~bizim evrenimiz~
Ne zaman büyüdüğümü sorsanız 9 yaşındaki halimi gösterirdim sizlere daha çocuktum ben yaşayacağım onca şey varken çocukluğumu öldüren bir adam. Sadece benden güçlü olduğu için hiçbir şey yapamazdım. Neden bir Baba çocuğuna kıyardı neden öz kızına bunu yapardı benim hayallerim çocukluğum ile beraber intihar etti..
Keşke bir şeyler yapabilseydim ama çığlık atmaktan başka ne yapabilirdim ki...
Daha dün gibi hatırlıyorum annemin bağrışlarını benim yardım çığlıklarımı o adamın nasıl annemi acımadan öldürdüğünü ama her şey den önce öz kızına karşı tacizlerini annem beni kurtarmak istemişti sadece ama bunun bir hayata mâl olacağını kim bilebilirdi.
Bir yurda gönderildim hiç tanımadığım yüzler, yaşayan ölüler bir sürü çocuğun çaresizce beklediği bir yer..Ama artık o güçsüz çocuk yok. Onu annem ile beraber bende mezara gömdüm. Artık zayıf olmak yoktu birine ihtiyaç duymak yoktu sadece ben vardım, tek başıma...
Çok isterdim babam ile dışarı çıkıp diğer çocuklar gibi oynamayı, eğlenmeyi, ona bir şeyler sormak isterdim, bana balon almasını çok mu şey istiyordum..?Evet çok şey istiyorum....
Normal bir hayatım olsaydı acaba nasıl bir yaşantım olurdu? Bunu hep hayal ettim ve hep hayallerimde kalacak..
Ama ben hep içimde yaşadım her şeyi her zaman güler yüzlü oldum ben çünkü annem bana hep "Sen mutluysan insanlarda mutludur sen üzgünsen insanlarda mutsuzdur hayatına sen karar verirsin her zaman mutlu ol." Derdi ben de öyle yapıyorum insanlar benim acılarımı öğrendiklerinde hiç bir şey değişmeyecek o kırık bardak düzelmeyecek sadece üzülecekler peki bu bir şeyi düzeltecek mi...aslaArtık bir yetişkinim eski hayatımı unutma zamanı geldi onları düşünmek yaramı kaşıyıp kanatmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu.
Ben Emma Carter. 26 yaşındayım kendi ayaklarımın üstünde durabilen güçlü bir kadın!
~attack on titan~
Gene bir savaşın içinde olacaklar kaç tane yoldaşını kaybettiklerini onlar bile bilmiyor..
İnsanlık için kaç askerin ölüğünü kaç sivilin katledildiğini sadece cesetlerden anlayabiliyorlar. Ama savaşmalılar kazanmak için herşeylerini verebilecek binlerce asker yetiştirebilmek için savaşacaklar. Buna mecburlar kimisi intikam için kimisi bu toprakları güvende tutabilmek için savaşacaklar..
Hange: "Erwin bugün yeni acemiler gelecekler onları karşılayacak mıyız?
Erwin: "Karşılamayı düşünmüyorum çok fazla iş var akşam bir toplantı yapacağız unutmayın."
Levi umursamaz bir şekilde pencereden bakıyordu o her zaman böyleydi umursamaz her şeyi kontrol altında tutan, temizlik hastası bir manyaktı onu anlamak zor..
Hange: "levi çok düşünceli görünüyorsun yoksa devlerle konuşmak mı istiyorsun? eğer böyle bir düşüncen varsa çekinme sana anormallerden bir tane ayarlarım"
Levi: "Ben zaten bir anormal tanıyorum aptal"
Hamge ellerini çırparak etrafa bakındıHange: "HANİ NEREDE!" levi hange nin kafasını tutarak göz göze gelmelerini sağladı
Levi: "işte tam burada" Erwin araya girerek
Erwin: " Tamam didişip durmayın plan yapmamız gerek bu akşamki planda neler yapacağımız hakkında o deliği kapatmamız gerek ama nasıl yapacağımızı bilmiyoruz hemen bir. fikir bulmamız lazım"
Hange:"Orayı kapattığımızda 2 tane dev yakalıcağım hem de ANORMAL devlerden" dedi hange heyecanlı bir şekilde
Onlarda çaresizdi ne yapabilirlerdi ki o koca deliği nasıl kapatabilirlerdi bilmiyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVİ ACKERMAN ♤
Teen FictionBaşka evrenlerden olan 2 insanın aşkı..Ölüm azrail gibi peşlerinde ne zaman yaşayacaklarını ne zaman öleceklerini bilemeyen bi dünyada bu iki insanın kalbi..