İvy: Jane, birinden veya birilerinden intikam almak istesen nasıl bir intikam alırdın?
Jane: Savaş! Volturiler savaşmayalı çok oldu. Ama hala 1000 asırdır görülmüş en iyi vampir ordusuna sahibiz.Bunu duyduğuma sevinmiştim. Volturiler... Bende bir Volturi'yim artık. Juliet Carla Black geride kaldı! Black soy adını taşımak utanç verici! Belki benimde adımı soy ağacından silecekleridi 'Black Ailesi Soy Ağacı'...
Jane bir anda durdu ve düşünmeye başladı düşünürken mutlu gibiydi...
Jane: İntikam almak mı istiyorsun?
İvy: Evet büyük bir intikam!
Jane: Nereden?
İvy: Hogwarts'tan...
Jane: Hogwarst mı? Aro bunu duyunca çok sevinecek!Jane ile birlikte şuanlık bunu Aro'ya söylememeye karar verdik. Yaklaşık 4 ay sonra benim Volturi sarayında ki söz hakkım artıcaktı.
(Hogwarst)
1 gün... 2 gün... 3 gün...
Hiç kimse için vakit geçmiyordu.
Pansy, Tom ve Cedric, Draco ile tüm bağlantılarını kesmiş Carla'ya ulaşmaya çalışıyorlardı...Pansy: Hala Carla'ya nasıl bunu yaptığını anlamıyorum?
Tom: Onu sırlar odasına kitleyelim demiştim!
Cedric: İzin verseydiniz onu lanetleyip öldürseydim!Bir anda büyük salonun kapısı açıldı ve Astoria içeri koşarak girdi!
Astoria: Sanırım Carla'ya ait bir iz buldum! Londra'ya vardıktan sonra 6. Peron'daki Portland expresine binmiş!
Pansy: Bunu nereden öğrendin!
Astoria: Ablam Muggle bakanlığında sihir bakanlığı adına çalışıyor. Ablamdan Londra Tren İstasyonuna gitmesini ve Carla Londra'ya geldiğinde onu karşılanmasını istedim. Ablamın dediğine göre 9 3/4 numaralı Peron'dan çıkıp 6. Peron'a gitmiş. 6. Peron Portland expresiymiş. Peron görevlisi söylemiş.
Cedric:Yani şuanda Carla muggle dünyasında ki bir kasaba da mı yaşıyor?
Tom: Tüm kanıtlar o yönde!
Pansy: Dumbledore ile konuşmalıyız!(5 ay sonra)
Volturi sarayıİvy: Aro! Charlie nereye kayboldu?
Aro: Yine mi kayboldu?
İvy: O bir yeni doğan! Bunun için Cullenler'dan yardım almalıyız!
Aro: Cullen lar mı? Bir karşılığı olmalı!
İvy: Kaosa ne dersin? Savaşa!
Aro: Kimlerle?
İvy: Hogwarts
Aro: O zaman anlaştık!Sirius'un evi
Harry: Sirius! Hiç Juliet'ten haber aldın mı?
Sirius: Hayır neden?
Harry: 5 ay önce Beauxbatons'a gidiyorum diye okuldan ayrıldı ama hiçbir şekilde Beauxbatons'a veya İlvermony'e kayıt taşıma işlemi bile yapılmamış!
Sirius: Juliet'i azcık tanıyorsam başının çaresine bakmış hatta kraliçeler gibi yaşıyordur.Zaman akışı epey bir hızlı geçicek çünkü 12 veya 15 bölüm sürecek az ve hızlı yazıyorum malum sınav haftası kısa olduğu için özür dilerim 🥑🍏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza kadar aynı |Hogwarts|
Фанфик5 yakın arkadaş olan Draco malfoy, Tom Marvolo riddle, Cedric Diggory, Pansy Parkinson ve Juliet Carla Black Hogwarts'ın en ünlü en popüler grubudur. Kısaltmalar: Juliet Carla Black: JCB Pansy Parkinson: PP Cedric Diggory: CD Tom Marvolo Riddle: TMR...