Bevezető

1K 19 1
                                    

Sziasztok a  nevem Nancy James ez a történet rólam fog szólni és egy olyan személyről akibe nem szabad bele szeretni de én mégis megtettem. 18 éves vagyok, a szüleimmel és a hugommal élek New Yorkban. Idén végzek a sulival és talán egyetemre is megyek. A húgom Stella odáig van a természetfeletti mende-mondákért de szerintem az egész baromság. Vámpírok nem léteznek ahogy vérfarkasok és boszorkányok sem nem hogy még ezeknek az összevont változata azaz hibridek és tribridek. Na de akkor mesélek egy kicsit magamról hogy kicsit megismerjetek. Szóval azt már emlitettem hogy Nancy vagyok 18 éves és New Yorkban lakok. Hosszú derékig érő hajam van és tenger kék szemem. Nem a népszerű diákok csoportjába tartozok a suliban de lúzernek se mondanám magam olyan pont átlagos gimnazista lány féle vagyok vagyis voltam. Szeretek olvasni és a kutyámmal Finnel lenni. A legjobb barátaim Elena Gilbert, Caroline Forbes és Bonnie Benett. Rengeteg időt töltünk együtt de mostanában Elena kevesebbet van velünk mert a baratjával Damom Salvatore-val tölti az idejét.Néha elég furák és sokszor eltűnnek napokra de sose mondják el hogy merre voltak. Gyanus nekem és félek hogy ki fognak rekeszteni pedig mindig azt mondják hogy e miatt ne aggódjak azért nem mondják el mert nem állok erre még készen és igazuk is volt. A családom mondhatni tökéletes mivel együtt vannak a szüleim és a húgommal is szuper a kapcsolatunk. Igaz New York az otthonunk de eléggé otthonos és néha kisvárosnak érezhető környéken élünk. Egy nagy kertes házban lakunk óriási kerttel és egy beépített medencével. A szüleimnek jól kereső állásuk van. Apám sheriff egy New York melletti kisvárosban Moon Valleyben. Anyám pedig titkárnő egy könyvkiadó cégnél. Mindig megosztja apa velünk a város ügyeit és anya is sokat mesél nekünk. Az életem teljesen a feje tetejére állt amikor egy olyan ember lépett be az életembe aki kicsit sem átlagos és állszent. Sose gondoltam volna hogy annyira szeretek majd valakit hogy az életemet is feláldozom érte. Lehet rossz döntés volt aznap igent mondani és akkor nem történt volna meg mindez. Maradtam volna a régi átlagos életemnél és nem kellett volna annyi vészélybe,veszekedésbe és kalandba keverednem.  De akkor térjünk vissza a jelenbe és olvassátok történetem.

Sziasztok! Itt a bevezető rész. Nem túl hosszú de szerintem ezek a fontos dolgok. Nem lesz rendszer hogy mikor lesz rész. Szeretnék rendszeresen kirakni részeket és remélem lesz is időm és ötletem. A helyesírási hibákat nézzétek el ha van próbálok nem sokat hibázni de néha becsúszik egy-egy.Jó olvasást!
          
                                               

Örökkévalóság VELED! (Klaus Mikaelson)Where stories live. Discover now