9~ Staren is onbeleefd

1.8K 31 2
                                    

Pov Luna:
Ik krijg mijn extra glas water en neem mijn pillen in "Lun? Waarom slik je die pillen eigenlijk?" Zegt Noël "Ongeveer 1 jaar gelden kreeg ik veel last van mijn hoofd viel regelmatig flauw en raakte snel moe ik ging naar de dokter ze konden niet specifiek iets vinden kwa een ziekte ofzo ze gaven mij pillen en ik moet ze elke dag 2x sliken doe ik dat niet dan krijg ik hetzelfde als dat van toen" "Oh wat Kut hoe doe je dat met dansen dan" reageert Noël "Thijs en ik hebben een keuken bij de dans zaal daar zitten extra pillen in maar daar ik ook eten dus als ik merk dat het niet goed gaat loop ik naar de keuken en dan neem ik iets te eten en dan drink ik er iets achter zelf denk ik dat ik diabetes heb daar zijn ook eigenlijk die pillen voor alleen moet je ze dan slikken is je bloedsuiker telaag en ik gewoon elke dag" Zeg ik "Eigenlijk is Luna ook nooit alleen thuis zowiezo komt er wel elke dag iemand lang we zijn bang dat het mis gaat maar vooral Roel is over bezorgd" Zegt Thijs ik krijg tranen in mijn ogen. ik besef me op dit moment dat ik eigenlijk nooit alleen ben omdat mensen bang zijn dat het weer mis gaat ik snap ze wel maar aan de andere kant ik ben een Jonge zelfstandige vrouw ik kan ook voor mezelf zorgen. "Ah Lun kom hier" Zegt Noël en ik geef hem een knuffel. Na het eten lopen we nog met z'n alle over het strand. Bij het strand voel ik me altijd een klein kind echt ik geniet van het strand. We gaan weer naar huis toe nemen we afscheid van de rest. Ik had net al mijn sport bh aan gedaan en doe er gewoon een kort broekje bij aan helemaal vergeten dat Noël nog in de kamer stond dus trek gewoon mijn rok uit en de broek aan. "Staren is onbeleefd meneer dekkers" zeg ik "Sorry mevrouw Knol" ik ga in bed liggen met mijn rug naar Noël toe opeens voel ik een arm om me heen komen die me naar hem toe trekt ik draai me om en zie Noël liggen ik geef hem een kusje en hij kust me terug. Ik denk dat ik echt verliefd ben.

*De Volgende Ochtend*
Ik ben al wakker maar Noël nog niet inmiddels heb ik me telefoon gepakt en zit met mijn handen door zijn haar om 10.00 hebben we afgesproken dus we moeten op schieten want het is 9.45 en Noël slaapt nog ik maak hem wakker doormiddel van allemaal kusjes tegeven op zijn gezicht. "Wexhebben nog om precies tezijn 13 minuten om er tezijn" "Waarom had je me niet eerder wakker gemaakt?"  "Je lag er zo mooi bij" zeg ik we kleden ons om deze keer doe ik het gewoon ik de kamer en niet in de badkamer

 "Wexhebben nog om precies tezijn 13 minuten om er tezijn" "Waarom had je me niet eerder wakker gemaakt?"  "Je lag er zo mooi bij" zeg ik we kleden ons om deze keer doe ik het gewoon ik de kamer en niet in de badkamer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit trek ik aan en we hebben nog 3 minuten om er tezijn Noël had keuze stress en is dacht dat vrouwen erg waren 😂

Ooit Komt Het Goed ~ Ft. Enzoknol//Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu