canavarlar artık beşiklerinin altına saklanmaz.

227 19 10
                                    

15.04.22

01.20

✧*。

"Birinci bölüğün onunla ilgilenmesini istiyorum. Önümüzdeki pazar Zojoji Tapınağı yakınlarındaki festivalde bir kaza olarak geç.”

Takemichi yukarı bakar.

"Bu söz konusu değil," der. Sanzu ona bakar ve Takemichi, Kakucho'yla Koko'nun yanında gerildiğini hisseder. Bu, herkesin senaryosunu bildiği olağan bir sahnedir ve senaryolarını mükemmel bir şekilde okurlar.

"Bu çok riskli,"

Takemichi, yöneticiler ona bakarken ayağını yere vurur.

“Kamusal yerlerden uzakta olmalı. Masum insanlar etkilenebilir, Sanzu.”

Sanzu gözlerini devirir gibi görünür, açık sözlülüğünün pembe telleri usulca gözlerinin altına düşer.

Takemichi kalır. Geleceğe dönmez, düzeltmesi gereken geçmişte kalır. Başarılı olmaz, belki de Draken'ın üzerinde öldüğü çakılların kasvetli soğuğu gibi işleri daha da karanlık hale getirir. O gidemez, gitmeyi hak etmez, gitmek istemez ve Mikey'yi de değiştiremez.

Bunun yerine, daha önce denemediği bir şeyi yapmaya karar verir: Kalmak.

Mikey'nin karanlık dürtüleri hala oradadır, ancak bazen onu sakinleştirmek için kollarında sızar ve ölümlülerin başına gelmekle tehdit eden kanlı darbeleri durdurur. Takemichi, Mikey'nin kendini unutabileceği gerçek bir sığınak gibi, yürekleri ısıtan bir figüre dönüşür.

Bazen Mikey o kadar büyük ve sert gülümser ki mutlu taklidi yapamaz. Takemichi daha fazlasını verebilir, ta ki onu sahip olduğu her şeyden uzaklaştırana kadar.

Takemichi, Bonten'in suçlarının birikmesini azaltmaya çalışır. Yeraltı dünyasına geri dönüş yolunu bulacak olan hepsi hâlâ günahkar, ancak Takemichi, sadece Ölüm kuklalarının gölgeleri olacak kadar batmamalarını sağlar.

Kendine yalan söyler, bunu bilir. Takemichi, Bonten'i fuhuş, suikastlar ve sivil kayıplarla anılmaktan alıkoyar, ancak o, hararetle kucakladığı bir canavar olmaya devam eder.

İlk cinayetini artık neden hatırlamaz?

"Çok iyi kalplisin, Hanagaki," der Sanzu sonunda yavaşça. Gülmez ama alaycı tonu eğlencesini ele verir.

"İblisler arasında gerçek bir küçük melek."

"Birinci bölük bu karmaşaya karışmayacak."

Sanzu ona bakar.

Sahip olması gereken endişe şudur: Takemichi'nin bölüğü ona gerçek sadık köpekler gibi itaat eder. Takemichi'ye taparlar, çünkü o onlara, paylaştıkları bu garip evrende, zalim ve adil oldukları yerde kendilerine davranılmasını istediği gibi görür.

Onlar kardeşler ve birbirlerini herkesten daha iyi anlarlar, sadece birbirlerine güvenirler. Dışarıda, canavarlar artık beşiklerinin altına saklanmaz. Takemichi herkes tarafından sevilir ve bu belki de onun en büyük başarılarından biridir. Kendi bölüğünde çok nadiren hain olur ve Takemichi gerçek bir bencil olduğu için sadece onların dini sadakatlerine sevinebilir. Zaten olduğundan daha fazla acı çektirmek istemez.

Takemichi, Mitsuya'nın kaptan olarak onu izlediğini bildiğinde hissedebildiği tatlı sıcaklığı hatırlamaya çalışır. Toman'ın tüm anılarını korur ve bazen küskün hayaletler gibi ona musallat olmak için geri gelseler de onları kalbine yakın tutar.

Mikey de aynısını yapar, Takemichi bilir.

Sanzu ona onu tanıdığı şekilde, yani hem sıkılmış hem eğlenmiş hem de sinirli bir şekilde bakar. Mikey sonunda o büyük masanın sonundaki sandalyeden, "Takemitchy haklı," der.

Sırtı onlara dönük. Kral tarafından fethedilen, ayaklarının dibindeki uyuyan başkente bakar.

"Planı değiştir Sanzu."

Takemichi, gecenin uzun olacağını bilir. Avuçlarıyla gözlerini ovuşturan Koko'ya bakar ve geceleri uyuyamayan tek kişi o değildir.

卍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙘𝙖𝙣𝙖𝙫𝙖𝙧𝙡𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙥 𝙠𝙖𝙯𝙖𝙣𝙞𝙧 - 𝙩𝙖𝙠𝙚𝙢𝙞𝙠𝙚𝙮 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin