Cuma günü
Eren ailesi yine her zamanki gibi kümesin önünde toplanıp okula doğru gidiyorlardı. Süsen ve Harika girişte sevgililerinin gelmelerini bekliyorlar. Oğulcan ve Ömer okula vardıklarında hemen kızların yanına, Aybike ve Asiye ise sınıfa gittiler. Ömer ve Süsen birbirlerine sarıldılar.
Ömer- Günaydın sevgililerin en güzeli.
Süsen- Günaydın sevgilim.
Oğulcan- Günaydın kızlar.
Harika- Günaydın.
Oğulcan- Sonunda cuma oldu ya aşırı mutluyum. Bütün hafta sonu uyumak istiyorum.
Harika- Benlen vakit geçirmek istemiyor musun?
Oğulcan- Vakit mi? Heee tabikide senlen vakit geçirmeyi isterim. Ama önce biraz uyayım.Oğulcan şaka yapmıştı. Diğerleri ise Oğulcanın bu haline sadece güldüler.
Harika- Oğulcan salaklaşma. Zaten birbirimizi sadece okulda doğru düzgün görüyoruz. Bari haftasonu bir şeyler yapalım.
Ömer- Evet ya bende sevgilimi sadece okulda görebiliyorum.
Süsen- Ömer gel biz seninle önden gidelim. Sınıfta görüşürüz Harika.
Harika- Tamam görüşürüz.Süsen Ömer'i kolundan tutup oradan uzaklaştırır. Onunla baş başa konuşmak istiyordu.
Ömer- Süsen bir şey mi oldu?
Süsen- Ben sana aslında bir şey sormak istiyordum. Harikalar Oğulcanın yanında söylemek istemedim.
Ömer- Kötü bir şey mi?
Süsen- Yok hayır. Hani sen demin dedin ya ben sevgilimi sadece okulda görebiliyorum diye.
Ömer- Evet?
Süsen- Bende işte sana bununlan ilgili bir şey sormak istiyorum. Sevgili olduğumuzdan beri hiç doğru düzgün bir şeyler yapamadık. Bugün ve bu hafta sonunu beraber geçirmeye ne dersin? Hem bendede kalırsın. Zaten yalnız yaşıyorum hemde güzel vakit geçiririz. Ne dersin?
Ömer- Yani çok isterdim ama kardeşlerimi yalnız nasıl bırakacağım.
Süsen- Tamam anlıyorum. Sadece 3 gün bak çok güzel şeyler planladım. Asiye'yle bir konuşsan?
Ömer- Neler planladın öyle?
Süsen- Ömer yaa. Hadi sen vakit geçirmek istiyor musun şimdi?
Ömer- Tabiki istiyorum kızım. Ben sonra Asiye'ylen konuşup halletmeye çalışacağım. Hadi gel ders başlayacak. Sınıfa gidelim artık.
Süsen- Tamam o zaman.İkisi beraber sınıfa giderler. İlk ders bitikten sonra herkes dağılır. Ömer ise Asiye, Oğulcan ve Aybikeylen kantine indi. Bir masaya geçip sohbet ediyorlardı.
Ömer- Gençler benim size bir şey söylemem lazım.
Asiye- Ne oldu Ömer söyle?
Ömer- Şey Asiye ben bu haftasonunu Süsenlen geçirsem olur mu? Yani onun evinde kalacağım, beraber vakit geçirmek istiyorum. Ama işte sizi nasıl yalnız bırakacağımı bilmiyorum.
Asiye- Yok sen bizi merak etme yaa. Kalabilirsin sen sevgilinde.
Aybike- Aynen bir şey olmaz. Olmadı bizim evde kalırlar.
Ömer- Emin misin?
Asiye- Evet Ömer. Zaten biz yarın Berk ve Doruklan buluşacaktık. Emele yengem bakar. Akşamda zaten ben varım.
Oğulcan- Aybike bana berklen buluşacağından hiç bahsetmedin. Annem duymasın.
Aybike- Merak etme. Biz dördümüz bowling oynamaya gideceğiz. Ben bir yalan bulurum.
Oğulcan- Vaaayy bowling mi?
Asiye- Evet Oğulcan.
Ömer- O zaman bu hafta sonunu herkes sevgilisiyle geçiriyor. İyi o zaman ben Süsene haber vereyim.
Oğulcan- Sen ne yapıcaksın ki Süsenle?
Ömer- Bende bilmiyorum. Kendisi bir şeyler planlamış.
Oğulcan- Bizde size katılsak?
Ömer- Aklından bile geçirme kuzi. Hadi ben kaçtım. Görüşürüz sonra.
Asiye- Görüşürüz Ömer.Ömer Süsenin yanına gider. Beraber vakit geçirebileceği için çok mutluydu.
Ömer- Süsen.
Süsen- Selam Ömer.
Ömer- Selam. Şey ben demin benimkilerlen konuştum. Eğer teklifin hala geçerliyse okuldan sonra beraber bir şeyler yapabiliriz.
Süsen- Tabikide geçerli. Çok sevindim. İyi o zaman 3 gün beraberiz.
Ömer- Aynen öyle. Neler planladın peki?
Süsen- Eee o da bende kalsın. Görürsün zaten.
Ömer- İyi tamam o zaman.
Süsen- Gel ders başlar birazdan. Sınıfa geçelim.