Final

310 17 0
                                    

1 saat dolunca Hogwarst bahçesine geri geldik.

Dumbledore: Aro ve diğer Volturiler size bir teklif sunmak istiyorum! Savaş burada bitsin kimse ölmesin Büyücü olan vampirler de gelip Hogwarts'ta okusun!

Bu fikir hoşuma gitmişti ve Aro'ya bunun mantıklı olacağını en azından yıllar sonra bir gün yine savaş olursa daha net tanırız onları dedim.

Aro: Fikriniz Prenses ve arkadaşlarının hoşuna gitti! Kabul ediyoruz.

14 yıl sonra

Carla: Allison Narcissa hazır mısın? Çıkmamız lazım.
Allison: Geldim anne- Pardon Profesör Malfoy!
Draco: Yalnız 2 tane Profesör Malfoy var!

Draco ile evlenmiştik bir kızımız olmuştu ve Hogwarst'a profesördük. Draco Karanlık Sanatlara Karşı Savunma ben ise İksir Profesörü olmuştum. Ve Allison'un bugün Hogwarst'a ilk gidişi Olacaktı. Peron 9 3/4'e geldiğimizde diğerleri bizi bekliyordu.

Carla: Aman tanrım Allison bak oradalar!
Tom: Geliyorlar!
Pansy: Yaa Carla seni çok özledim! Ama seni özlemedim Draco!
Draco: Ay ben sana çok meraklıydım!
Harry: Minik Allison'da buradaymış. James, Albus tanışın bakalım!

Albus Severus ile Allison birbirlerinin gözlerine bakıyorlar ve kızarmışlardı.

Astoria: Hayırlı olsun. Şimdiden baş-
Draco: Merlin'in sakalı. Bizde Potter'lara verecek kız yok!
Harry: Zamanında birilerinin babasıda bende Malfoy'lara verecek kız yok demişti.

Herkes kahkaha patlattı.

Cho: Merhabaaaaa!
Cedric: Biz geldik!
Carla: Anlaşılan herkesin çocuğu erkek olmuş napcaz kızım?
Harry: Lily'i 1 yıl beklemek zorundasın ama bu yıl mutlaka arkadaşın olur! Öyle değil mi Albus Severus Potter?
Carla: Harry!
Cedric: Profesör Mcgonagall emekliliğe ayrılmış!
Tom: Neden?
Ginny: Aynı anda Malfoy, Potter, Diggory ve Riddle geliyor diye yüreğine inmiş ama arada çocukları ziyaret edecekmiş!
Cho: Tren kalkıyor hadi bakalım!
Carla: Hogwarts'ta görüşürüz tatlım!
Draco: Sakın Albus Severus Potter ile yan yana oturma ve Slytherin'e seçilmeye özen göster!
Carla: Hufflepuff öldü mü?
Draco: Tamam kızma! Ben geliyorum!

Draco, Potterların yanına gitti ve konuşmaya başladı.

Draco: Albus Severus Potter! Baban sana hem en sevdiğim hem en nefret ettiğim profesörlerin adını varmış ama bu sana Hogwarst'a iyi davranacağım anlamına gelmez! Hogwarts'ta da seni uyarıcam her ders ama burada da uyarıyorum kızım ile aranda birşey olursa ilk bana söyle! Ve kızımın dibinde durma!
Harry: Draco sjghthy! Çocuk daha o!
Draco: Zamanında senin baban da vaftiz babasını kızına aşık olmuştu hatırlatırım!
Carla: Harry!
Ginny: Harry!
Astoria: Harry!
Cho: Harry!
Harry: Ne?

Çocukları yolculadıktan sonra ben, Draco, Neville ve Pansy Hogwarst'a cisimlendik.

Mutlu SON...

Bu kitap bitti.... Haftaya Fred Weasley ile ilgili bir kitap yayınlamayı planlıyorum belki sonra Allison Narcissa Malfoy ve Albus Severus Potter'ın arasında olanları anlatırım!

Sonsuza kadar aynı |Hogwarts|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin