7. Bölüm

729 37 10
                                    

Ertesi gün (Salı)

Eren ailesi yeni bir okul günü için toplanır. Ömer dünden sonra Süsenden başka bir şeyi düşünemiyordu. O yakınlaşmayı, sarılmaları, bakışmaları bir saniye bile aklından çıkaramıyor. Onu dudaktan öptüğüne bile hala inanamıyor. İlk defa okula giderken çok keyifliydi.

Oğulcan- Ömerrr hadi be oğlum. Kaç dakika oldu hazırlanman. Ağaç olduk burada.
Asiye- Evet Ömerr hadi geç kalıcaz.
Ömer- Geldim, geldim tamam yaa bir rahat bırakmadınız.
Oğulcan- Vayyy Ömer bu halin ne böyle. Podyumamı çıkacaksın. Saçını filan düzeltmeler. Sen hayırdır?
Aybike- Normalde sen bizi beklerken bugünde biz seni bekledik.
Ömer- Abartmayın yaa her zamanki halim.
Asiye- Tamam Ömer kesin öyledir.
Aybike- Bunun peki Süsenlen bir ilgisi var mı yoksa bana mı öyle geliyor. Bilemedim.
Ömer- Biz geç kalmıyor muyduk? Hadi gidelim.

Ömer önden gitmeye başladı gülümseyerek. Asiye, Aybike ve Oğulcanda birbirlerine bakıp gülümsediler. Süsen için hazırlandığının hepsi farkındaydı. Okula vardıklarında Ömer'in gözü sadece Süseni arıyordu. Aslında niye bu kadar mutlu olduğunu kendide bilmiyordu. Daha kesin sevgili bile değildiler. Ders çoktan başlamıştı. Herkes sınıftaydı Süsen hariç.

Oğulcan- Kuzi seninki nerede?
Ömer- Bilmiyorum Oğulcan. Hem benimki ne alaka. Daha ortada kesin bir şey yok.
Oğulcan- Ne yok yaa. Bas baya belli. Oldu bu iş artık.
Ömer- Bugün konuşacaktım aslında ama gelmeyecek heralde.

Kapıya biri vuruyordu. Gelen kişi Süsendi. Sadece geç kalmıştı. Bugün oda ayrı bir güzeldi. Saçını düzleştirmişti, hafif doğal bir makyajı vardı. Acaba o yüzden mi geç kaldı?

Hoca- Günaydın Süsen.
Süsen- Günaydın Hocam. Çok özür dilerim geç kaldığım için.
Hoca- Sorun değil Süsenciğim. Şimdi geç yerine.
Süsen- Teşekkürler hocam.

Süsen yerine oturdu. Ömer Süsen sınıfa girdiğinden beri onu hayranlıkla izliyordu. Bugün farklı bir güzeldi. Gözlerini ondan alamadı. Süsen ise tam yerine geçerken Ömer'e güzel bir gülücük attı.

 Süsen ise tam yerine geçerken Ömer'e güzel bir gülücük attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oğulcan- Rahatlayabilirsin şimdi. Bak geldi çünkü.
Ömer- ...
Oğulcan- Ömer. Ömer.
Ömer- He pardon yaa duymadım.
Oğulcan- Ne demek duymadım. 1 metre bile yok aramızda. Süsende bugün ayrı bir güzel olmuş. Baksana saçlarını filan yapmış.
Ömer- Evet gördüm. Çok güzel olmuş.
Oğulcan- Oğlum siz ikiniz anlaşıp okul çıkışı podyumamı çıkacaksınız ne?
Ömer- Oğulcan yaa ahahaha.

Ömer Oğulcanın lafına güler. Ders boyu sadece Süsene bakıyordu. Zil çalar.

Hoca- Eveet bugünlük bu kadar yarın görüşürüz.
Tüm sınıf- Görüşürüz hocam.
Oğulcan- Oh bee sonunda hadi gelin kantinde birer kahve içelim.
Aybike- Tamam geliyoruz.
Asiye- Ömer sen gelmiyor musun?
Ömer- Ha şey siz inin ben arkanızdan gelirim.
Asiye- İyi tamam o zaman.

SüsömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin