Hogwarts
Draco: Şimdi bana Carla'nın nerede olduğunu söyleyecek misin?
Harry: Onun nerede olduğunu bende bilmiyorum ki söyleyeyim! Cedric 2 gün önce onu bulmak için Portland'a gitti. Birşey bulursa mektup yazacağını söyledi.
Tom: Anlamadım yani şimdi en başından beri Clarke sana aşk iksiri mi vermiş?
Astoria: Draco üzerine alınma ama yemin billah malsın!
Pansy: Astoria'da katılıyorum!
Hermonie: Fark ettiniz mi Cho'da son günlerde ortadan kayboldu? Juliet ile bir bağlantısı olabilir mi?
Tom: Olamaz tabi ki!
Pansy: O kadar emin olma!
Clarke: Draco tatlım!
Draco: Boşuna uğraşma Clarke! Bana Aşk iksiri verdiğini biliyorum!
Clarke: Nasıl? Nereden biliyorsun?
Draco: Defol git buradan Clarke!Clarke ağlayarak gittiğinde Draco rahatlamıştı. Her ne kadar hala Carla'ya çok aşık olsada onu çok üzmüştür! Hemde çok!
Volturi sarayı
Aro: Vampirler konseyi toplantısına hoş geldiniz! Biliyorsunuz ki vampirlerin büyük bir düşmanı var! Hogwarst! Üstelik Prenses İvy, Yardımdısı Cho ve aramıza birkaç gün sonra katılacak Cedric Hogwarts'ta eğitim gördüler ve hepsi şuan oraya karşı nefret beslemekte! O yüzden savaş kararı aldık!
Carlise Cullen: Peki madem savaş kararı alıyoruz, size Prensesi ve diğerlerini Hogwarts'ta göstermeli miyiz?
Tanya Denali: Tabi ki de göstermeliyiz! Prensese karşı birşey yapmayacaklardır. Ama onları sonra göstermeliyiz bence. Ama yine de Prenses İvy bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
İvy: Ben, Cho ve Cedric Hogwarts'ta görünmek isteriz açıkçası öyle değil mi Cho?
Cho: Hogwarts, bizi ezik olarak gördü... Öğrencilerin çoğu bizi kabul etmedi. Şimdi kabul etmelerinin zamanı geldi!
Jasper Hale: Savaş ne zaman?
Aro: O zaman haftaya bugüne ne dersiniz?
Carlise: Biz kurtlar ile konuşuruz!
Tanya: Biz savaşa hazırız!
Aro: Öyleyse Toplantı bitmiştir.Merhaba ben geldim bir daha ki bölüm savaş ve 15. Bölüm final umarım beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza kadar aynı |Hogwarts|
Fanfiction5 yakın arkadaş olan Draco malfoy, Tom Marvolo riddle, Cedric Diggory, Pansy Parkinson ve Juliet Carla Black Hogwarts'ın en ünlü en popüler grubudur. Kısaltmalar: Juliet Carla Black: JCB Pansy Parkinson: PP Cedric Diggory: CD Tom Marvolo Riddle: TMR...