kafein içinde yırtılan bulutlu yansımalar.

394 33 5
                                    

04.01.22

14.26

✧*。

Takeomi'nin kendini deri koltuğa attığında dediği ilk şey, "Sanzu bugünlerde huysuz." olur.

"Her zamankinden daha fazla değil." diye fısıldar Rindou, başını telefonundan kaldırmadan. Ran gülümser.

"Oldukça doğru. Ama şimdi zor nefes aldığım için bana tokat atıyor. Buna inanabiliyor musun?"

"Çok mu zor nefes alıyorsun? Evet, Takeomi. Bu arada, dayanılmaz bir durum. Sigarayı bırak, belki Sanzu sana vurmaz."

Ran kahkahasını elinin arkasına saklamaya çalışır ama Takeomi ona dik dik bakar.

"Küçük kardeşini kontrol et, olur mu? Senin yüzünden asi bir çocuk."

"Onu mükemmel buluyorum."

Ran, başını kaldırmayan kardeşine nazikçe ve elinde kalan son değerli şeymiş gibi bakar. Sanki  kayıp bir hazinenin izi sürülemez hatırası olan bir incelikle bakarak onu koruyabilirmiş gibi.

Takeomi onlara tiksinti dolu bir yüz ifadesiyle bakar.

"Bu benim hatam. Acısını Rindou'dan çıkarma," der Takemichi sonunda.

"Emirlerinden birine itaatsizlik ettim."

Sanzu onların amiridir ve Takemichi, Bonten'in parçası olmadığı başka bir hayatta, böylesine fevri ve şiddetli bir adamın nasıl Japonya'nın en büyük suç örgütünün başına geçebileceğini uzun zamandır merak etmiştir.

Takemichi'nin yanında, bu hayatta, Takemichi'nin seçtiği bu hayatta ve geride kaldığı geçmişte geçirdiği yıllar boyunca, Sanzu'nun sahip olduğu sonsuz yönlerin bir parçası olarak tüm rollerini oynadığını bilir.

Sanzu, fevri ve asabi olduğu kadar sakin ve toplanmış. Hepsi Takemichi'nin asla sahip olmadığı niteliklerin eş anlamlıları ve zıt anlamlılarıdır.

Arkadan, onların ifadelerini görmez. Kahve makinesini alır, kaynar suyu çatlak kenarlı bardağa döker, koyu renkli sıvıya şeker koyar ve sonunda Takemichi kaşıkla karıştırırken berraklaşır.

(“O sen olmalıydın.”)

"Bana her zaman biraz daha fazla kızıyor. Onu üzmemden nefret ediyor."

Rindou dilini damağına bastırır.

“Seni öldürmek mi yoksa becermek mi istediğini bilmiyor ve bu onu çok rahatsız ediyor. Onu suçlama, nasıl olduğunu biliyorsun. Aptal ve dürtüsel.”

"Rin, lütfen."

Rindou ekrandan başını kaldırır.

"Ne? Gerçek bu."

"Gerçek ne?"

Sanzu odaya girerken sorar. Takım elbisesinin ceketini Takeomi'nin oturduğu kanepeye koyar, boynundaki kravatı gevşetir.

"Takeomi'nin sigarayı bırakması gerektiği, çok yüksek sesle nefes alıyor."

Takeomi, dudaklarının arasına girmeye vakti olmadığı için neredeyse sigarasını yutar, Sanzu acı veren bir küçümsemeyle onu elinden alır.

"Haklısın Rin."

"Bana öyle seslenme."

"Çakmak."

Sanzu kimseye ve herkese aynı anda sorar. Ran cebinden bir tane fırlatır. Sanzu kolaylıkla yakalar.

"Sen gerçek bir yalakasın, bunu biliyor musun, Rindou? Gerçek bir fahişesin."

“Dur, beni pohpohluyorsun yaşlı adam. Beyaz saçlarını o aptal sarı çamaşır suyuyla saklamaya mı çalışıyorsun?”

"O uzun orospu saçıyla seni becerenlerin izlerini saklamaya mı çalışıyorsun?"

Sanzu sigarayı dudaklarının arasına sıkıştırır, uzun, öldürücü parmaklarıyla yakar, çakmağı Ran'a geri fırlatır, oturma odasının üzerinden uçarak Rindou ve Takeomi'nin karşılıklı hakaret ettiği kaosa sürüklenir.

Sanzu, Takemichi'ye doğru yürür, tezgahta elinde tuttuğu berrak sıvıya bakar.

"Ne kadar şeker koydun Hanagaki?"

Sanzu sigarasını üfler, tütün kokusu burun deliklerini nazikçe doldurur, özellikle de Sanzu çok yakınındayken. Takemichi, cebinde bulunan neredeyse boş paketten bir tane alma dürtüsüyle savaşır.

"Çok."

Sanzu, Takemichi'nin ağzında kalan acı tadı yumuşatmak için içtiği şekerli kahvenin yansımasına bakarak, başını hafifçe ve nazikçe omuzlarından birine yaslar.

Sanzu şimdi daha sakin görünür, görünmez iblisleri tarafından daha az eziyet edilir. Burnunun etrafında hâlâ beyaz izler kalmıştır.

"Üzgünüm." diye fısıldar Sanzu. Sigarayı alır, Takemichi'ye uzatır.

Takemichi hiçbir şey söylemez. Sanzu, bu kaprisler için isim vermeden, onlara hak ettikleri önemi vermeden özür diler. Gerçekten affedilmeyi beklemez, muhtemelen sadece Takemichi'nin oynamaya çalıştığı tüm çılgın sahnelerden sonra onu terk edeceğinden korkar, özellikle de Takemichi tek seyirci olduğunda.

Sanzu, manipülatiftir. Aldatıcı zekası, Takemichi onu durdurmaya çalışamadan onu Bonten'in ikinci adamı yapar.

Takemichi bencildir, hâlâ öyle ve herkesten daha az parlayan eller ister.

Takemichi ikiyüzlüdür, elinde kalan iyiliği korumak ister. Diğerlerinden biraz daha az kötü olmasına rağmen hâlâ iyiymiş gibi davranır.

Canavarca gölgelerle uçurumda, daha az belirgin kafein içinde yırtılan bulutlu yansımalarına bakmaktan memnundur ve Takemichi sadece Ölümün gölgesini görebilir.

(“Neden bizi kurtarmadın?”)

Takemichi, sigarayı onun kadar cani, dayanılmaz ellerinden alır.

İlk öldürdüğü kişiyi bile hatırlamaz.

yine not geçeyim, sanzu'nun burnunun etrafındaki beyaz izler uyuşturucu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yine not geçeyim, sanzu'nun burnunun etrafındaki beyaz izler uyuşturucu.

umarım beğenmişsinizdir, yarın görüşürüz ^^ <3

𝙘𝙖𝙣𝙖𝙫𝙖𝙧𝙡𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙥 𝙠𝙖𝙯𝙖𝙣𝙞𝙧 - 𝙩𝙖𝙠𝙚𝙢𝙞𝙠𝙚𝙮 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin