4. Boldog újévet.

813 18 2
                                    

Amikor fel ébredtem iszonyúan fájt a fejem, ki akartam szabadulnia az akkor még alvó Harry karjaiból, ami húsz perc szenvedés után sikeresen megtörtént, ki nyitottam az ajtót, el mentem a szobámba és elő kerestem egy fájdalom csillapítót majd le mentem a konyhába egy pohár vízért amivel meg ittam a gyógyszert.

Le tettem a poharat, töltöttem egy csésze kávét majd a kávémmal együtt foglaltam helyet a pultnál. A gondolataimba merültem, nem bízhatok benne, nem lehet, bántani akart, bántott is ha testileg nem is de lelkileg igen, nem teheti ezt velem, nem erőszakolhatja ki a velem történt dolgokat belőlem ilyen módon....gondolat menetemet a lépcső felől jövő léptek zavarták meg.

-          Ilyen későn nem kellene kávét inni, nem gondolod? - Szólal fel rekedtes hangon.

-          Miért? Hány óra van? - Kérdezem meg.

-          20 perc múlva éjfél- nézett az órájára.

-          Basszus- motyogtam. - Ki néztem az ablakon, sötét van.

Le tettem a poharam majd fel mentem a szobámba, elővettem a telefonomat majd fel hívtam Jent a legjobb barátnőmet akit ezalatt a pár nap alatt eléggé elhanyagoltam.

-Szia Jen, annyira sajnálom hogy elhanyagoltalak, ne haragudj de most úgy össze jött minden.- mondtam szomorúan.

-Szia, ugyan nincs baj, csak már hiányoztál, de mi történt veled? Te sirtál? És mégis merre vagy?

-Hát....-el meséltem neki mindent.

-Úristen Nessza , Hogy tehette ezt vceled? És egyáltalán miért? És legalább jó pasi? – hát igen nem is ő lenne ha nem támadna le.

-Döntsd el te- hallottam meg egy hangot a hátam mögül.

-Oh ömm...- Én csak el nevettem magam Jen  nem  tudott hirtelen meg szólalni.

-Föld hívja Jenát itt vagy?- kérdezem nevetve.

-Jajaja igen izé. Szia.- köszönt végre Harry nek aki jót kuncogott zavarán.

-Szia drága, vigyázz még le cseppen a nyálad.- mondja vigyorogva.

Erre Jen megijedve a száját kezdi törölni, mire én még jobban nevetni kezdtem.

-Kapjátok be, jó.- mondta már ő is nevetve.

-Nincs kedved átjönni? – kérdezte tőle Harry engem is meglepve.

-Szabad?-Kérdezte meglepetten barátnőm.

-Igen, ha szeretnél, gondolom új éven a barátnők együtt szeretnének lenni. - Na jó, ki ez az ember? És hol van Harry?

- Akkor igen szeretnék, de nem tudom hol laktok jelenleg. - Mondja Jen.

-Az ne legyen probléma, küld el a címed és el hozlak. - Mondta Harry és én csak ámulva néztem a jelenetet.

-Rendben. Akkor le is teszem Sziasztok. - Köszönt el Jen. 

-Szia. - Köszöntünk.

Elküldte a címet és Harry el is indult az autójával érte. Nagyon meg lep a viselkedése de örülök hogy most nem olyan mint máskor, bárcsak mindig ilyen lenne, akkor még talán szeretni is tudnám...gondolat menetemből már az ajtó nyitódása szakított ki. Hát ez gyors volt, gondoltam , majd le mentem és oda szaladtam Jen hez majd jó szorosan megöleltem. Ránézem az órámra, majd el kezdtem magam után húzni, reménykedve abban hogy részünk lesz egy szép tűzijátékban hisz magas volt a ház és jó kilátás volt a városra.

Ki húztam Jent az erkélyemre.

-Hé Nessza mit csinálsz? - Kérdezi Jenna Értetlenül.

-Csak figyelj. - Mondom és előre nézek.

Ezután sok tűzijáték repült fel és robbant szét ami nagyon szép látványt nyújtott az erkélyről nézve.

-Wow ez innen sokkal jobb mint az udvarunkról.- mondta Jen.

-Igen. – értettem vele egyet majd Harry három pezsgős pohárral és egy üveg pezsgővel tért vissza hozzánk, adott mindkettőnknek egy poharat majd tele töltötte és koccintottunk.

-Boldog újévet. – mondtuk egyszerre, majd meg ittuk a pezsgőt.

Nagyon sokat nevettünk így hárman.

Olyan boldognak éreztem magamat, annyira jó volt így hárman együtt lenni, ez volt a leg boldogabb újévem egész életemben.

Mivel már 2 óra is el múlt Harry haza vitte Jent majd vissza jött.

-Jól érezted magad?- kérdezte.

-Igen, és nagyon köszönöm, ez volt a legjobb újévem. - Mondom őszintén neki.

- Örülök, de most már indulás aludni, ja és ma velem alszol. - Jelentette ki.

-Mi? De.. - Kezdeném de megállít.

-Nincs de , szerintem ennyit már megérdemlek. - Mondja, talán igaza van.

-Jooo -egyeztem bele.

Miután le tusoltunk mind a ketten és be feküdtünk az ágyba én próbáltam minél távolabb el helyezkedni de ő magához húzva átkarolt

-Nyugi édes, nem harapok. - Mondta és éreztem ahogy a nyakamba mosolyog.

-Jó éjt. - Mondtam csendesen.

- Jó éjt. - Mondta.

Nagyon tetszett ez a Harry, kívántam valamit egészkor, azt hogy ilyen maradjon, de félek nem lesz így, pedig annyival könnyebb volna, van benne valami, valami furcsa, amikor a szemébe nézek, amikor beszél hozzám, a hangjában, az érintésében, valami nem emberi..

Eladva (BEFEJEZETT) Áttírás alattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora