Arkadaşlar her şeyi şu an aynı gidiyor gibi düşünün 34. Bölümden devam yazıcam yani sınıf sahnesi gelmeden önce!
Nebahatın kazanın ardından bir hafta geçer. Eren ve Atakul ailesinin araları bozuk. Doruk hala çok öfkeli. Okulda karşılaşırlar fakat birbirlerine selam bile veremiyorlar. Herkes sınıfta ve hoca (kıvırcık saçlı kadın) gelir.
Hoca- Evet çocuklar bugün sizi ikili guruplara bölüp bir konu hakkında proje çıkarmanızı istiyorum. Haftaya kadar süreniz var, lütfen bunu yapın çünkü notlarınızı etkileyebilir.
Asiye- Konu ne hocam?
Hoca- Konunuz aşk olacak. Aşk nedir gibi soruları kendi içinizden geçen gibi yazın ve sonra birbirinizede aşklan yada aşk hayatıylan ilgili sorular sormanızı istiyorum.Sınıfta birden sessizlik olur. Hocanın ödevi anlatmasıyla Süsen üzgün bir şekilde arkasını dönüp Ömer'e bakar. Ömer'de bunu fark ettikten sonra göz göze gelirler.
Oğulcan- Hocam eşlerimizi kendimiz seçiyoruz dimi? Ben çünkü tabiki Ömer'le olacağım.
Hoca- Maalesef Oğulcancığım, gurupları ben seçtim. Konu aşk olduğu için bir kız ve bir erkek eşleşmesi yaptım. Senin partnerin Harika olacak.
Oğulcan- Teşekkürler hocam zaten Wonderfulumlan harika bir ikiliyiz.Harika da sevinip Oğulcana gülümser.
Hoca- Berk ve Aybike siz berabersiniz, Asiye sen Doruklan, Ömer sende Süsenlen bir ikilisin. Tolga ve Kaan sınıfta başka kız kalmadığı için siz tanıdığınız ve istediğiniz bir kızı seçebilirsiniz.
Berk ve Aybike birbirlerine bakarlar, aynı şekilde Asiye ve Dorukta. Süsense içindeki mutluluk gözükmesin diye şaşkın bir şekilde Ömer'e bakar. Tolganın aklına ise hemen Cemile gelir.
Tolga- Hocam Kaan ve Süsen sevgili, Ömerlen değişseler olmaz mı?
Süsen- Tolga yok öyle bir şey, biz sevgili falan değiliz.Herkes Süsen ve Kaan'a bakar.
Hoca- Maalesef olmaz, Süsen Ömerlen olacak.
Kaan- Ben o zaman kimlen yapsam ya. Tolga varmı tanıdığın?
Tolga- Vallahi kanka aklımda biri var.
Kaan- Kim?
Tolga- Ben Cemile'yi seçtim, onun bir tane kız arkadaşı var, hem sevgiliside yok hemde güzel, iyi kız. Onu sana ayarlıyım ben.
Kaan- İyi, olur tamam teşekkür ederim.Süsen bu durumdan çok mutluydu ve tekrar dönüp Ömer'e baktı. Ömer ise şaşkındı ve hala ilgilenmek bile istemiyordu.
Hoca- Dersimiz bitti, bugünlük bu kadar, lütfen ödevi unutmayın.
Herkes eşyalarını toplayıp sınıftan çıkar. Erenler dışarda Oğulcanı bekliyorlardı. Tam gelirken Süsen geldi ve Ömer'e ödevlen ilgili soru soracaktı ama o hemen dinlemeden uzaklaştı.
Saat 17:00, Erenler kümeste çekirdek çitleyip sohbet ederler.
Asiye- Hocanın ödevi hakkında ne düşünüyorsunuz?Birde guruplar çok garip değil mi? Yani tesadüf olamaz bence çünkü mesela ben Berklen yada Oğulcanlada olabilirdim ama Doruk çıktı.
Aybike- Aynen ya benide Berk'len yaptı. Oğulcan yine iyi en azından Wonderfuluylan beraber.
Ömer- Vallahi yaa ne şanslı adam banada Süsen çıktı. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Nasıl yapıcağımızı da bilmiyorum.Herkes Ömer'e baktı.
Asiye- Evet yaa çok ilginç, neden Kaanlan olmadıda senle oldu, birde biz sevgili değiliz demişti.
Aybike- Evet yaa orayı bende anlamadım.
Ömer- Bilmiyorum ya kafam çok karışık.