eihän se muu auta kuin mennä peiton alle. Käyn laittamassa astiat pöydälle ja samalla laitan oveni lukkoon. Menin sängylleni makaamaan ja laitan peiton päälleni. Vedin housuja alaspäin. Ensin sivelin hieman kaluani ja rupesin vetämään hitaita vetoja. Loppua kohti heilutin jo aika lujaa kaluani. Pian laukesin omille lakanoilleni ja kädelleni. Nostin housut ylös ja kävelin vessaan pesin käteni ja kuivasin sen.
"OLLI ELIAS MATELA" äitini huusi, voi vittu nyt.
"No" sanoin ja kävelin huoneeseeni.
"Miksi sun lakanoilla on valkoista tahnaa" äitini kysyy.
"Runkkasin" vastasin lyhyesti.
"Hyi miks just sängyssä"
"Emmä tiiä
"Oisit menny vessaa"
"Se ei oo nii mukavaa vessassa"
"Okei en haluu kuulla enempää sä saat ite pestä noi lakanat"
"Juu"
———————————————————————————
Nonni pitkästä aikaa uus osa vaikka tää on sika lyhyt
-Maiju<3

Hold on to hopeless (oleksi)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora