Jó olvasást!
Nancy szemszöge
Reggel nem keltem korán. Kihasználom hogy aludhatok tovább. Az első dolgom volt hogy Emilyt keltsem fel. A szobájába érve egy szörnyen horkoló lányt találtam. Nem akartam simán csak felkelteni így leszaladtam a konyhába egy pohár vízért. A feje fölé tartottam a poharat és már borítottam is. A barátnőm hirtelen felugrott és szinte szikrázó szemekkel nézett rám.-Nem bírtál volna simán felkelteni?-kérdezte dühösen.-Nem-válaszoltam nevetve.-Hála neked most cserélhetek ágyneműt.-kelt fel az ágyból. Ma nem igazán terveztünk kimozdulni így nem siettünk a készüléssel. Szokásosan egyedül voltunk otthon. Elenáék mostanában nagyon keveset vannak itthon. Még mindig nem avattak be a titkukba. Olyan érzésem van mintha Emily is titkolna valamit. Múltkor megkérdeztem erről de azt mondta ha lenne titka én lennék az első aki tudna róla. Amióta itt lakok minden fura. Mindenhol a titkok én meg nem tudok semmiről se. Még Klaus is fura velem. Titkol valamit előlem és ez nagyon zavaró. A bálon ki fogom faggatni. Ha elég jó barátnak tart akkor elmondja. Rá akarok jönni mi az a hatalmas titok amiről nem tudhatok. Emilyvel megnéztünk egy filmet aztán én elhatároztambhogy a könyvtárba kutakodok egy kicsit. Úgy terveztem hogy sehova se megyek de megjött a kedvem egy kis kutatáshoz. Emily nem jött velem szerencsére. Nem akarom hogy megtudja mit keresek. A könyvtárba érve a misztikus legendákról szóló könyvek irányába indultam. Egy érdekes könyvet találtam a természetfeletti legendákról. Sok minden ki volt satírozva de így is sokat tudtam meg. Az állt benne hogy az első vámpírok bűbáj által jöttek létre. Egy anya meg akarta védeni a gyermekeit a vérfarkasoktól így sötét mágiával megalkotta a vámpírok első nemzedékét. A család neve ki volt satírozva de halványan látszott valami amit nem tudtam kivenni csak a kezdőbetűt ami egy M betű volt. Az 5 gyerek neve szintén ki volt húzva. Az egyik név látszódott annyira hogy ki bírjam olvasni. A Kol név állt ott. Nem találtam több érdekességet abban a könyvben. Egy másikat vettem a kezembe. Nagyon réginek tűnt. A borítóján egy név szerepelt. Ester Mikaelson. Ismerős volt a név így rögtön bele olvastam. Tele volt rajzokkal és idegen nyelvű írással. Voltak érdekes motívumok is. Nem sokáig volt a kezemben a könyv mivel nem tudtam elolvasni mit irtak bele.
Nemsokkal később indultam haza. Nem üres kézzel persze mert kölcsönöztem egy mitológiákról szóló könyvet. Nagyon érdekel ez a téma. Olyan érdekes dolgokról szólnak és senki se tudja hogy igazak-e. Valójában ha ide jövök akkor csak ilyeneket olvasok. Eddig kerültem a vámpírokról és a többi ilyenről szóló olvasmányt de egész érdekesek. Otthon is fogok netről keresni ilyeneket mert többet akarok tudni. Otthon nem csináltam semmit se. Bezárkóztam a szobámba és az új könyvemet kezdtem olvasni. Sajnos rossz szokásom olvasás közben elaludni. Most is sikerült elszundítanom a könyvel a kezemben.Eltelt a hét és semmi se történt. Minden nyugis volt. Vasárnap van. Holnap lesz Emily első napja a suliban. Azt mondta nagyon várja már és hogy egy kicsit fél az osztálytól. Én is ilyen voltam az első napomon. Féltem hogy nem fogadnak be és hogy utálni fognak. Elena meg a Salvatore fivérek már egy hete alig vannak itthon. Nem mondják el miért és ez nagyon zavar. A mai napra Emilyvel azt terveztük hogy kimozdulunk egy kicsit. Szokásosan az erdőbe mentünk sétálni. Nem akartunk emberek közelébe lenni erre pedig tökéletes itt. Sokat jövök ki kiszellőztetni a fejem és már el se tévedek. Szeretek kijárni ide és egy fa tövében olvasni vagy csak élvezni azt hogy kint vagyok és senki se zavar meg. Majdnem sötét volt már amikor haza értünk. Emily hamar elment aludni mert ha sokáig fent van akkor reggel biztosan nem kel fel. Én még kicsit maradtam lent és elhatároztam hogy kihasználom az egyedüllétet. Rögtön a pince felé indultam. Csak ketten voltunk itthon így reménykedtem hogy sikerül bejutnom. Az ajtót egy lakattal zárták be. Nem hiszem el mikor tudodhatom meg mi van ott? Csalódottan mentem fel a szobámba és lefeküdni aludni.
Reggel a telefonom szokásosan 6:00-kor idegesítően csipog. Első utam a fürdőbe vitt hogy megnézzem mennyire gáz a helyzet. Pontosan úgy néztem ki mint egy zombi.-Ezt nehéz lesz türhetővé varázsolni.-mondtam egyenesen a tükörképemnek. Nagy nehezen valami kevésbé kómás fejet sikerült csinálnom. Ez a műveletem eltartott egy darabig így siettem hogy Emilyt felkeltsem és el tudjon készülni. Egy kicsit késve indultunk meg és szinte rohantunk hogy el ne késsünk. Pont beértünk a suliba így megnyugodva ültünk le a helyünkre. A nap gyorsan eltelt. Nem igazán tudom elmondani mi volt a suliba mert annyira figyeltem hogy meghalljam a csengő idegesítő hangját. Elenáék megint hiányoztak. Nem nagyon vannak itthon és van hogy az egyikőjük sérülésekkel jön haza. Nem mondanak semmit se még mindig. Most se voltak itthon csak én és Emily. A pincéből egyre sűrűbben hallok furcsa hangokat de mint mindig be van zárva az ajtó. Engem nem állít meg egy zárt ajtó, keresek olyat ami nyitva van. Meg is indultam elsőnek Elena szobája felé. A szoba nyitva volt de sajnos semmi se találtam ami érdekes és használható lenne. A következő Damon szobája volt. Reménykedtem ott több minden lesz hiszen nagyrészt Elena ott szokott lenni. A legtöbb cucca is itt van az ő szobájába azokat tartja amiket ritkán vagy egyátalán nem használ. A szobába megnéztem mindent de sehol semmi. Ha valami mégis van akkor az nem itt lesz. Végül mentem Stefanhoz vagyis inkább mentem volna ha nem lett volna bezárva. Feladom. Én megpróbáltam magamtól rájönni a titkukra de elég alaposak. Marad a régi terv hogy megpróbálom kiszedni belőlük. Lemondóan sétáltam vissza szobámba.-Hát te mit mászkálsz össze-vissza?-állított meg drága barátnőm.-Ahj csak próbálok rájönni mit titkolnak előlem a többiek de nagyon odafigyelnek a titkaik örzésére.-mondtam neki csalódottan. -Nancy tudom milyen kiváncsi vagy de jobb ha megvárod amíg beavatnak. Nem lenne jó ha megtudnák hogy kutakodsz és esetleg a személyes cuccaikat néznéd át. Gondolj bele ha megtudod mit rejtegetnek nem haragudnának meg mert beletúrtál a cuccaik közé?-mondta el szokásos monológját arról hogy mi lenne a helyes.-Igazad van meg minden csak tudod ha annyira jó barátok vagyunk akkor miért nem bíznak bennem?-próbáltam elmagyarázni hogy miért akarom ennyire megtudni.
-Biztosan nem azért nem tudod mert nem bíznak benned csak szerintem félnek a reakciódtól.-kezdte a kifogásokat sorolni. Itt lett elegem. Próbál nyugtatni hogy bíznak bennem meg minden de őt csak pár hónapja ismerik de mégis mindent tud.
-ELÉG VOLT! MEGBÍZNAK BENNEM? HA BÍZNÁNAK BENNEM AKKOR ÉN TUDNÁK A TITKUKRÓL NEM TE. ALIG ISMERNEK TÉGED MÉGIS RÖGTÖN BEAVATTAK.-kezdtem kiabálni de itt abba is hagytam és berohantam a szobámba. Bezárkóztam és ki se jöttem onnan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Örökkévalóság VELED! (Klaus Mikaelson)
VampirHa tetszik amit olvasol kérlek adj visszajelzést egy kommentel vagy egy vote-al.😊 Egy átlagos lány és a hirhedt Klaus Mikaelson története. Nancy James egy átlagos lány aki boldogan éli mindennapjait. Mi történik ha belép az életébe egy kicsit sem...