16.04.22
08.48
✧*。
Sanzu kanepeye uzanır, ayakları kanepeden dışarı taşar. Ot kokar.
Takemichi'nin nefret ettiği bir koku ama Sanzu, Takemichi'ye tahammül ettiği en parlak günlerinden birinde görünür.
Takemichi ona bakar, saçlarının pembesi, teninin uçuk beyazı, kulaklarının etrafındaki piercingler.
"Saçların uzamış."
Sanzu gözlerini kapar, uzun kirpikleri tenine değer.
"Senin de," diye yanıtlar ona bakmadan.
Takemichi'nin boynunun ucunu tarayan, yanaklarını saran ve gözlerinin önüne nazikçe düşen saçları var.
Mikey ensesini kısaltmasını ister ve bunu yapmak zorunda kalacaktır. Saçları dövmesini gizler, ne olduğunu, kime ait olduğunu unutmamalıdır.
Sanzu ve Takemichi, birbirlerinden nefret eder.
Mikey, ortak noktaları, uğruna savaştıkları kişi, hakem ve kupaydı. Böylece Sanzu ve Takemichi yavaş yavaş birbirlerini anladı.
Bazen bu nefret körüklenir, özellikle Sanzu zalimleştiğinde ve Takemichi hâlâ haklıymış gibi davrandığında.
Takemichi, bu kısacık, paylaşılan nefretin iyiye işaret olduğunu düşünür, birbirlerinden nefret edecek kadar, nefret etmekten ve küskünlük içinde kendilerini kaybetmekten korkmayacak kadar birbirlerini severler.
"Bazen Hanagaki, unutmak daha iyi."
Sanzu'nun ona söylediği tek şey budur.
🎴
"Sen de Draken'ın ölmesinin benim suçum olduğunu düşünüyor musun?"
"Bunu sana kim söyledi?"
"Bazen kendim. Hâlâ onu görüyorum."
"Seni suçluyor mu?"
"Evet. Bana bağırıyor, yumruk atıyor ve ben de dayağı kabul ediyorum. Çünkü… Hak ettiğim şey bu değil mi?"
"Ama onlar sadece kabus."
"Evet. Sadece kabus."
"Ken-chin bunu asla yapmaz. Sana bayılıyor."
"Öyle mi?"
"Evet, Takemitchy. Başta senden şüpheleniyordu. Ama sana hayran. Yaptığın her şey için. Olduğun her şey için. Seni suçlayamazdı. Ve senin kendini suçlamanı istemezdi."
"Aslında bunu bana söyledi."
"Ne kadar tahmin edilebilir biri, ha?"
"Ya sen, Mikey? Benden nefret etmedin mi?"
"Sen gittikten sonra senden nefret etmeye çalıştım."
"Önceki-"
"Evet. Benimle kalmanı istedim, doğru hissettiğim yerde, gerçekten ait olduğun yerde."
"Bunu bana hiç söylemedin."
"Çünkü kalacağını düşünmemiştim."
"Ama kaldım, değil mi?"
Mikey gülümser.
"Kaldın."
Mikey zıplar, nazikçe kollarına atlar ve Takemichi onu yakalar.
卍
son iki bölüm 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙘𝙖𝙣𝙖𝙫𝙖𝙧𝙡𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙥 𝙠𝙖𝙯𝙖𝙣𝙞𝙧 - 𝙩𝙖𝙠𝙚𝙢𝙞𝙠𝙚𝙮 ✓
Short Storybonten!takemichi Bunun gibi günler vardır, geçmişten gelen hayaletler ortaya çıkıp ona birçok başarısızlığı ve Takemichi'nin kurtaramadığı tüm değerli hayatları hatırlatıp tanıdık bir gaddarlıkla fısıldar. Takemichi kalbinin göğsüne çarptığını duym...