12~ Einde vakantie

1.6K 25 0
                                    

Pov Luna
dat was het dan we gaan terug naar huis er is niks gebeurd behalve die zoen met Noël. Tijdens het vliegen slaap ik tegen Noël aan als ik wakker word zijn we al geland. "Lun moeten we je zo thuis afzetten?" "Ja doe maar dan kan ik het huis even schoon maken enz." Ik word thuis afgezet en geef iedereen een knuffel "Tot over 1 weekje" zeg ik. Ik doe de sleutel open en zie al confetti liggen Ohnee wat is dit nou weer ik loop door en zie een camera "Wtf ja dag" zeg ik en loop naar het was hok doe alle was erin eenmaal klaar loop ik toch naar de woonkamer de hele bank zit onder de confetti, de koelkast waar ik alleen nog een paar biertjes in zat zit vol met dunkin donuts dozen en ik draai me om en zie Rob en Koen ik jurkjes staan ik schrik me rot "Heyy vakantie ganger" zegt Koen en slaat een arm om me heen "Nu durf ik echt niet meer" zeg ik en doe mijn handen voor me ogen. We lopen naar de badkamer die zit helemaal vol met roze badschuim met Roel erin die een bikini aan heeft "Oh My God Roel" zeg ik "Zo jij ziet er lekker bruin uit" zegt Roel "Ja blijf jij maar zitten ik weet niet wat je er onder aan hebt maar goed" Nu lopen we naar mijn slaapkamer ja dit ga ik niet doen hoor ik doe de deur open en zie Milo in bed liggen. Ik ga helemaal stuk hoe hij op bed ligt ook mijn bed ligt vol met confetti. Ik wil mijn kast openen omdat ik bang ben en daar in zit Matthy die mij laat schrikken "Holy Fuck ik wist het. Nou bedankt voor dit denk" De camera gaat uit en we praten over de vakantie. De jongens willen alles weten hoe hij heet, hoe oud hij is, of hij knap is en zelfs zijn hobby's. "Jongens jeetje mina hij heet Noël, 22 jaar wacht ik heb wel een foto"

"Wow" zegt Milo ik lach hem uit "Ik denk dat ik homo word" zegt hij weer "In een relatie moet het 2 kanten hebben he mop ik weet vrij wel zeker dat hij op meiden valt" Zeg ik "Ben je verliefd?" Vraagt Rob "Ik denk het wel ja"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wow" zegt Milo ik lach hem uit "Ik denk dat ik homo word" zegt hij weer "In een relatie moet het 2 kanten hebben he mop ik weet vrij wel zeker dat hij op meiden valt" Zeg ik "Ben je verliefd?" Vraagt Rob "Ik denk het wel ja"

Pov Raoul
Ze begint helemaal te stralen die is echt helemaal in love

Pov Matthy
Ik gun het haar wel echt het lijkt me een goede jongen en ik denk dat ik hem wel kan vertrouwen MAAR eerst ontmoeten dan zien we verder

Pov Robbie
Die 2 zijn wel echt cute samen dit kan wel wat worden. Raoul is al om die heeft hem al even gesproken Matt daar in tegen moet hem eerst even zien

Pov Milo
Die gozer is wel knap en zeker haar Type die 2 zijn wel echt cute natuurlijk hebben we al lang een foto gekregen van Enzo maar dat weet zij niet

Pov Koen
Oke die 2 die zijn leuk ik wil hem wel graag ontmoeten Luna komt uit een vorige relatie waar veel drug, alcohol en geweld aanwezig was

Ooit Komt Het Goed ~ Ft. Enzoknol//Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu