6. Bölüm🔥

1.2K 35 21
                                    

Bölümü bugüne yetiştirebildim🥳

Oğulcan ve Harika oradan ayrılıp tekrar sınıfa giderler. Süsen ve Ömer ise o odada baş başa kalırlar. Artık kimse hiç bir yere kaçamaz.

Süsen- Şimdi biz baş başa mı kaldık?
Ömer- Evet öyle oldu gördüğün gibi.
Süsen- Bunu yaptıklarına inanamıyorum yaa.
Ömer- Vallahi bende ama yapacak bir şey yok artık kaldık burada. Bari yere oturayımda azcık dinlenirim.

Ömer yere oturur. Süsen ise karşısında oturur, uzun bir süre konuşmazlar, sadece etrafa ve birbirlerine bakarlar. Sıcak bir hava vardı içerde. İkiside artık her şeyi anlatmak istiyorlardı. Birden iki taraftanda aynı anda bir ses geldi.

Süsen- Ömer.
Ömer-Süsen.

İkisinede bir gülümseme gelir.

Ömer- İlk sen söyle.
Süsen- Yok hayır sen söyle.
Ömer- Süsen uzatma söyle işte.
Süsen- Ne düşünüyorsun bu olanlar hakkında?
Ömer- İnanamıyorum hala. İkisi birlik olup böyle bir plan yaptılar. Bizde tuzağa düştük.
Süsen- En azından derstende yırttık.

İkisi tekrar aynı anda gülerler.

Süsen- Sen ne diyecektin?
Ömer- Şey ben buralardan gideceğini duydum. Gerçekten gitmeyi, bu okulu bırakmayı düşünüyor musun? Yani sebebi ne?
Süsen- Harika mı söyledi?
Ömer- Evet. Doğru mu peki?
Süsen- Evet doğru.
Ömer- Sebebi ne?
Süsen- Artık yapamıyorum, dayanamıyorum, kimse beni doğru düzgün dinlemiyor, benimle ilgilenmiyor. Hem gitme diyen biride yok.

Süsen bunları anlatırken sadece Ömer'e bakıyordu çünkü Ömer'i kastetmişti. Ömer bunun farkındaydı. İkisi konuşurken sadece birbirlerinin gözlerine bakarlar.

Ömer- Belkide vardır. Belkide gitmemeni isteyen bir kişi daha vardır.
Süsen- O kişi beni dinlemek bile istemiyor.
Ömer- Belkide artık istiyordur. Süsen bak ikimizde şu an beni bahsettiğini biliyoruz.
Süsen- Ömer ben kaç sefer sana bunu anlatmaya çalıştım ama sen hemen dinlemeden gittin. Benim Kaan'la aramda hiç bir şey yoktu. O sana benden habersiz kendi isteğiyle saçma sapan bir yalan söylemiş. Ben onu sevmiyorum ki. Ben seni seviyorum. Sana çok aşık oldum Ömer. Hatta sen buna bile inanmadın ve ben seni öptüm.

Süsenin çoktan gözünden yaş gelmeye başlamıştı. Artık ayağa kalktı.

Süsen- Ben... ben artık gitmek istiyorum. Harikayı arıyım. Telefonum? Allah kahretsin telefonumu çantada bıraktım. Offf kimse yok muu!

Süsen kapıya sürekli vurur çünkü artık dayanamıyordu ama kimse yoktu. Ömer hemen ayağı kalktı ve yavaşça kapıya yani Süsene doğru yakınlaştı.

 Ömer hemen ayağı kalktı ve yavaşça kapıya yani Süsene doğru yakınlaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SüsömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin