Asiye ve Emel çoktan uyumuştu. Ömer sessiz bir şekilde kümese girer ve direk yatağına yatar. Uzun bir süre sadece tavana bakıp Süsenle yaşadığı anı hatırlar. Hala öpücüğün etkisinde kalmıştı. Hiç beklemiyordu. Süsen ise evinde bunu yaptığına inanamıyordu ve sürekli panikledi. Artık Ömer'in yüzüne nasıl bakacak?
Ertesi gün (Cumartesi)
Eren ailesi hep birlikte güzel bir kahvaltı yaparlar. Şengül yine döktürmüştü. Kahvaltı bittikten sonra Şengül Emelide alıp yürüyüşe çıktı. Aybike, Asiye, Ömer ve Oğulcan kümeste sohbet ediyorlardı.Ömer- Bu gün çok güzel bir gün değil mi yaa. Oğulcan senlen sonra dışarı çıkalım. Bir şeyler yaparız. Ne dersin?
Oğulcan- Ne diyim kuzi. Bir kerede haftasonumu evde yatağımda geçireyim dedim ondada hava güzel ve sende dışarı çıkmak istiyorsun. Hem ayrıca sen hayırdır? Niye böyle neşelisin?
Asiye- Evet Ömer, bugün çok değişik davranıyorsun.
Ömer- Öyle mi gözüküyorum? Bilmem bugün hava güzel ya ondandır.
Oğulcan- Yoksa dün bir şey mi oldu evde ve sende bize mi anlatmıyorsun. Harbi yaa sen dün Süsenin evindeydin, eee neler yaptınız? Anlat bakıyım.
Ömer- Ne saçmalıyorsun Oğulcan, ne yapmış olabiliriz ki. Ders çalıştık işte öyle yani. Hem sen benim sorumu hala cevaplamadın. Bir şeyler yapmak istiyor musun?
Oğulcan- İyi tamam yaparız bir şeyler.
Aybike- Asiye bizde bari bir yürüyüşe filan çıkalım.
Asiye- Aynen güzel olur.Dördüde hazırlanıp dışarı çıkarlar. Bir süre sonrada ayrılırlar. Ömer ve Oğulcan sahile doğru yürüyorlardı. Az kişinin olduğu bir yerde bank ve masa bulmuşlardı. Oraya oturup kısa bir mola verdiler.
Ömer- Oğulcan?
Oğulcan- Efendim
Ömer- Ben sana aslında bir şey anlatmak istiyorum. Kızların yanında söylemek istemedim, o yüzdende seni yürüyüşe çıkardım.
Oğulcan- Umarım tahmin ettiğim şeylen ilgilidir. Dün bir şey oldu demi?
Ömer- Evet, hemde öyle böyle değil çok büyük bir şey.
Oğulcan- Evveett tahmin etmiştim kuzi. Ne oldu peki anlatsana. Ay heyecanlandım anlat hadi.
Ömer- Oğlum ne bağırıyorsun. Millet rahatsız olacak. Dur tamam anlatıcam. Yada vazgeçtim yaa.
Oğulcan- Ömeerrrr. Anlat artık.
Ömer- İyi tamam tamam anlatıcam. Şimdi dün Süsenin arabasına doğru yürüdük sonra birden Kaan kızın elini tuttu ama o hemen geri çekti. Sonrada biz artık sevgili değiliz hatta hiç olmadık filan dedi. Ben o sırada tabi biraz şaşırdım. Sonra aralarına girdim ve Kaanlan biraz kavga ettik. Süsen bizi ayırdı ve Kaana sert bir tokat attı.
Oğulcan- Aaa neler olmuş ya öyle.
Ömer- Oğlum bu daha başı asıl olay birazdan gelecek.
Oğulcan- Dahasıda mı var? Anlat artık ama yaa.
Ömer- Sonra işte biz evine gittik, o bir şeyler yedi, ben onu bekledim, sonra işte derse başladık ve birbirimize aşklan ilgili sorular sorduk. Artık ben tam giderken arkamdan seslenerek beni ne kadar sevdiğini söyledi.
Oğulcan- Eee sonra ne oldu?
Ömer- Sonra ben onun beni Kaan'ı kıskandırmak için kullandığını, gözümün önünde onunlan kol kola yürüdüğünü hatırladım ve tekrar yalan söylediğini zannettim. İşte ona bunları anlattım o da sinirlendi ve bunların doğru olmadığını söyledi. Sonra...
Oğulcan- Ne sonra, anlat artık. Vallahi heyecandan kendimi denize atacağım Ömer yaa.
Ömer- Bana doğru koştu ve birden dudağımdan öptü.
Oğulcan- Öptü?
Ömer- Evet öptü.
Oğulcan- Dudaktan?
Ömer- Evet
Oğulcan- Yani bildiğimiz öpmek gibi mi? Dudağı dudağına deydi.
Ömer- Evet Oğulcan. Kız geldi ve beni dudağımdan öptü.Oğulcan bunu hiç beklemiyordu. Şoka girmişti. Birden banktan ayağı kalkıp Ömer'e sarıldı. Kostüm partisinden beri bu ikiliyi yakıştırıyordu. Çok mutluydu.