3~ In slaap gevallen

2.3K 31 0
                                    

Pov: Luna
Ik doe de deur open. De tranen staan nog in mijn ogen en Raoul opent zijn armen en ik vlieg in zijn armen. Koen weet al wat het is dat schilt toch al wat "De buurman?" Ik knik "Hij keek weer heel eng naar me" ik loop naar mijn kamer en besluit me even omtekleden

Na het omkleden klopt Roel op de deur "Kan ik binnen komen?" "Ja kom binnen" "Wat is er nou allemaal aan de hand jo?" Roel gaat op mijn bed zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schoot hij speelt met mijn haar "De buurman kijkt raar naar me en riep ...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Na het omkleden klopt Roel op de deur "Kan ik binnen komen?" "Ja kom binnen" "Wat is er nou allemaal aan de hand jo?" Roel gaat op mijn bed zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schoot hij speelt met mijn haar "De buurman kijkt raar naar me en riep net met Koen dat ik een lekkerding ben" "Oh maar je bent ook een lekkerding" Zegt Roel "Heel lief Roel maar hij is 70 en jij 28 jou ken ik en hem niet" "Kom we gaan naar de woonkamer" samen met Roel loop ik naar de woonkamer.

Matt loopt naar me toe en knuffelt me. Als ik hem los laat loop ik naar de keuken. "Iemand iets tedrinken?" Allemaal willen ze een biertje maar ik ga gewoon aan de thee waarschijnlijk weten ze dat ze hier kunnen slapen dus drinken ze gewoon wat. Ik geef iedereen een biertje en ga met mijn thee op de bank zitten en lig weer tegen Koen aan. Ik ben heel close met de jongens dus iedereen is het wel gewend . Na de kop thee zeg ik "Gaan jullie nog opnemen of hoe zit het?"
*Pling* een melding van insta ik kijk even en zie dan @noeldekkers mij volgt en ik volg hem terug en hij stuurt mij een dm
_________________________________________
noeldekkers
Heyy Lun

Heyy Noël hier mijn
Nummer 06- *******

Oke Thxx ❤
_________________________________________

Ik ga terwijl de jongens opnemen even op de laptop wat mails beantwoorden.
Dan zie ik een mailtje van een samen werking van Air-up dit is wel een leuke samen werkingen denk ik. Als vrouwlijke influencer krijg je veel perspakketen maar ik sta niet alles toe gewoon als ik denk dat ik het leuk vind en het betrouwbaar is. Na de mailtje lees ik nog even Wattpad een fanfaction van de bankzitters soms lig ik in een deuk. Dan voel ik mijn oogleden zwaarder worden en val ik in slaap.

Pov Robbie:
Lun is in slaap gevallen ik zie een kleedje liggen en doe die om haar heen en ga door met de opnamens. Milo zegt op een gevenlijk moment "Koen herres"
"Nee Luna slaapt niet doen" zeg ik "HAHAHAHA" ik kijk achter me en zie luna wakker worden "KOEN!! EN MILO!!" "Sorry Luna was niet mijn bedoeling" zegt Milo. Zal weer eens niet hij bedoelde het niet zo onzin. "Maakt niet uit Milo en Koen". Ze komt naar me toe en legt haar kin op mijn hoofd en geeft een kusje op mijn haar. Ze pakt een stoel en komt erbij zitten. *Wekker gaat* "Oh dat zijn mijn medicijnen" zegt Luna. Ohja dat wisten jullie denk ik nog niet maar ongeveer 1 jaar geleden kreeg Luna last van haar hoofd en viel ze vaak flauw we gingen naar de dokter en nu moet de veel pillen slikken. Ze staat op en slikt haar pillen ik kijk naar Raoul en ik zie hem naar Luna knikken ik weet wat hij bedoelt en Luna ook hij is soms een beetje over bezorgd. Veel appjes sturen en dat soort dingentjes het was eerst veel erger op het begin van toen ze last kreeg was hij 24/7 bij haar. Na het opnemen kunnen we niet meer naar huis rijden teminste ik vind van wel maar Luna zei letterlijk "Ik sluit jullie desnoods op maar jullie hebben teveel gedronken jullie slapen hier of je het wilt of niet". Nu kunnen we er niet meer tegen in prima toch. We verdelen de dingen we zijn met 6 man Luna slaapt op haar eigen bed samen met Koen. Raoul en ik slapen in 1 bed en Milo en Matt die in het andere bed.
"Ik ga naar bed Slaaplekker jongens" Zegt Luna "Ik kom zo ook" zegt koen
"Slaaplekker iedereen" en zo gaat iedereen naar bed

Ooit Komt Het Goed ~ Ft. Enzoknol//Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu