Ömer'de üzerini değiştirdikten sonra salona geçer ve koltuğa oturur. (Onun kıyafetinide eşofman ve kazak olarak düşünün)
Süsen- Aaa kıyafetler olmuş, sevindim.
Ömer- Ha evet oldu, tekrar teşekkür ederim.
Süsen- Derse başlamadan önce ben bir şeyler yiyeceğim, karnım çok aç, dünden makarna kaldı sende ister misin?
Ömer- Yok ben aç değilim, sağol.
Süsen- Emin misin?
Ömer- Evet Süsen istemiyorum.
Süsen- İyi peki ama bari masaya geçte, orada tek başına kalma.Ömer masaya geçer ama bir şey yemez. Süsen ise tabağını hazırlayıp Ömer'in yanına oturur. Tam yemeği yerken Süsenin çatalı yere düşer ve ikisi aynı anda çatalı almaya çalışırken birden ikisinin elleri birbirine değer ve göz göze gelirler.
Bu bakışmadan sonra Ömer hemen toparlanır. Süsende çatalı alır ve toparlanır. İkiside o anın etkisinden çıkamadılar
Süsen- Ben kendime su alıyım en iyisi. Şey ehm sende ister misin?
Ömer- Evet lütfen banada verir misin?Süsen iki bardak su alıp tekrar masaya oturur ve yemek yemeğe başlar. O sırada Ömer ise hiç konuşmaz ve sadece etrafa bakar.
Süsen- Ömer hep böyle susacak mısın artık. Hiç mi konuşmayacağız?
Ömer- Yemeğin bitti senin heralde? Artık başlasak mı derse? Ben salona geçiyorum.
Süsen- İyi tamam. Bende tabletimi alıp geliyorum.Süsen hala üzgündü çünkü Ömer onunla konuşmak bile istemiyordu. Tabağını kaldırıp, tabletini almaya gider ve sonra o da salona geçer. Ömer ise onu koltukta oturmuş bekliyordu.
Süsen- Evet geldim artık başlayabiliriz.
Ömer- Ne demişti hoca. Ne yapmamız lazım şimdi?
Süsen- Konumuz aşk ve onunla ilgili birbirimize sorular soracağız ve cevapların hepsinide özet geçireceğiz. Yani öyle anladım ben.
Ömer- Tamam o zaman başlıyorum ben, sende tabletine yazarsın. İlk kaç yaşında bir erkeğe aşık oldun ve ismi neydi?
Süsen- Hmmm galiba 10 yaşındaydım. Mert diye bir arkadaşım vardı, aynı sınıfa giderdik ve neredeyse her gün beraberdik. Ailelerimizde tanışıyordu. Sonrada işte birden hoşlanmaya başladım. Gerçi o zamanlar aşk nedir tam bilmiyordum ama çocuğu baya seviyordum. Peki sen?Not: Bu hikayede Melisa-Ömer, Ayşe-Ömer ve Kadir-Süsen olaylarını unutun, hiç olmamış gibi düşünün çünkü o zaman saçma olurdu. Sadece Kaan olayı aynı.
Ömer- Bende eski okulumda ilk defa aşık oldum, hatta sevgili olduk ama sonra olmadı ayrıldık işte.
Süsen- Bu şanslı kızın ismi neydi peki?Ömer şanslı kelimesini duyduktan sonra şaşırdı ve süsen baktı.
Ömer- Kızın ismi Bahardı. Ama sen niye şimdi bir anda şanslı kız dedin ki?
Süsen- Çünkü senin gibi kibar, yardımsever ve iyi kalpli bir çocuklan beraberdi.