"אוהב אותך, נסיך קטן שלי"- חייך ג׳אנגקוק והשאיר כמה נשיקות על פניו של טאהטאה. טאה חייך אבל על פניו היה ניתן לראות סוג של עצב. אכזבה. קוקי שם לב למצבו של טאה ונשען עם ידיו על הספא.
"אני אשתדל לחזור כמה שיותר מהר ונבלה את שאר היום ביחד"- ג׳אנגקוק חייך כך שטאה יכל לראות את כל שיניו, וטאהטאה עשה כמוהו. שניהם ציחקקו. קוק הלך לכיוון הדלת, לקח מפתחות, ארנק וטלפון מהשידת נעליים, שלח נשיקה לעבר טאהטאה ויצא. טאה ישב כמה רגעים על הספא בשקט ולא הוזיז את מבטו מהדלת. לאחר מכן התרומם מהספא והתקרב לחלון שפותח נוף לכניסת הבית ולחניון הקטן. טאה רואה שג'אנגקוק עומד בכניסה לבית עם הפנים לחניון ונראה כאילו הוא מחכה למישהו. לפתע מרחוק טאה מבחין באוטו שחור, שנראה יוקרתי אך מהמרחק הוא לא מזהה את החברה. כשהאוטו עצר והדלת נפתחה, ממנו יצא בחור די גבוהה עם שיער חום וטיפה מתולתל. לבוש בחולצת אוברסייז צבעונית, מכנס אפור כהה רחב ורגליו נועלות סניקרס לבנות. הבחור מוציא מהרכב תיק שחור גדול, מזווקה ושם על ראשו כובע טמבל חמוד ואחרי שסגר את דלת האוטו היוקרתי, המכונית מתחרקת. הבחור מתבונן סביבו וברגע שהוא רואה את ג׳אנגקוק הוא זורק את דבריו על הרצפה ומתחיל לרוץ לכיוון קוק וכאשר ביניהם נשארים בערך שלושה מטרים, הבחור מזנק לכיוון ג׳אנגקוק וכשהגופים שלהם נפגשים הבחור מחבק אותו גם בידיו וגם ברגיליו. ג׳אנגקוק מחבק את הבחור הנתלה עליו במותניו ומסתובב במקום כשהבחור עדיין עליו. טאהטאה עושה צעד אחד לאחור ובראשו נשמע צלצול שמפריע לו לחשוב. טאה מסובב את עינייו הרחק מהמראה ומנסה להירגע. הוא לא יודע מה בדיוק קורה לו. אולי הוא מקנא, ומזה הכאבי ראש. כעס. עצב. חוסר הבנה. טאה לשניה חושב על זה ומבין שכל מה שקורה לו הכל "אפקט הדומינו". בעצם, מזה שהוא חושד בג׳אנגקוק, הוא מקנא, מזה הוא חושב יותר מידי, מעמיס על ראשו ומזה הכאבי ראש שגורמים לו למצב רוח פחות טוב, עצב, כעס ומכל המחשבות שמבלבלות מגיע החוסר הבנה. טאה לשניה מחזיר את מבטו לעבר החלון ועינייו מתמלאות בדמעות. טאה מתיישב על הרצפה כשעינייו מחוררות אותה במבטו ומשחזר את מה שראה לא מרצונו ועיניו פולטות נחלי דמעות שמתגלגלות על לחיו ונופלות על הרצפה. הבחור נישק את ג׳אנגקוק בלחייו והסתכל עליו כל כך באהבה ופניו ממש נצצו וחיוכו היה יותר מעיר מהשמש. המראה הזה גרם לטאהטאה להישבר. הוא לא יודע מי זה הבחור הזה ולמה ג׳אנגקוק לא מרחיק אותו ממנו. המחשבות השליליות והמרובות גרמו לעיניו של טאה להוציא כמויות עצומות של נוזל מלוח וקריר. טאה אוסף את כל שאריות כוחותיו שנשארו בו וקם מהרצפה. עכשיו הבחור יורד מג׳אנגקוק ואחרי כמה שניות שהוא מתבונן בו הוא שוב מחבק את קוק אפילו חזק יותר. לאחר כמה רגעים ג׳אנגקוק מרחיק את הבחור ממנו ושניהם מתחילים לדבר. השיחה קצרה וטאה לא מצליח לשמוע אפילו מילה. הוא רק רואה את ג׳אנגקוק ואותו הבחור מצחקקים ונראה כאילו הם מאוד קרובים. כמה דקות אחרי, הבחורים מתקדמים לעבר המכונית של קוק, והבחור מתיישב בכיסא ליד הנהג. ליד ג׳אנגקוק. במקומו של טאה. ג׳אנגקוק מסובב את מפתחות הרכב והם יוצאים מחניית הבית ונסתרים בין הבתים הרחוקים. טאה הסתכל על כל מה שקרה עם מפליי דמעות בזמן שידיו סוגרות את פיו כדי שלא ישמעו את קולות הבכי מהכאב שממלא אותו. טאהטאה מנגב את דמעותיו ועולה לחדר שלו ושל קוק.
YOU ARE READING
BTS
Short Storyטוב אז כאן יהיו השיפים ויקוק, נאמג׳ין, יונמין וסופ) יש 18+ ממש של ממש אז כן✨ העברית שלי לא משהו אבל אני משתדלת))