kendi elleriyle ölümcül bir cehennem inşa etmek için cennetten vazgeçer.

549 39 23
                                    

03.01.22

20.10

✧*。

"Onu hâlâ seviyor musun?"

Mikey söylemeye cesaret edemeden, Takemichi duymaya cesaret edemeden kadının bir adı vardı.

"Tabii ki hayır."

Takemichi yüzünün özelliklerini zar zor hatırlar. İblisler geri döndüğünde, onun sesinin tınısını, saçlarının yumuşaklığını ve gülümsemesinin nezaketini hatırlamaya başlar.

Daha sonra, Takemichi'nin yaptığı tüm fedakarlıkları hatırlatmak için ona musallat olmaya kararlı bir hayalet gibi geri döner ve kendi elleriyle ölümcül bir cehennem inşa etmek için cennetten vazgeçer.

Usulca fısıldar: Buna değdi mi?

"Sadece sen varsın Mikey. Hep sen vardın."

(“Vazgeçtiğin hayatlar buna değer miydi?”)

Takemichi hiçbir zaman Mikey'nin dönmesini beklemekten vazgeçmez. Onu bekler, bekler ve kırılmış ruhunun dönüştüğü tüm konturları kabul eder.

Günahlarını birer lütufmuş gibi karşılar, körlerin yanlış gördüğü o şeytani boynuzlu figürün üzerinde sadece yumuşak haleler algılar.

Ama Takemichi, Mikey'yi herkesten daha iyi tanır ve bir meleği şeytanla karıştırmanın ne kadar kolay olduğunu bilir.

Mikey kırılgan bir güzeldir. Sadece kaybettiği ve Takemichi'nin kurtarmadığı varlıkların hayaletlerinin gölgesi.

Ama asla ona hafifçe gülümsediği zamanki kadar iyi görünmüyor, sanki canını acıtıyormuş gibi; aldatıcı bir savunmasızlık içinde başını omzuna yasladığında, Takemichi, geçmişin yaşamına katılmak için ayrılmak üzereymiş gibi ona yapıştığında.

Mikey, şeytanla dünyadaki yerini almak için bir anlaşma yapar. Takemichi'nin dudaklarında bir yara izi bırakan o canice ve acılı gecede, katil çıplak yumruklarıyla sözleşmeyi imzalar.

Bazen Mikey onu öyle bir tutkuyla, umutsuzlukla ve gözyaşlarıyla öper ki Takemichi, bunun onun özür dileme şekli olduğunu bilir.

"Kanıtla."

Delilik bulaşıcıdır, Takemichi'nin bazen okuyamadığı yanardöner gözleri eriten uçuruma gider; ama öğrenir, bekler, Mikey'nin gizlice eğittiği canavarları, önleyemediği çirkin varlıklarını bastırmadan tanır. Takemichi onları her gün görür ama gerçek Mikey her zaman geri gelir.

"Beni bırakma, Takemitchy. Sonsuza kadar benimle kal."

Mikey aşktan, cinayetten bahseder gibi bahseder. Parmaklarının arasına siyah bir bukle alır, dudağının kenarını öper, vücudunu onunkine hapseder.

"Yanından asla ayrılmayacağıma söz veriyorum."

Mikey alnına düşen bukleyi bırakır.

“Sözler artık yeterli değil.”

Beyaz saçları ve koyu halkaları onu hayalet gibi gösterir. Mikey, içine karıştığı Ölüm'e çoktan aitmiş gibi görünür.

Mikey adındaki bir adamın savunmasızlığını aşar, o bir Tanrı'dır. Takemichi'nin tüm formlarında, hatta en canavarcasında bile taptığı Tanrı'dır.

𝙘𝙖𝙣𝙖𝙫𝙖𝙧𝙡𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙥 𝙠𝙖𝙯𝙖𝙣𝙞𝙧 - 𝙩𝙖𝙠𝙚𝙢𝙞𝙠𝙚𝙮 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin