7~ Begin van een leuke vakantie

1.9K 26 2
                                    

Pov Luna:
"Heb je al je pillen mee?" Zegt Enzo "Ja Roel stond voor de deur hij was echt helemaal overbezorgd maar ik kan dat alleen vergeet het soms dus ik heb nu wekkers maar alleen voor 's avonds"
Zeg ik "Is Roel je vriend?" Zegt Noël "Nee hij is een vriend van mij ik ben nog single"
_________________________________________
                         Tice

Ik kom naar Schiphol
Toe dus kun jij dat tegen
De rest zeggen?

Oh ja dat doe ik rij
Veilig ❤


Jullie ook ❤
_________________________________________
"Thijs rijd naar Schiphol zelf toe" zeg ik
"Oke dan kunnen we nu rijden anders komen we telaat" zegt Myron

*Tijdskip naar Spanje in het hotel*
"Hola, hiciste una reserva?" Zegt de vrouw achter de balie "Op welke naam hebben we gereserveerd?" Zegt ik "Knol" zegt Enzo "Sí, en el a Knol 3 habitaciones" Zeg ik "Estas son las llaves 206, 208, 210 2do piso a las 19.30 h. Cena en el restaurante aquí" zegt de vrouw "Wat zegt ze?" Zegt Noël "Dit zijn de sleutels 206, 208, 210 2e verdieping om 19.30 hebben jullie avondeten in het restaurant hier" zeg ik "Ik en Myron gaan wel op en kamer. Noël en Luna? Of ga je met Thijs?" Zegt Enzo "Maakt mij echt niet uit ik vind alles prima" "Ik wil wel met jou slapen hoor" zegt Noël "Oehhhhhh" zegt Thijs en ik geeft hem een geïrriteerde blik. Samen lopen we naar de kamer en leg ik alles klaar in de kasten. "Hoe verstond jij eigenlijk die vrouw" "Ik heb een tijdje in spanje gewoond maar dat vertel ik later wel" zeg ik "Zo voor hoelang" "Uhm ik denk bijna 1 jaar ik zat gewoon soms met mijn dingen die ik moest verwerken" "Wil vertellen wat je moest verwerken?" "Ja is geen probleem. Mijn stiefvader en ik lagen niet zo lekker en is toen vreemdgegaan in het huis waar ik bij was ik moest dingen verzwijgen anders kreeg ik klagen pas toen mijn moeder een voor gevoel had en het uitmaakte heb ik alles verteld. Toen ben ik in een relatie belandt waar ook veel geweld kwam toen zijn Roel en Koen 2 vrienden van en die hebben toen laten weten dat hij in de problemen zat politie bij gekomen, Rechtzaak gewonnen en toen 1 jaar in spanje gewoond hele leuke dingen gedaan en ik kom er nogsteeds jaarlijks denk een stuk of 2/3 keer zit er ook aan tedenken dat ik misschien een huisje daar wil want dan kun je gewoon iets meer. En jij nog dromen?" "Nee eigenlijk niet echt ja ooit gewoon een leuke vriendin en kinderen enz." Zegt Noël "Ook leuk toch zo je eigen gezin stichtingen" "Ja precies maar nog steeds geen relatie" "Echt jij ook single? Niet verwacht van jou" "Ja echt al 6 jaar ofzo" "Nou dat scheelt krijg ik geen boze vriendin achter me aan haha" "En ik geen boze vriend" "Nou als wij ooit een relatie zouden krijgen dan heb je zowiezo 5 mannen die je willen ontmoeten" zeg ik "Heb je een foto van de?" "Ja zeker heb ik die even kijken hoor"

" Zegt Noël "Ook leuk toch zo je eigen gezin stichtingen" "Ja precies maar nog steeds geen relatie" "Echt jij ook single? Niet verwacht van jou" "Ja echt al 6 jaar ofzo" "Nou dat scheelt krijg ik geen boze vriendin achter me aan haha" "En ik geen ...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dit zijn Matthy, Robbie, Raoul, Koen en Milo" zeg ik en laat de foto zien

Ooit Komt Het Goed ~ Ft. Enzoknol//Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu